abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58907736
Alles in je rekenmachine typen (werkt allleen voor wiskunde, economie en andere vakken waar je je rekenmachine voor mag gebruiken.

Bij een frisdrank flesje het papiertje eraf halen, en gewoon leerstof erop typen. (niemand gaat lezen wat er nou op je cola flesje staat:P)

Gewoon goed leren helpt natuurlijk ook, dan *hoef* je helemaal niet te spieken...
  zondag 25 mei 2008 @ 22:42:13 #127
215298 Loofus
like the band.
pi_58908282
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef Whooz het volgende:

Gewoon goed leren helpt natuurlijk ook, dan *hoef* je helemaal niet te spieken...
Wow, wat een wijze woorden!
pi_58936332
Bij alle talen kreeg je in de laatste twee jaar oude luisterexamens enzo. dan had je verschillende versies, maar de antwoorden waren hetzelfde, ze stonden alleen in een andere volgorde.

dus als het het langste antwoord is, hou je de pen in de bovenhoek van je tafel, als het de middelste is, pen in het midden en het kortste, pen in de onderhoek.

Ik was altijd heel goed in engels en heb hier veel geld mee verdiend
pi_58936819
Ik schreef wel eens wat op mijn been.
En woordjes met letterype 3.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:16:11 #130
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58937060
Ik dee altijd op de basisschool bij tope het blad met de steden in me laatje leggen, dan deed k of k een pen nodig had, en keek dan zo waar alle steden lagen.

Nu doe k gaan praten met iemand, als ze et merke zegge: maar mevrouw/meneer k zat te denken.

1tje die me fantasties lijkt: jij zit op de 2de bij het raam en je familie en vrienden staan buiten met papieren waar maar 1 letter op staat, en die gaan naast elkaar staan, en vorme zo et goede antwoord.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:18:57 #131
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58937114
Of tegewoordig koop ik mensen om, ze krijgen wat te knauwen of geld/ spulle bij games als ze hun blaadje in de hoek leggen dat ik het kan lezen.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:31:10 #132
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58937352
mijn wiskunde leraar maakt gaatjes in zen krant, maar die gozer is 60 ofzo, en knipt gaten in die krant die ongeveer zo groot als een golf bal zijn.
pi_58937486
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
ben een uitzondering dan..spiekte niet!!
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:46:11 #134
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_58941865
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:31 schreef porsche1 het volgende:
mijn wiskunde leraar maakt gaatjes in zen krant, maar die gozer is 60 ofzo, en knipt gaten in die krant die ongeveer zo groot als een golf bal zijn.
Fan van spionage romans zeker
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_58946349
Met luistertoetsen e.d. was het bij ons altijd A, B of C. Gewoon de hand op tafel leggen met 1, 2 of 3 vingers uitgestoken. Met normale toetsen ging ik vaak tegen het bureau van de leraar aanzitten. Dan gewoon jouw spiekbrief naar hem toegedraaid neerleggen. Moet je alleen nog omstekop kunnen lezen. De leraar had het vaak niet door omdat het toch een tyfes bende op zijn bureau was. Wat bij mij ook altijd werkte was de spiekbrief gewoon half onder je vragenblad neerleggen. De leraar ziet dat heus niet zolang jij niet nerveus doet. Gewoon doen alsof je niks illegaals doet en het werkt perfect!
A man's got to do what a man's got to do.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:41:14 #136
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58946644
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:46 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Fan van spionage romans zeker
misschien is het de oude james bond.
pi_59005349
In de tijd dat ik nog op school zat had ik zo'n rekenmachine waar je op het hoesje dat er omheen zat mooi met potlood op kon schrijven en als de leraren ff niet keken snel je rekenmachine omdraaien
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:01:56 #138
216848 JRK.
chill.
pi_59026863
Ah, spieken ben ik erg goed in.
Zo heb ik de helft van mn bromfietsexamen afgekeken, want de helft wist ik dus niet.

Toch in 1x geslaagd

Die kasten zitten in de tafel, in principe zou je niks kunnen zien vanaf je plek, maar als je goed kijkt zie je of hij JA of NEE drukt, en of hij in de buurt van A of D drukt, dus kan je ongeveer gokken welke letter het is door het meest logische antwoord te overwegen.

Geweldig, alles vanuit mn rechterooghoek, ik bleef naar mijn eigen kastje staren... Ze hadden niks door

6 fout, nog net aan

En genoeg meiden met een rok die binnen kwamen tijdens grote toetsen. Daarom hebben ze dus op dagen dat we toetsen hebben de rokken verboden .

Op mn nieuwe school (hogere dus).
Alles op de computer, gewoon uploaden die bende en je hele klas via je schoolemail de url sturen.
Iedereen de toets af in 1 minuut.

We hadden er een heel forum voor gemaakt.
Maar een naaier heeft er aardig verpest. Het maar niet snappen, niks hebben gemaakt, en de laatste 10 minuten ineens inleveren. Moest hij wel de waarheid spreken enzo.
Of we google'n het lekker op . Weer een puntje erbij.

[ Bericht 42% gewijzigd door Sjibble op 31-05-2008 03:27:20 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:28:09 #140
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_59036309
Ik ben gewoon slim
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:05:04 #141
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_59037004
In de tweede klas bij Duits stal een persoon uit de klas de toets als de lerares de klas uitging. Vervolgens werd die toets gekopieerd en kon je de toets thuis voorbereiden.
Om de uitwerking de klas binnen te krijgen deden we de uitwerkingen met lettertype 8 in word, op een papiertje. Hierdoor kon je het spiekbriefje goed in je mouw verstoppen.

Wat een geweldige tijd was dat zeg.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_59037164
ik pakte voor de tentamens, tentamenpapieren waar je je antwoorden op moet invullen en die schreef ik vol met aantekeningen en die legde ik op een gegeven moment tussen mijn echte tentamenpapieren. Ik vroeg ook altijd om extra kladpapier en op het laatste gooide ik de helft weg, viel nooit op.

We mochten formulebladen erbij hebben, daar werkte je diverse voorbeeldtentamens op uit, docenten waren vaak te lui om ook maar de getallen aan te passen, was makkie dus.

Openboek tentamens, kaft los trekken, nieuwe bladen erin doen, opnieuw laten kaften
pi_59037252
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik dee altijd op de basisschool bij tope het blad met de steden in me laatje leggen, dan deed k of k een pen nodig had, en keek dan zo waar alle steden lagen.

Nu doe k gaan praten met iemand, als ze et merke zegge: maar mevrouw/meneer k zat te denken.

1tje die me fantasties lijkt: jij zit op de 2de bij het raam en je familie en vrienden staan buiten met papieren waar maar 1 letter op staat, en die gaan naast elkaar staan, en vorme zo et goede antwoord.
die laatste
pi_59037805
Op mijn school was dat vrij gemakkelijk.. kopieeen uit het antwoordenboek lagen vaak naast mijn PW. Paar foutjes express maken.. hehe.. die goede oude tijd XD
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_59052179
Spiekblaadjes in mijn etui doen. En dan hendig sjiek ze vlak voordat het proefwerk begint in mijn mouw schuiven (wel een trui/vest met lange mouwen aandoen).
  zondag 1 juni 2008 @ 18:09:18 #146
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59052380
Wij hadden een hele handel in onze duits klas toendertijd, iemand maakte voor de hele klas de woordenlijst in lettertype 6 ofzo? Dus iedereen altijd dikke voldoendes

Grappige was dat iedereen pas rond de helft van het jaar voldoendes kreeg, toen de handel begon.
------------------
  zondag 1 juni 2008 @ 20:49:02 #147
215531 tenenkaas
Never give up, Never back down
pi_59055365
quote:
Op zondag 25 mei 2008 15:37 schreef Michel. het volgende:
Moest vorig jaar iets van een 8 halen voor Duits om over te gaan. Ik pakte een zakdoekje wat je kon weggooien en heb daar alles op zitten schrijven. Onder het proefwerk net doen alsof je je neus ging snuiten en ondertussen alles aflezen. Uiteindelijk iets van een 8,4 gehaald .
geniaal

Ik maak altijd een spiekbriefje op de flapjes van me air max. of op de zool wat schrijven.
De mooooiste tot nu toe was toch wel toen ik helemaal linksvooraan zat bij het raam. Ik had het raam opengezet en alles aan de binnenkant van het raam geschreven. Beetje moeilijk te omschrijven maar het was een eitje om het proefwerk te maken.
Ook heb ik in de 1e klas vaak formules op mijn rekenmachine beeld gekrast. Met een beetje tandpasta erover was het zo weer weg en klaar voor de volgende formule
wit-rood-wit zit in ons bloed,
we zijn de beste en zo goed,
ik spring me hele leven lang,
voor AJAX AMSTERDAM!
pi_59058547
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 03:19 schreef Sjibble het volgende:
Ah, spieken ben ik erg goed in.
Zo heb ik de helft van mn bromfietsexamen afgekeken, want de helft wist ik dus niet.

Toch in 1x geslaagd

Die kasten zitten in de tafel, in principe zou je niks kunnen zien vanaf je plek, maar als je goed kijkt zie je of hij JA of NEE drukt, en of hij in de buurt van A of D drukt, dus kan je ongeveer gokken welke letter het is door het meest logische antwoord te overwegen.

Geweldig, alles vanuit mn rechterooghoek, ik bleef naar mijn eigen kastje staren... Ze hadden niks door

6 fout, nog net aan

Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 fouten , dat meisje zakte met 10+ fout
pi_59060487
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef DiaperJuice het volgende:

[..]

Dat dacht dus een meisje dat naast me zat tijdens het theorie-examen ook. Ik dus het goede antwoord indrukken en daarna met m'n vingers boven een andere letter blijven totdat de vraag afgelopen was. Ik haalde het examen met 6 fouten , dat meisje zakte met 10+ fout
Whehe, pwnd Was ze wel aardig dom bezig.
Toch bestaan er figuren om na 4 keer pas te slagen, voor een brommerexamen.
Dan ben je serieus dom bezig, want de meeste vragen krijg je opnieuw. Na 50 vragen heb je wel alles gehad lijkt me
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59095244
Ik zit nu in de 3e, heb dus nog geen grafische rekenmachine ;P

maar 't werkt erg goed om voor wiskunde en dat soort vakken, gewoond e formules op een klein blaadje te schrijven en aan de binnenkant van je rekenmachine te plakken.

Voor Duits hadden we alle so's al. Dus gemiddeld een 9 gehaald. Alleen ben ik 1 x gepakt met so's kopiëren. had ik een 1. Alleen had 3 man uit mijn klas dan wel weer een 10 dankzij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')