quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
1 maal gelachen
Was leerling heel vaak op zijn arm aan het kijken en toen zei de leraar van: Abdelcrim kom eens hier en laat je arm zien !
Hetgeen wat op zijn arm stond washaha..die is dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen
Zoek jij werk en wil je wat bij gaan verdienen, maar heb je geen zin om de hele zomer dag in dag uit te gaan werken zonder veel vrije tijd over te houden? Dan heb ik de oplossing!
Ga naar www.cartridge-vuller.nl en lees daar meer!

Ik ben er een keer meer gepakt in de tentamenweek voor KCV. Voor dat proefwerk kreeg ik een 4
 Ik ben er een keer meer gepakt in de tentamenweek voor KCV. Voor dat proefwerk kreeg ik een 4  

Sindsdien verboden rokken te dragen bij een toets.
 Sindsdien verboden rokken te dragen bij een toets.

Echt zo fantastisch want dat meisje moest helemaal janken omdat ze een 1 had en die lerares ging later nog zeggen; "Tsja, als je geen spiekbriefje had, had je een 9 gehad." Man, wat was dat een kutlerares. Dankzij haar ook Duits laten vallen.
 Echt zo fantastisch want dat meisje moest helemaal janken omdat ze een 1 had en die lerares ging later nog zeggen; "Tsja, als je geen spiekbriefje had, had je een 9 gehad." Man, wat was dat een kutlerares. Dankzij haar ook Duits laten vallen.  

)
 ) 

Of gewoon alle woordenlijsten van duits uit je werkboek knippen en gewoon onder je pwblaadje leggen. Alle tijd om gewoon lekker bladeren en zodra de leraar eraan komt gauw alles eronder schuiven. Die leraar heeft toch maar 1 been en loopt op krukken. Dan heb je tenminste op tijd door dat hij eraan komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef PATTYY het volgende:
Gewoon een spiekbriefje maken en die onder je proefwerkblaadje schuiven en af en toe tevoorschijn halen :]

En dan leg ik me voca boekje daar gewoon tussen en tadaaa
  En dan leg ik me voca boekje daar gewoon tussen en tadaaa  

heeft bij mij altijd gewerkt!
 heeft bij mij altijd gewerkt!

, niet?
, niet? 

).
 ).  

Hier hetzelfde. En ik had mijn eerste en enigste spiekbriefje niet eens gebruiktquote:Op maandag 20 februari 2006 11:42 schreef martinuhhh het volgende:
Niet. Ik ben een keer gepakt toen ik in de 1ste zat, en daarna nooit meer gedaan.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |