off course. uurtje maar, dan is mijn tegoed op.quote:
Heeeeeeel veel.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
hoeveel stoplichten hebben jullie in je stad/dorp?
Ik heb anders ook een keertje de volle dag zitten fokken, maar dat was omdat ik geen fuck zin had in al die bergenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
off course. uurtje maar, dan is mijn tegoed op.
weet ik het net of ik die ga tellenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
Te veel iig..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
20 euro voor een volle dag Fokken vind ik iets teveel van het goede.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb anders ook een keertje de volle dag zitten fokken, maar dat was omdat ik geen fuck zin had in al die bergen
Kun je ze van daaruit ergens uploaden?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
Het is nu toch fiësta, dat internetcafe is het enige dat open is. En ik ben al vanaf vanochtend half elf overal wezen kijken. Veel mooie foto´s gemaakt
Dus als ik zometeen ineens weg ben is mijn tegoed op
Laptop en wifi-hotspotquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
20 euro voor een volle dag Fokken vind ik iets teveel van het goede.
Nee, bovendien heb ik mijn dslr thuis gelaten, heb alleen een analoge slr en een 5 mp gewone digicam bij me.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Kun je ze van daaruit ergens uploaden?
* VASND Benieuwd is
Vind ik ook, stelletje suckers.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laptop en wifi-hotspot
En dat middagdutje van de spanjaarden vind ik zo fucking lui van ze
slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
maar sjengen ik ga even slapen
trustequote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
maar sjengen ik ga even slapen
veel succes!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef B_BOY het volgende:
ik ga op zoek naar eten.
vertel?!?!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Casparovvv het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik in het vliegtuig zat gisteravond.
Jamai!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Casparovvv het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik in het vliegtuig zat gisteravond.
Je zit in de buurt.quote:
arme jijquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Patty![]()
Of het was een hele ernstige lookalike, ze vloog wel business.
nee, die vloog s´ochtends al.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
buggles en naturel.
@ casparovvv saaw>???
gatverdamme stomme pijphoerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Patty![]()
Of het was een hele ernstige lookalike, ze vloog wel business.
gelukkig zat ik niet naast haar, dit was de eerste keer dat ik blij ben dat ik economy vloog.quote:
succes.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
heey mensjes, ik ga even fotoshoppe
doeii![]()
heb je die kop wel eens gezien? no way dat die aan mijn zwiebel komtquote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry maar die mag egt niet aan me pik zuige hoor.
succesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
heey mensjes, ik ga even fotoshoppe
doeii![]()
da zeg ik tog.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef VASND het volgende:
[..]
heb je die kop wel eens gezien? no way dat die aan mijn zwiebel komt.
[..]
succes![]()
adios amigo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga ook weer even, dan bewaar ik nog een half uurtje internettegoed voor morgen/overmorgen ofzo. Fijne dag allemaal, ik duik de rambla weer op
Have funquote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga ook weer even, dan bewaar ik nog een half uurtje internettegoed voor morgen/overmorgen ofzo. Fijne dag allemaal, ik duik de rambla weer op
ik geef je groot gelijk.quote:
buenos tardesquote:
Doe je een jas aanquote:Op zondag 19 februari 2006 14:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
De zon schijnt hier in Twente overigens wel, jammer dat het zo koud is anders had ik met mijn laptopje in de tuin kunnen gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |