abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59096464
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
1 maal gelachen

Was leerling heel vaak op zijn arm aan het kijken en toen zei de leraar van: Abdelcrim kom eens hier en laat je arm zien !
Hetgeen wat op zijn arm stond was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

We hebben gelachen
haha..die is dope
Zoek jij werk en wil je wat bij gaan verdienen, maar heb je geen zin om de hele zomer dag in dag uit te gaan werken zonder veel vrije tijd over te houden? Dan heb ik de oplossing!
Ga naar www.cartridge-vuller.nl en lees daar meer!
pi_59096478
De laatste tijd spiek ik niet meer zo vaak..
Maar vorig jaar bracht ik weleens een zakdoek mee waar ik de antwoorden op had staan.
En dan onder het maken van de repetitie deed ik alsof ik moest niezen en kon ik op die manier makkelijk de antwoorden lezen. Werkte goed hoor..
Zoek jij werk en wil je wat bij gaan verdienen, maar heb je geen zin om de hele zomer dag in dag uit te gaan werken zonder veel vrije tijd over te houden? Dan heb ik de oplossing!
Ga naar www.cartridge-vuller.nl en lees daar meer!
pi_59096986
Meestal bij vakken als M&O of economie gewoon een half a4tje, niet opgevouwen ofzo onder je tafel en heel relaxt alles overschrijven Ik ben er een keer meer gepakt in de tentamenweek voor KCV. Voor dat proefwerk kreeg ik een 4
pi_59097462
We hadden een frans proefwerk.
Had er een jongen uit de klas een dikke spiekbrief gemaakt, oftewel de woordenlijst gekopieerd.

Hield hij zn proefwerkblaadje voor zich met ervoor zijn spiekblad. Leraar rondlopen en maar niks merken, die jongen vet relaxt de antwoorden zoeken en opschrijven..

Geweldig. Of meiden met rokjes Sindsdien verboden rokken te dragen bij een toets.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:33:10 #155
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_59097796
M'n hele schoolcarrière nog nooit gespiekt. Ik weet niet, was nooit echt nodig of ik was er heel slecht in. Net m'n examens gehad (Havo) en waarschijnlijk wel geslaagd. Ach, zolang anderen het doen en het niet in mijn nadeel werkt, prima. Verder had ik in de derde een keer een SO van Duits. Een meisje uit m'n klas had een spiekbriefje in haar etui gedaan. De lerares kwam erachter, zei dat ze een 1 had. Het meisje zei dat ze het niet eens had gebruikt (dat was wel waar overigens) maar als ze dat niet in haar etui had gedaan, had ze een 9 gehad. Echt zo fantastisch want dat meisje moest helemaal janken omdat ze een 1 had en die lerares ging later nog zeggen; "Tsja, als je geen spiekbriefje had, had je een 9 gehad." Man, wat was dat een kutlerares. Dankzij haar ook Duits laten vallen.
pi_59098662
Vandaag had ik herkansing van toetsweek ( )
Ik moest geschiedenis, maar ik had niet geleerd, en het meisje naast mij moest engels, maar ze was daar slecht in.
Toen hebben we geruild!
pi_59099254
Gewoon een spiekbriefje maken en die onder je proefwerkblaadje schuiven en af en toe tevoorschijn halen :]
I think I'll go anti-love. Really. Who wants butterflies in your stomach and your heart skipping beats. That can't be safe.
pi_59100071
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef PATTYY het volgende:
Gewoon een spiekbriefje maken en die onder je proefwerkblaadje schuiven en af en toe tevoorschijn halen :]
Of gewoon alle woordenlijsten van duits uit je werkboek knippen en gewoon onder je pwblaadje leggen. Alle tijd om gewoon lekker bladeren en zodra de leraar eraan komt gauw alles eronder schuiven. Die leraar heeft toch maar 1 been en loopt op krukken. Dan heb je tenminste op tijd door dat hij eraan komt.
pi_59100204
Werkwoorden van Duits overschrijven en onder je blaadje leggen is briljant. Heb ik de laatste 2 ww pwen gedaan ^^. Kan dat echt niet, Duits (werkwoorden).

Verder kijk ik niet zo veel af, en anders maak ik wel foto's van het boek met mijn mobiel en leg ik die tussen mijn benen. In het ergste geval zoek ik nog wat op Wikipedia op op mijn mobiel :'].
'All my work says be serious, be passionate, wake up.'
pi_59126133
Alleen bij spaans en frans spiek ik
Wij hebben zo'n hele ouderwetse brede verwarming en daarboven een vensterbank, waar ik dus naast zit En dan leg ik me voca boekje daar gewoon tussen en tadaaa
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:01:33 #161
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59157821
Heel veel typ-ex (of hoe je het ook schrijft) en dan droog blazen terwijl je je blaadje voor je gezicht houdt heeft bij mij altijd gewerkt!
ღღღ
pi_59160026
Bij techniek op de havo gewoon zeggen dat je klaar was en je boek pakken en danalles overschrijven, die docent had het te druk met het uitleggen over de motor van een brommer aan 4de jaars.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:26:35 #163
215298 Loofus
like the band.
pi_59160188
Ik zie nog niemand met een gouden tip voor mijn herexamen...
pi_59160298
Je hebt horloges waar je stukjes tekst in kan zetten;)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:33:18 #165
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_59170653
euhm , niet?
mensen wilde altijd spieken bij mij, maar ik had een baggerhandschrift dus ja daar schoten ze niet veel mee op.
en anders gewoon op de computer (want ik zit op ICT) microsoft word aan, lettertype 72.
en dan het antwoord maar typen
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_59173022
Een truitje aan doen (lange mouwen) en dan een briefje bij mijn hand zeg maar.. in mijn mouw, bij mijn pols
Of op mijn gum.. of een korte rok aan doen (voor de dames) en dan een briefje op je been, onder je rok..
(wel plakken!) dáár mag je leraar niet komen
Mensen gunnen je van alles, zolang je het maar niet hebt.
pi_59174433
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef -Sarcasm het volgende:
dáár mag je leraar niet komen
Wel toch?
pi_59205491
Ik hield het bij de GR (ooit zelfs een keer de GR bij een Latijn toets gebruikt ).

Verder vrij weinig gespiekt eigenlijk. 1 keertje bij Duits was wel mooi. We hadden een woordjestoets. Na die toets zouden we gaan oefenen met brief schrijven. Op een gegeven moment waren de meeste klaar, dus toen ging de leraar vast de woordenboeken voor het briefschrijven uitdelen. Maar ja, ik was nog niet klaar

Bij Frans ook een keer gehad dat iedereen gewoon met elkaar aan het overleggen was, maar verder eigenlijk vrij weinig.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:54:25 #169
218007 florian92
Fc Zwolle!
pi_59276474
met informatica gewoon op elkaars account bezig gaan of ge woon van elkaar kopieeren
Fc Zwolle
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:31:37 #170
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_59278940
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:44 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wel toch?
Nu hoef ik gelijk geen leraar meer te worden pff..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:34:08 #171
168172 Fok-R
doodgefok-R't
pi_59282287
Bijna elke toets briefje in mn etui, leraren zijn toch zo heeerlijk dom hè ..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:24:02 #172
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_59283452
Etuis zijn voor nerds...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:29:16 #173
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_59286991
Een proefwerk maken in een computerlokaal schijnt ook gunstig te zijn voor het cijfer...
love's a loaded gun....
pi_59340592
Mijn vetste actie was toch wel dit: kneuzige leraar als toezichthouder, toets niet af dus toen maar in mijn tas gestoken en in de pauze met boek afgemaakt. Toen pauze voorbij was en je terug in het lokaal zat zeggen van: hey meneer mijn toets ligt nog op de grond, hij doet ze tussen de rest en resultaat: een 9.
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:41:06 #175
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_59343768
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:42 schreef martinuhhh het volgende:
Niet. Ik ben een keer gepakt toen ik in de 1ste zat, en daarna nooit meer gedaan .
Hier hetzelfde. En ik had mijn eerste en enigste spiekbriefje niet eens gebruikt
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')