abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35379050
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb eigenlijk nooit gespied maar ik had altijd wel goede cijfers ook al leerde ik echt nooit iets! zelf voor m`n examens heb ik niet geleerd en had ik voor engels nog een 9,2
Engels is een makkie.
pi_35379977
Wij mogen voor de repetitie van morgen een spiek t-shirt maken
pi_35380010
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Engels is een makkie.
voor mij wel ja
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:28:29 #79
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_35435514
wij hadden altijd een jongen in de klas die nergens voor hoefde te leren en dan toch 10en haalde. Gelukkig was hij wel erg relax. Meestal zat hij achterin en werd nergens van verdacht omdat hij zo schijnheilig was.. ondertussen schreef hij de antwoorden op een kladblaadje en gaf deze door naar voren wanneer hij klaar was..
verder had ik gewoon een briefje in mn broekzak.of onder mn horloge
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_35451250
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Nuna het volgende:
Boek opnieuw kaften en dan er groot 'Binas' opzetten. En dan vervolgens tijdens het pw even in je boek bladeren ipv de binas Maar doorzichtige etuis met samenvatting erachter (lettertype 4 ofzo) werkten ook altijd goed

Nu ben ik heel braaf en spiek ik niet meer hoor
Hulde!
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_35465024
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
keanu reeves i take it ?
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:39:54 #82
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_35479763
Lettertype 3 ja.

Ik had m een keer op grootte 2 uitgeprint. Kon het verdomme niet eens lezen
Tot zover het nieuws
pi_35479853
Gewoon op je hand schrijven.
pi_35480433
Op mijn oude school kon je de vellen die voor proefwerken gebruikt werden gewoon uit de kasten halen als leraren even weg waren. Had dus thuis een aardige stapel liggen waarop dan een samenvatting kwam te staan. Tijdens de toets, als de leraar de blaadjes uitdeelde legde ik dan altijd het spiekbriefje onder de andere blaadjes. Daarna vroeg ik dan, net voor de toets begon, naar een kladblaadje (die altijd gegeven werd). Na een tiental minuten schoof ik mijn spiekbrief onder de papieren vandaan en liet deze gewoon open en bloot op tafel liggen, mijn kladblaadje dus. Zodra ik klaar was ging het kladje/spiekbriefje de prullenbak in. Meerdere leraren hadden me kunnen betrappen, maar volgens mij denken ze dat scholieren het lef niet hebben om die briefjes open en bloot op tafel te leggen.

De "kunst"was om het er uit te laten zien als een kladblaadje maar toch alle info erop te hebben staan die je nodig zou kunnen hebben.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 februari 2006 @ 17:03:29 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35480646
Ik heb een laptop waarop ik alle toesten maak, behalve wiskunde

dus hele samenvattingen, woordenlijsten zet ik gewoon in mijn computer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_35485368
Ik ging/ga altijd helemaal vooraan zitten tegen de leraar zijn bureau. Gewoon je samenvatting op zijn (rommelige) bureau leggen naar jou toegedraait (hoef niet eens perce). Als ze je dan pakken gewoon zeggen dat het niet van jou was.
Wat ook goed werkt is naast een uitzonderlijk bijzonder hoogbegaafd iemand gaan zitten en dan gewoon als hij klaar is (vaak is dat binnen 10 minuten) jou blaadje aan hem geven en hij doet de rest . Verder gebruik ik natuurlijk de vinger methode ( ). Met meerkeuze gewoon 1 vinger, 2 vingers enz.
Uit ervaring weet ik dan rechts/links voorin beter werkt dan rechts/links achterin. Leraren letten meer op mensen achterin dan mensen voorin, en het is al helemaal mooi als je echt achter de leraar zit zeg maar, dat de leraar schuin achterom moet kijken om je te kunnen zien. Gebaren doen wonderen
A man's got to do what a man's got to do.
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 19:43:03 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35486365
Ja In de vensterbank neerleggen
Je bent klaar. je ruimt op, doet alles in de tas, vind ( ) je aantekeningen, leest ze rap door, wijzigt nog wat op je toets ( ) en zegt als ze vragen waar je mee bezig bent "mijn naam stond er nog niet op"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35488726
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het met jullie gaan tijdens de examens.
Ik ben geslaagd
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Koewam het volgende:
tlk, wie's die man op je ava?
Dûh ik met baard en nog met wat langere haren.
pi_35499013
Ik spiekde vaak, heel vaak .

Gewoon een spiekbriefje beviel mij het allerbeste! Kan er erg veel in kwijt en het valt een leraar ook echt niet op dat jij nog een stukje extra papier hebt liggen onder/tussen je blaadjes! Soms typte ik alles over op de comp en printe het uit in lettertype 3/4 maar vaak schreef ik het gewoon op.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_35533346
Ik had ooit een leraar Frans, wat een veel te aardige man was om les te geven aan een stel kutpubers. Hij zocht altijd naar het goede in mensen en gaf iedereen het voordeel van de twijfel. En daar werd zo ziek misbruik van gemaakt. Antwoorden doorfluisteren, je tafel steeds dichter naar het tafeltje naast je verplaatsen tot je er praktisch tegen aan stond, woordenboek op tafel (die lagen achter in de klas op een kast ), vragen om een kladblaadje en die vervolgens volschrijven met alle antwoorden en terugkrijgen met de antwoorden van de ander. Schitterend. Het grootste gedeelte van de tijd zat hij toch franse boeken te lezen, waar hij geheel in opging. Mocht hij je snappen werd je vriendelijk verzocht niet te spieken

Verder de standaarddingen, een donkerblauw etui volkrassen met antwoorden, spiekbriefjes, in de hoes van je rekenmachine schrijven (kun je er makkelijk afkrijgen), bij wiskunde alle formules in de rekenmachine zetten, etc. Mooie tijd.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:15:26 #91
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35688294
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Roi het volgende:
Ik spiekde vaak, heel vaak .
Ook bij Nederlands?
pi_35691359
De gebruikelijke blaadjes.
Vingers op tafel (1 vinger is A enz) bij luistertoetsen.
Boeken op schoot.

Ook een leuke is als je een toets in moet halen en dan ergens apart in een hokje of leeg lokaal moet zitten boek meenemen. Onder je trui ofzo.
Niet moeilijk met die skate-truien enzo
pi_35691685
Ik zet het meestal in mijn GR, wel zo handig. bij vakken als Eco, Wiskunde e.d. Voor de rest spiek ik niet echt, ik leer toch niet zo moeilijk dus dat gaat meestal wel.
pi_35692946
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetooth Zo deden wij dat in de 2e
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:13:00 #95
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_35693402
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
De nerd maakt eerst de toets... dan maakt ie foto's van de antwoorden met zijn mobiel. Die verzend ie dan via bluetooth Zo deden wij dat in de 2e
Tering, wij hadden nog geen bluetooth. Bij ons was het fluisteren. Spiekbriefjes in Word en proefwerken jatten!
Dat was altijd mooi als iemand daar weer in geslaagd was. De opwinding enzo dan haha...
En natuurlijk de GR, die hadden we dan weer wel.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_35714889
onder mijn horlogebandje een spiekbriefje, zo op maat maken datie dr precies onder past dubbelgevouwen, dr onder, en klaar is kees.
pi_35718002
Gewoon op de hand schrijven, werkt nog altijd prima
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:04:17 #98
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_35720806
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef sebabje het volgende:
Dat doet je kleine broertje zeker die vorig jaar in de 2e zat. In je profiel staat dat je uit '80 bent, en in '94 hadden ze nog geen bluetooth hoor
Sue Me
pi_35720845
in '94 was een mobiele telefoon nog een absolute zeldzaamheid...
pi_35740484
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef 14.gif het volgende:
in '94 was een mobiele telefoon nog een absolute zeldzaamheid...
Laat staan met digitale camera , waarop je de letters op paier kan lezen!

Maar ik deed vanaf de 4e moeilijke zut in de GR. Maar meestal wist ik dan alles weer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')