dat is wel erg stomquote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik moest een keer van de lerares duits bij voorraan aan het tafeltje tegen haar bureau komen zitten tijdens een luistertoets. Was ze net de toetsen van de vorige klas aan het nakijken
ik haalde dan ook een 10, zo'n 6 punten hoger dan mijn gemiddelde
dat deed ik trouwens in de 2e en 3e ookquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook een vorm van spieken is dit:
Andere klassen die het PW of SO wat je moet krijgen al hebben gehad vragen naar de antwoorden.
Dat deed ik ook alleen dan het er heel zacht met potlood opschrijven. Voor het inleveren weer weggummen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef stame het volgende:
Vroeger kregen we altijd een blok... waar je je proefwerk op moest maken... moest je gewoon altijd bij je hebben.
Thuis een gewoon blaadje eroverheen leggen... antwoorden op dat blaadje schrijven... hard genoeg op de pen drukken... zodat je de doorgedrukte woorden op het blaadje eronder ook kunt lezen...
Behalve in bescheiden zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef 14.gif het volgende:
Ik spiek nooit, ik ben namelijk in alles de beste van de klas...
Wij mochten geen etui's op tafel..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef carmiie het volgende:
ik kijk gewoon op andermand blaadje, en als ik weet dat dat niet gaat lukken schrijf ik alles op mn etui, en als die dan langskomt dat doe ik alsof ik wat moet pakken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
1 maal gelachen
Was leerling heel vaak op zijn arm aan het kijken en toen zei de leraar van: Abdelcrim kom eens hier en laat je arm zien !
Hetgeen wat op zijn arm stond wasdie is wel kewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen![]()
Neej, maar als je normaal gesproken al veel moeite hebt om een voldoende te halen en opeens een 10 haalt, valt dat een beetje erg op.....quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef 14.gif het volgende:
Het is onmogelijk alles goed te hebben?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef 14.gif het volgende:
Ik ken wel mensen die gewoon hun boek op schoot hadden tijdens proefwerken trouwens![]()
Meestal heb je daar niets aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef stame het volgende:
Bij wiskunde is het bij ons gewoon toegestaan om dingen in je GR te zetten
Nou ik heb er toch aardig veel aan eerlijk gezegd...Zet er meestal stappen in om een berekening uit te voeren... Kijk er vaak genoeg inquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Meestal heb je daar niets aan.
Thank joequote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Roeland1987 het volgende:
als ik achteraan zat ging ik smsen via bluetooth voor het antwoordgratis en makkelijk
dat werkt volgens mij alleen als je een knap meisje met een laag uitgesneden truitje bentquote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef L-IS het volgende:
boek open op de grond ("oh, wist niet dat ie open lag meneer)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat werkt volgens mij alleen als je een knap meisje met een laag uitgesneden truitje bent
Niet alleen bij jullie, dat is landelijk beleid. Als je de GR mag gebruiken bij een vak mag je ook gewoon alle functies gebruiken. Moeten ze maar fatsoenlijke SE's makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef stame het volgende:
Bij wiskunde is het bij ons gewoon toegestaan om dingen in je GR te zetten
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Slappy het volgende:
Ik deed wel eens dag voor de toets spiekbriefje op het plafond plakken![]()
Nu je hebt over ruggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dan tijdens de toets op je rug gaan liggen![]()
Lettertype 3 of 2,5 arial werkte altijd het best.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:37 schreef Chayenn het volgende:
Een A4'tje typen, puntgrootte 4 en dan op een stift plakken in me etui.
een binas wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef marleenhoofd- het volgende:
bij duits 2 jaar terug, stonden de woordjes die we moesten leren, altijd in t werkboek, dan scheurde ik de pagina uit t werkboek en deed het in mijn broekzak of mouw.. pure luiheid.. verder zo af en toe een briefje in mijn etui, of duidelijk afspreken dat je elkaar laat kijken, maar meestal behaal ik mijn punten gewoon eerlijk:) ojah dingen in t binas schrijven (maar omdat de meeste proefwerken pta zijn krijgen we dan een binas van school) eerst wat formules in de GR maarja, die staan toch ook bijna allemaal standaard in binas..
een binas is een boekje met allemaal tabellen, grafieken en andere (meestal kwantitatieve gegevens) wat je bij de proefwerken wiskunde, natuurkunde en scheikunde erbij mag houden..quote:
Engels is een makkie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb eigenlijk nooit gespiedmaar ik had altijd wel goede cijfers ook al leerde ik echt nooit iets! zelf voor m`n examens heb ik niet geleerd en had ik voor engels nog een 9,2
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Nuna het volgende:
Boek opnieuw kaften en dan er groot 'Binas' opzetten. En dan vervolgens tijdens het pw even in je boek bladeren ipv de binasMaar doorzichtige etuis met samenvatting erachter (lettertype 4 ofzo) werkten ook altijd goed
Nu ben ik heel braaf en spiek ik niet meer hoor![]()
keanu reeves i take it ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
Ik ben geslaagdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het met jullie gaan tijdens de examens.
Dûh ik met baard en nog met wat langere haren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
Tering, wij hadden nog geen bluetooth. Bij ons was het fluisteren. Spiekbriefjes in Word en proefwerken jatten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetoothZo deden wij dat in de 2e
![]()
Dat doet je kleine broertje zeker die vorig jaar in de 2e zat. In je profiel staat dat je uit '80 bent, en in '94 hadden ze nog geen bluetooth hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetoothZo deden wij dat in de 2e
![]()
Laat staan met digitale camera , waarop je de letters op paier kan lezen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef 14.gif het volgende:
in '94 was een mobiele telefoon nog een absolute zeldzaamheid...
Zo verbetertquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dat doet je kleine broertje zeker die vorig jaar in de 2e zat. In je profiel staat dat je uit '80 bent, en in '94 hadden ze nog geen bluetooth hoor
Bij ons mag je die niet gebruiken of wordt ie gecontroleerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zet zoveel mogelijk in m'n grafische rekenmachine. Verder doe ik er niet aan, ben veel te bang om betrapt te worden.
Maar sommige programma's kun je beveiligen met een passwordquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij ons mag je die niet gebruiken of wordt ie gecontroleerd.
Welke vakken? Je zal wel in een 1 of twee zitten ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij ons mag je die niet gebruiken of wordt ie gecontroleerd.
Wow, wat een wijze woorden!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef Whooz het volgende:
Gewoon goed leren helpt natuurlijk ook, dan *hoef* je helemaal niet te spieken...
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
ben een uitzondering dan..spiekte niet!!![]()
Fan van spionage romans zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:31 schreef porsche1 het volgende:
mijn wiskunde leraar maakt gaatjes in zen krant, maar die gozer is 60 ofzo, en knipt gaten in die krant die ongeveer zo groot als een golf bal zijn.
misschien is het de oude james bond.quote:
die laatstequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik dee altijd op de basisschool bij tope het blad met de steden in me laatje leggen, dan deed k of k een pen nodig had, en keek dan zo waar alle steden lagen.
Nu doe k gaan praten met iemand, als ze et merke zegge: maar mevrouw/meneer k zat te denken.
1tje die me fantasties lijkt: jij zit op de 2de bij het raam en je familie en vrienden staan buiten met papieren waar maar 1 letter op staat, en die gaan naast elkaar staan, en vorme zo et goede antwoord.
geniaalquote:Op zondag 25 mei 2008 15:37 schreef Michel. het volgende:
Moest vorig jaar iets van een 8 halen voor Duits om over te gaan. Ik pakte een zakdoekje wat je kon weggooien en heb daar alles op zitten schrijven. Onder het proefwerk net doen alsof je je neus ging snuiten en ondertussen alles aflezen. Uiteindelijk iets van een 8,4 gehaald.
Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 foutenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:19 schreef Sjibble het volgende:
Ah, spieken ben ik erg goed in.
Zo heb ik de helft van mn bromfietsexamen afgekeken, want de helft wist ik dus niet.
Toch in 1x geslaagd
Die kasten zitten in de tafel, in principe zou je niks kunnen zien vanaf je plek, maar als je goed kijkt zie je of hij JA of NEE drukt, en of hij in de buurt van A of D drukt, dus kan je ongeveer gokken welke letter het is door het meest logische antwoord te overwegen.
Geweldig, alles vanuit mn rechterooghoek, ik bleef naar mijn eigen kastje staren... Ze hadden niks door
6 fout, nog net aan
Whehe, pwndquote:Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 fouten, dat meisje zakte met 10+ fout
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
1 maal gelachen
Was leerling heel vaak op zijn arm aan het kijken en toen zei de leraar van: Abdelcrim kom eens hier en laat je arm zien !
Hetgeen wat op zijn arm stond washaha..die is dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen
Zoek jij werk en wil je wat bij gaan verdienen, maar heb je geen zin om de hele zomer dag in dag uit te gaan werken zonder veel vrije tijd over te houden? Dan heb ik de oplossing!
Ga naar www.cartridge-vuller.nl en lees daar meer!
Of gewoon alle woordenlijsten van duits uit je werkboek knippen en gewoon onder je pwblaadje leggen. Alle tijd om gewoon lekker bladeren en zodra de leraar eraan komt gauw alles eronder schuiven. Die leraar heeft toch maar 1 been en loopt op krukken. Dan heb je tenminste op tijd door dat hij eraan komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef PATTYY het volgende:
Gewoon een spiekbriefje maken en die onder je proefwerkblaadje schuiven en af en toe tevoorschijn halen :]
Hier hetzelfde. En ik had mijn eerste en enigste spiekbriefje niet eens gebruiktquote:Op maandag 20 februari 2006 11:42 schreef martinuhhh het volgende:
Niet. Ik ben een keer gepakt toen ik in de 1ste zat, en daarna nooit meer gedaan.
preciesquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef Skazminko het volgende:
Hele samenvattingen in lettertyp 3 uitprinten.![]()
En natuurlijk de grafische rekenmachine.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hi Eindeloos Online ism een telefoon met internet
Jaaa, of gewoon wifi op school.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hi Eindeloos Online ism een telefoon met internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |