Engels is een makkie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb eigenlijk nooit gespiedmaar ik had altijd wel goede cijfers ook al leerde ik echt nooit iets! zelf voor m`n examens heb ik niet geleerd en had ik voor engels nog een 9,2
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Nuna het volgende:
Boek opnieuw kaften en dan er groot 'Binas' opzetten. En dan vervolgens tijdens het pw even in je boek bladeren ipv de binasMaar doorzichtige etuis met samenvatting erachter (lettertype 4 ofzo) werkten ook altijd goed
Nu ben ik heel braaf en spiek ik niet meer hoor![]()
keanu reeves i take it ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
Ik ben geslaagdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het met jullie gaan tijdens de examens.
Dûh ik met baard en nog met wat langere haren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
Tering, wij hadden nog geen bluetooth. Bij ons was het fluisteren. Spiekbriefjes in Word en proefwerken jatten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetoothZo deden wij dat in de 2e
![]()
Dat doet je kleine broertje zeker die vorig jaar in de 2e zat. In je profiel staat dat je uit '80 bent, en in '94 hadden ze nog geen bluetooth hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetoothZo deden wij dat in de 2e
![]()
Laat staan met digitale camera , waarop je de letters op paier kan lezen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef 14.gif het volgende:
in '94 was een mobiele telefoon nog een absolute zeldzaamheid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |