Doe maar daar waar je denkt dat je de meeste slagingskans hebt. Het maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoort een topic hierover in POL of in NWS????
Dit is de homebase voor 5 mods en niemand die me een antwoord geeft.
quote:
Overheidsbedrijven hebben er over het algemeen minder last van. Ik heb het hier over private instellingen. Maar ook bijvoorbeeld een KPN heeft hier last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Thatcher begon met het liberaliseren van overheidsdiensten en het snoeien in verlieslijdende sectoren. Ze sloot o.a. de kolenmijnen, waardoor er duizenden mensen op straat kwamen te staan.
Ze heet niet voor niets 'the iron lady'.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescanned
Zelfbezwangering (bladzijde 1)
Zelfbezwangering (bladzijde 2)
Het moet ergens beginnen natuurlijk. De KPN was vroeger gewoon PTT telecom.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Overheidsbedrijven hebben er over het algemeen minder last van. Ik heb het hier over private instellingen. Maar ook bijvoorbeeld een KPN heeft hier last van.
Als ik het goed begrepen heb moeten bijvoorbeeld Polen in Nederland evenveel betaald krijgen als Nederlandse werknemers.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het moet ergens beginnen natuurlijk. De KPN was vroeger gewoon PTT telecom.
Ik denk dat je zorgen te maken hebben met de dienstenrichtlijn van Bolkenstein. Het hangt gewoon in de lucht dat er een uitbuitcultuur aan het ontstaan is.
Welk nut dient het dan om Polen hiernaartoe te halen dan? Dat rijmt dan toch niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb moeten bijvoorbeeld Polen in Nederland evenveel betaald krijgen als Nederlandse werknemers.
[tvtip] Andries Knevel met Jan Marijnissenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[tvtip] Andries Knevel met Jan Marijnissen
Heeft Jan M voor mekaar gekregen. Anders werd ie gewoon ergens achteloos weggestopt en had je nooit kunnen weten dat het de tong van Johan wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O o, ha ha.
Interessant topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welk nut dient het dan om Polen hiernaartoe te halen dan? Dat rijmt dan toch niet.
Floripas had er een goed topic over geopend trouwens, Dienstenrichtlijn ramp voor Nederland
zekers. Het is een complex geheel met heel veel valkuilen. Overigens was de NEE stem tegen Europa geen nee tegen de Bolkensteinrichtlijn, maar maakte het de implementatie wel lastiger.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Interessant topic![]()
Ik heb me er eigenlijk nog lang niet voldoende in verdiept. Maar zoals Floor het neer gezet heeft
heb je hier inderdaad een aantal grote nadelen.
Wat slecht...maar goed, ik kan niet zeggen dat ik hem volledig vertrouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Volgens mij heeft Joran Nathalee's lippenstift op.
Niemand reageertquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef George-Butters het volgende:
Toegenomen macht van beleggingsfondsen
Wel waar. Goed topicquote:
Spotten met J. de W. is spotten met de Ware Vrijheid.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
Hoezo, ze hadden z'n tong toch niet op een stokje gepriktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Spotten met J. de W. is spotten met de Ware Vrijheid.
Een goedenavond overigens.
quote:carnaval in t noorden, dat is n feest mit pit
van veendam noar olle pekel, elkenain dut mit
van hoogezand tot sappemeer
van grönnen tot an stad
elkenain gaait plat
op de eerste lp-versie zingt Rinus:
oom rieks dij was ontsloagen doar bie avebe
hai zat moar aals te kloagen en hij was nait half tevree
moar nou werd hai weer vrolijk mit carnaval in t zicht
en zulfs bie dit refrain holt hai zien bek nait dicht
het gaait nait aal te best mit de grunneger fc
moar dat ligt an t seizoen en dat wordt wel weer oké
want zo rondom carnaval din kriegen ze smoak te pakken
en dai aandere voetbalclubs dai kinnen goan zakjes plakken!
de oom van rooie rinus is buschauffeur in stad
as hai over de grode maarkt scheurt goan alle fietsers plat
lest had e ain te pakken in de buurt van v&d
en alle mensen in de bus dai zongen toun tevree
oom rieks en tante greta oet oosterhogebrug
dai mozzen ains noar stad tou en doarnoa ook weer terug
ze stonden op zuderdaip in hun dikke slee
oom rieks zee:' hou in hemelsnoam kommen wie bie v&d?'
de zesde keer op t zuderdaip zee greta tot heur man:
'man dat is gain doun hier mit dat circuloasieplan
van al dai domme pielen roak ik doaneg in de war
ik koop veurtoan mien pinda's weer gewoon bie onze spar!
lutje jan
olle kloas
en din nog netuurlek de overbuurvraauw van
mien zwoager zien dochter oet wirdumerdraai
dai kreeg in december al kriebel in t gat
en is nou nog steeds an de zwier en de zwaai
en is t nog laang nait zat!
Hoe weten ze trouwens zo zeker dat het niet de tong van Cornelis was?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Tafkahs het volgende:
Hoezo, ze hadden z'n tong toch niet op een stokje geprikt
Dat zei de man in het donkere steegjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hoe weten ze trouwens zo zeker dat het niet de tong van Cornelis was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |