abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35744575
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef Staaf het volgende:

[..]

Dat doet je kleine broertje zeker die vorig jaar in de 2e zat. In je profiel staat dat je uit '80 bent, en in '94 hadden ze nog geen bluetooth hoor
Zo verbetert Was een klein typ foutje
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_35746675
Een meisje uit mijn klas kwam vroeger bij belangrijke pw in een kort rokje op school (valt niet op heh, in de stromende regen, hartje herfst of lente). Haar motto was dat leraren toch nooit het lef zouden hebben om haar te vragen haar rokje op te tillen, dus dat haar spiek'briefje' wat ze op haar benen gekrabbeld had nooooit ondekt zou worden.

Ze was alleen vergeten dat we een vrouwelijke examensecretaris hadden... die er bij verdenking bijgeroepen werd. Helaas voor haar werd ze betrapt, en had het ook geen nut om even 'naar de wc' te gaan om het bewijs te verwijderen. Want om te zorgen dat het niet wegregende...... had ze dat met watervaste inkt gedaan.

Eigenlijk wel zielig... juist als je ZO dom bent dat je MOET spieken, wordt je stomheid je fataal.

Afin, zelf spiekte ik zelden. En als ik het deed dan was het met de kladpapier-truuk (zoals iemand anders hier al heeft toegelicht).
Don't hurry, be crappy!
pi_35754312
De les van te voren het een en ander op de muur schrijven werkt nog wel eens, of op je tafel, maar verder doe ik weinig aan spieken. Ik leer liever gewoon goed, dan heb ik er voor een grotere overhoring ook nog wat aan.

Tenzij je natuurlijk een leraar hebt die niet op kan letten en dat je dan rustig kan overleggen bij een frans repetitie
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:07:22 #104
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35843877
Je kunt gewoon er een kladblaadje bijhouden, of vlak voor de toets van een taal alle moeilijke woorden gewoon op je blad zetten. De leraren zullen dan niet weten dat het er al stond. Als ze vragen waarom je het hebt geschreven zeg je gewoon: ,,Omdat ik bang was dat ik het anders straks vergeten ben." Dit werkt goed!
Verder heb je tegenwoordig van die rekenmachines, daar gaat alles in. Ik moest altijd alles erin typen, maar nu zit er vaak USB op, lekker makkelijk!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:34:34 #105
57586 Bananenman
-----------
pi_35848753
Eigenlijk altijd wel gedaan. Maar dan niet zozeer spieken (nouja ook wel soms met grote toetsen waar je geen zin in had om te leren), maar meer frauderen. Cijfers veranderen enzo. Vooral bij gym was dat leuk paar jaar geleden, moest je acht dingen afsluiten ofzo voor turnen... je kon kiezen uit vijftien onderdelen, en acht ervan moest je dus gedaan hebben. Ze schreven echter niet de naam van de oefening op maar het nr. Bijv. een borstwaartsom was nr. 1, dat soort dingen. Ook stond er steeds een andere leraar bij een onderdeel, wat helemaal perfect was.

Wij hadden toen gewoon geen zin om al die klotedingen te doen, en dan sloten we bijv. gewoon borstwaartsom af, zetten een 2 achter de 1 en huppa, je had nr. 12 afgesloten (wat dus echt totaal iets anders en veel moeilijker was). Dat zeven keer herhaald ofzo

Maar ook bij andere vakken was het op veel gebieden net zo makkelijk
pi_35849457
Doe het nog steeds, indien nodig.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:55:25 #107
57586 Bananenman
-----------
pi_35849488
Robbie achtervolgt me
pi_35849577
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef Bananenman het volgende:
Robbie achtervolgt me
Robbie verveelt zich
pi_35857232
Bij ons mocht er 1 pen op tafel liggen, proefwerk, blaadje, evt. rekenmachine en ongekafte binas.

Mijn geniale truc was om met potlood op het zwarte plastic/metaal van de rekenmachine te schrijven. Van een afstandje onzichtbaar, als je er met je neus bovenop zit erg duidelijk Bovendien makkelijk te verwijderen met vinger of gum. Daarnaast krabbelde ik ook extra informatie tussen de gegevens in de binas/woordenboeken (handig, op alfabet ) - viel nooit op bij een snelle controle.

Ik heb ook op privé-scholen in het buitenland gezeten, maar daar hoefde je niet zo stiekem te doen
Ik zoek niet, ik vind.
pi_35880055
Voor het laatste frans proefwerk van het jaar (2 jaar geleden alweer) moest ik een 7 halen om het voldoende af te sluiten. Nou wil het feit dat er 3 tafeltjes achterin naast elkaar stonden, het tafeltje in het midden moest dus vrij blijven. Ik ga aan de ene kant zitten, kameraad van me aan de andere kant. En op het middelste tafeltje lag een hele stapel lege proefwerkpapieren, die schudt je dus door elkaar. En dan pakte je gewoon 1 zo'n blaadje, die legde je naast je pw blad en schreef je het nummer van de vraag op en doorgeven aan de ander die het antwoord erop schreef en een andere vraag die hij niet wist Werkte super, totdat hij bij een meisje naast em ging spieken om een antwoord te krijgen en betrapt werd. Moest ie zijn papier inleveren maar hij had het toch al af en ik toen ook bijna. En net toen ik het af had en weg wou gaan kwam de coordinator naar binnen en ik moest het bewijs nog vernietigen.....Het valt ook zo op met een pwblaadje naar buiten te gaan he. Dus ik dat ding hartstikke luidruchtig verkreukelen en ze hadden niks door. En volgens mij haalde ik toen ook nog een dikke 8 ofzo Lerares natuurlijk pissed want die had een hekel aan me
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_58880881
Ik heb op heel veel manier gespiekt.
Ik zal er even een paar vertellen.

- Proefwerk dat iemand heeft gejat kopieren. Dan een proefwerk blaadje van school meenemen daar de antwoorden op schrijven en dan tijdens het proefwerk dat blaadje in je tas doen en dan vlug een keer het blaadje van thuis ruilen met je proefwerk blaadje.
- Gewoon bij de gene naast je kijken.
- Een briefje tussen je benen stoppen en er af en toe naar kijken.
- Bij leraren waar je agenda op tafel mag houden van alles in je agenda plakken waar je dan even in kan kijken.
- Een briefje in de verwarming leggen.
- Briefje in je etui maar dan heb je wel veel kans dat ze het zien.
- Kijk even op internet daar staan er nog heel veel op.
pi_58881142
Ik zet zoveel mogelijk in m'n grafische rekenmachine. Verder doe ik er niet aan, ben veel te bang om betrapt te worden .
pi_58882286
Gewoon bij de buren kijken..
pi_58882756
Met potlood vaag op je blaadje schrijven en daarna uitgummen werkt heeeel goed, maar de rekenmachine methode wint. Bvb alle begrippen voor economie erin.. Verder kun je het proefwerk gewoon skippen, en als je het moet inhalen (meestal in een andere ruimte) is het des te makkelijker je spiekbriefjes te gebruiken.
pi_58883482
Ik geef pas antwoord als de vraagstelling rendabel is. Jaaaa.
pi_58884697
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zet zoveel mogelijk in m'n grafische rekenmachine. Verder doe ik er niet aan, ben veel te bang om betrapt te worden .
Bij ons mag je die niet gebruiken of wordt ie gecontroleerd.
pi_58885069
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar sommige programma's kun je beveiligen met een password
pi_58885216
lol spieken/frauderen alles wel gedaan en niet in beperkte mate mag ik wel zeggen

één van de betere was toch wel, bij frans hadden we een hele dikke lerares die nooit van haar stoel afkwam maar wel stond er 1 stoeltje tegen haar bureau aan met de gezichten tegen elkaar maar haar bureau was veel hoger dus je kon gewoon je hele boek tegen haar bureau aanzetten en ze had het niet door, het was altijd een gevecht wie daar mocht zitten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:09:27 #119
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_58886080
Afkijken deed ik echt nooit ik vertrouwde nooit de antwoorden van de mensen naast me omdat die over het algemeen vrij dom waren.

Meeste vakken hoefde ik niet voor te leren (Ak,gs,eng,Mw etc.) maar bij echte dreunrijtjes deed ik het volgende:
Als je schrijft heb je een bolling in je hand onder je hand past perfect een groot formaat briefje leraar ziet geen fuck omdat je of hand plat gelegd hebt of gewoon niet er goed voor staat.
Je moet alleen altijd links in de klas gaan zitten maar het is het wel waard hehe niks te lettertype 3..

En de kruisbrief methode, die is maar een keer bijna mislukt kzat namelijk niet op te letten en had mijn benen perongelijk uit elkaar toen zei ze zo van '' Wat ligt daar is dat een briefje" dus ik sta snel op en perongelijk valt mijn stoel om tjah briefje weg.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:31:10 #120
215298 Loofus
like the band.
pi_58886815
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welke vakken? Je zal wel in een 1 of twee zitten ofzo.
Ik ben trouwens gewoon van het kijken bij de buren. Makkelijk zat.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:44:41 #121
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_58889266
Ik heb weleens een paar (ongeveer 8) woordenlijsten uit m'n Franse boek gekopieerd, en met een rol plakband aan m'n tafeltje vastgeplakt op het moment dat de lerares de proefwerkblaadjes aan het uitdelen was. Telkens als ze langs kwam lopen boog ik over die lijstjes heen zodat ze het niet zag. Dus ik overschrijven en toen ik klaar was, dat plakband eraf getrokken (met een hoop lawaai, dat maakte het extra leuk). Uiteindelijk een 8,4 voor gehaald.
Ook weleens bij Geschiedenis in de pauze alle jaartallen die we moesten leren op het bord geschreven. Het was een leraar van 63, en z'n bord stond altijd vol met aantekeningen, dus het viel niet zo op. Dus de hele klas had alle jaartallen goed.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zondag 25 mei 2008 @ 00:21:32 #122
210136 Axim
Nuff said...
pi_58890442
Ik spiek zelf nooit, maar ik heb wel een aantal tips gekregen van een paar vrienden.

Deze kun je slechts ene paar keer gebruiken want anders valt het op.
Je maakt een spiekbrief en je plakt die in je tas, als je dus gewoon wilt spieken doe je alsof je jou rekenmachine, potlood, weet ik veel wat uit je tas haalt en kijk je dus naar je spiekbrief.

Mijn vriend had ooit een Frans woordenlijst getypt en uitgeprint op papier dat voor zo'n shirt bedoeld is. Hij heeft het vervolgens op zijn shit gestreken en had dus zo de antwoorden Hij werd bijna gesnapt toen de docent woordenboeken kwam brengen voor een bepaalde opdracht. De docent gooide die woordenboeken en hij kon niet zijn hand opsteken om zo'n woordenboek te vangen. Gelukkig ving hij hem met de andere arm net op tijd
pi_58891050
als je dat doet, moet jehet natuurlijk op de rug van het shirt van de persoon voor je strijken
pi_58895375
GR en dingen in BINAS schrijven
pi_58899550
Moest vorig jaar iets van een 8 halen voor Duits om over te gaan. Ik pakte een zakdoekje wat je kon weggooien en heb daar alles op zitten schrijven. Onder het proefwerk net doen alsof je je neus ging snuiten en ondertussen alles aflezen. Uiteindelijk iets van een 8,4 gehaald .
Come on green white army..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')