quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maastrich is bewoont hoor...
wel es waar door holbewoners
helemaal mee eensquote:
quote:
bel iemand op of neem je fototoestel mee.quote:
iedereen is weg of bezig of geen zinquote:Op zondag 19 februari 2006 15:40 schreef VASND het volgende:
[..]
bel iemand op of neem je fototoestel mee.
En de rest woont te ver weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
iedereen is weg of bezig of geen zin
en mn vader is weg met de camera
veel plezierquote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ga me werk maar es opzoeken.
ik had donderdag nog een onverwachte minimeet met een fokkerquote:Op zondag 19 februari 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
En de rest woont te ver weg.
anders hadden we een minimeet kunnen doen![]()
Hoiquote:
werk zequote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ga me werk maar es opzoeken.
wie was de gelukkige?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik had donderdag nog een onverwachte minimeet met een fokker
erikkll, ik kwam net de school uitlopen en toen zag ik iemand foto's maken van de Fok! Stokquote:
jaquote:
truequote:Op zondag 19 februari 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
En de rest woont te ver weg.
anders hadden we een minimeet kunnen doen![]()
ja ik zag het in zn profielquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Hij woont in Groenlo en ging met dezelfde bus terug als mij, we hebben de hele tijd over van alles geluld en we stopten pas toen hij moest uitstappen
haha, das wel slim jaquote:Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
true
mn volgende school ga ik ook dichterbij huis zoeken..nu wonen mn vrienden allemaal te ver verspreid door nederland
fokstok moet naar limburgquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Hij woont in Groenlo en ging met dezelfde bus terug als mij, we hebben de hele tijd over van alles geluld en we stopten pas toen hij moest uitstappen
als het goed is gaat dat ook wel lukkenquote:
Ik heb dat ding van Den Bosch naar Aalten verplaatstquote:Op zondag 19 februari 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja ik zag het in zn profielAls dat ding nou es in Winterswijk komt ( eind februari ofzo
), en ik heb tijd
Daar is ie al geweest een maand terugquote:
kom je nu mee aanzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ding van Den Bosch naar Aalten verplaatstDus hij lag best dichtbij
Daarna ging die naar Groenlo en van daaruit naar Enschede. Nu ligt ie in een gehucht ergens in Groningen.
Als dat ding te lang in de randstad rond blijft zwerven dan haal ik hem weer terug en leg ik hem in Winterswijk neerquote:
haha, moet je wel ff doen als ik vakantie ofzo hebquote:Op zondag 19 februari 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dat ding te lang in de randstad rond blijft zwerven dan haal ik hem weer terug en leg ik hem in Winterswijk neer
okquote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, moet je wel ff doen als ik vakantie ofzo hebgaan we meteen wat drinken
maakt niet uitquote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok, alleen dat duurt nog wel even, ik denk niet dat de andere users het leuk vinden als ik dat ding binnen een maand al weer wegkaap uit de randstad en dan weer in dit afgelegen deel van Nedelrand neerleg
Doeggquote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
maar ik ben even weg, opa en oma zitten beneden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |