Wow, wat een wijze woorden!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef Whooz het volgende:
Gewoon goed leren helpt natuurlijk ook, dan *hoef* je helemaal niet te spieken...
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
ben een uitzondering dan..spiekte niet!!![]()
Fan van spionage romans zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:31 schreef porsche1 het volgende:
mijn wiskunde leraar maakt gaatjes in zen krant, maar die gozer is 60 ofzo, en knipt gaten in die krant die ongeveer zo groot als een golf bal zijn.
misschien is het de oude james bond.quote:
die laatstequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik dee altijd op de basisschool bij tope het blad met de steden in me laatje leggen, dan deed k of k een pen nodig had, en keek dan zo waar alle steden lagen.
Nu doe k gaan praten met iemand, als ze et merke zegge: maar mevrouw/meneer k zat te denken.
1tje die me fantasties lijkt: jij zit op de 2de bij het raam en je familie en vrienden staan buiten met papieren waar maar 1 letter op staat, en die gaan naast elkaar staan, en vorme zo et goede antwoord.
geniaalquote:Op zondag 25 mei 2008 15:37 schreef Michel. het volgende:
Moest vorig jaar iets van een 8 halen voor Duits om over te gaan. Ik pakte een zakdoekje wat je kon weggooien en heb daar alles op zitten schrijven. Onder het proefwerk net doen alsof je je neus ging snuiten en ondertussen alles aflezen. Uiteindelijk iets van een 8,4 gehaald.
Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 foutenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:19 schreef Sjibble het volgende:
Ah, spieken ben ik erg goed in.
Zo heb ik de helft van mn bromfietsexamen afgekeken, want de helft wist ik dus niet.
Toch in 1x geslaagd
Die kasten zitten in de tafel, in principe zou je niks kunnen zien vanaf je plek, maar als je goed kijkt zie je of hij JA of NEE drukt, en of hij in de buurt van A of D drukt, dus kan je ongeveer gokken welke letter het is door het meest logische antwoord te overwegen.
Geweldig, alles vanuit mn rechterooghoek, ik bleef naar mijn eigen kastje staren... Ze hadden niks door
6 fout, nog net aan
Whehe, pwndquote:Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 fouten, dat meisje zakte met 10+ fout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |