That sounds nicequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef Hopey het volgende:
tvp, niet echt veel tijd gehad om nieuw anime te bekijken, alleen de standaard Bleach en Kyou Kara Mau for now.
Ben op zoek naar Pom Pocco en Kiki's Delivery Service, maar de seeds are horrible.
Kheb 1 nieuwe anime op HD staan, Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch.. Drama, Love-Romance, Music volgens AnimeNfo, totaal niet mijn richting.. maar it's worth giving a shot...Ik laat het wel weten.
Was een plaatje... Ik was vergeten de tekst BoA! weg te halen. Excuses. Imagehack is ieritand. Elke keer zag je die kikker dus heb ik het op een andere file host geuplaod.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef summerscent het volgende:
Als je die gif bedoelt die met lang haar. Ze heet Iida Kaori. Ik heb toevallig die clip gezien. En wat is ze lang zeg, samen met nog een andere member in de clip steken ze met kop en schouders uit boven de rest. Ik zie in haar profiel dat ze dan ook 171cm lang is. Maar waarom staat er BoA eronder? De clip is trouwens van de meidengroep Morning Musume die steeds van samenstelling verandert en lied heet Joshi Kashimashi Monogatari.
Ik heb net de film gezien van je avatarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef Hopey het volgende:
tvp, niet echt veel tijd gehad om nieuw anime te bekijken, alleen de standaard Bleach en Kyou Kara Mau for now.
Ben op zoek naar Pom Pocco en Kiki's Delivery Service, maar de seeds are horrible.
Kheb 1 nieuwe anime op HD staan, Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch.. Drama, Love-Romance, Music volgens AnimeNfo, totaal niet mijn richting.. maar it's worth giving a shot...Ik laat het wel weten.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Deeltje 7 alweer , prachtige OP btw
Naruto begint me nu ECHT de strot uit te komen en ik vraag me serieus af of die serie mij nog kan boeien na de filler reeks. De ep van deze week is echt een dramatisch dieptepunt , had gewoon moeite om hem af te kijken en dat zegt heeeel veeel.
Nope, eerst een grijze Q die je ziet met zwart erachter. En nu deze lelijkequote:Op zondag 19 februari 2006 15:20 schreef outcast_within het volgende:
Hee qunix had jij niet eers een zwaard o.i.d.? als avatar?
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:48 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz , het belangrijkste mis ik eigelijk nog in de OP
Hoe wij aan al die prachtige series komen!
Ik weet dat we niet direct mogen linken maar we kunnen het toch wel vermelden?
jup.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat is een Bij punt...:P en als je niks van torrents weet. jah sorry
en google zoeken op kraga muffin. zijn er nog andere manieren trouwens?
Import is teh kill for teh walletquote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
jup.
IRC bots
Nieuwsgroepen
kennissen![]()
en nog een methode maar die zullen de meeste van jullie niet kennen en dat is DE SERIE KOPEN!![]()
Ik heb de serie heel lang geleden gezien en het heeft maar 95 episodes 4 oavs.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef rew- het volgende:
Tvp.
Verder, Rurouni kenshin - Reminiscence is een OVA volgens mij. De serie zelf heeft dacht ik iets van 150 episodes, en de OVA maar 4.
Ik durf eigenlijk de OVA niet te kijken zonder de volle serie eerst gezien te hebben...
oeh, GITS 1&2 in één...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
en nog een methode maar die zullen de meeste van jullie niet kennen en dat is DE SERIE KOPEN!![]()
GITS 1 en GITS 2 , allebei S.E
Ja die Box van GITS is vet hequote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
oeh, GITS 1&2 in één...
* MaxiTitan doet een preorder bij play.com
Ik ben wel bekend met de methode een serie kopen.
Ik heb een hele waslijst met series die ik wil kopen, al is de frequentie van het kopen van series laag. Zeker gezien de prijzen of het stapsgewijs uitbrengen van de series. Maar ik blijf wel een echte Nederlander, als ik wat centen kan besparen door series in boxsets te kopen dan zal ik dat zeker doen.
Sindskort zijn R1 DVD's ook een optie voor mij.
Zeker een goed verhaal hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef SureZal het volgende:
Vanaf vandaag bezig met Rurouni Kenshin
Ben @ ep. 8
Tnx!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef SureZal het volgende:
dit is ook wel leuk voor in de OP >
Als je japans wilt leren schrijven kun je het best beginnen met Hiragana.
Hier een .rar met de benodigdheden.
[Katakana heb ik nog niet voldoende van maar die post ik later wel]
Dit is ook wel leuk als je japans wilt leren, een paar zinnen/woorden/omgangsregels (enz.) in de booklets en 1000 kanji tekens (Kanji voor gevorderden)
Ik heb hem gezien maar ik zelf vind het niet een top serie. Het is niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Orealo het volgende:
Trouwens hoor ik niet veel hier over chobits, ook een anime die iedereen gezien moet hebben![]()
Honto Arigatoquote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef SureZal het volgende:
Japanse Muziek Downloaden (direct downloads)
Toffe film hequote:Op zondag 19 februari 2006 05:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb net de film gezien van je avatar
Wat een leuke film!
Jawel toch.. in deel 4 kwam die serie aan bod.. tenminste het bracht mij eraan om die serie te zien. Toppertje! Chiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Orealo het volgende:
Trouwens hoor ik niet veel hier over chobits, ook een anime die iedereen gezien moet hebben![]()
Teveel, ik heb ergens een lijstje gemaakt, maar lets see..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel series hebben jullie al gezien?
Hehe ik ga 'm zeker nog een keer kijken, hij's heel tof geacteerd ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:52 schreef Hopey het volgende:
[..]
Toffe film he.. Als je hem nog een keer kijkt, dan zie je veel meer dingen die je de eerste keer niet waren opgevallen..
En Ji-Hyun is
![]()
[..]
Blood+ moet ik ook maar eens gaan kijken, hoor ik goeie dingen overquote:Jawel toch.. in deel 4 kwam die serie aan bod.. tenminste het bracht mij eraan om die serie te zien. Toppertje! Chiiiiiiii
Even update.. ik vond die Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch niet geweldig.. de hoofdpersoon moet gaan zingen wil ze het kwaad verslaan.. nee sorry niet mijn thing.
Voor de rest, Blood+ verder gekeken. Gaat Shinsen nou gewoon door met subben ondanks hij gelicenced is?
En ik ben begonnen met, op aanraden van iemand, met Noein. Best een mooie serie, al begrijp ik, nu ik maar bij ep 5 ben, er maar weinig van. Maar het verhaal begint het steeds meer vorm te krijgen. Opzich wel een aanrader.
En 1tje van de ouwe doos te voorschijn gehaald: Hikaru No Go, 1e ep gezien.. Lijkt me echt een hele leuke serie... en die staat ergens in de top 10 van AnimeNfo.
Overigens heb ik weer leuke series gevonden via mijn "bronnetjes"
Vision Of Escaflowne, Gundam Seed, Noir, Love Hina, .hack SIGN, Gantz en Rurouni Kensin
sommige zijn classicsAlhoewel, ben niet echt een mecha fan..
Maar.. zoveel te willen, alleen weinig tijd en mijn HD zit al vol![]()
![]()
Gore en geen mecha? da's een must seequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef Zeurberus het volgende:
Blood + heeft zeker te maken met Blood : the last vampire , zover ik begrepen heb is het gewoon de pre-quel naar de film toe.
Het verhaal is iig wel op dezelfde karakter gebaseerd alleen is het nu ietsjes uitgebreider (wat wil je met een 'film' van 45 min)
Hoop btw dat je geen zwakke maag hebt want er zit genoeg gore in
*edit , zie net dat je elfen lied hebt gezien , qua gore ben je dus wel wat gewend
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef Zeurberus het volgende:
- Grave Of The Fireflies (serieus...de meeste deprimerende film ooitmaar wel ontzettend mooi )
- Descriptionquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Zeurberus het volgende:
Er is sinds kort ook een real-life versie maar die schijnt iets minder erg te zijn. De anime is een van de weinige films waarbij ik op het punt stond om te huilen. Echt alles aan die film is zoooooooo ontzettend zielig en naargeestig.
Ideale film om met kerst met de familie te kijken![]()
Ik haal nu de real life versie binnen , toch ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:44 schreef Qunix het volgende:
[..]Vet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik download het nu
Op een torrent site staat er een reactie erbij:
On Jan 11 2006 @ 00:59 MarkProphet wrote:
This is the most depressing movie ever maybe.
It's really really good. In the IMDB top 250 ever!!!
Hey de film is helemaal Koreaans, heb je een dubbed versie gezien in Chinees? The horror!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hehe ik ga 'm zeker nog een keer kijken, hij's heel tof geacteerd ook
En hij was chinees gesproken?
Hoort dat?
Volgens een japanse vriend waren ze koreaans
[..]
Blood+ moet ik ook maar eens gaan kijken, hoor ik goeie dingen over
Het is geen mecha gebeuren toch?
En heeft het te maken met de film Blood : The Last Vampire?
ben nog net ermee begonnen ik wou al vragen of het de moeite waard was om verder te gaan???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Orealo het volgende:
Kijkt hier iemand mushishi ? die loopt sinds dit jaar dacht ik, en heeft een vermakelijk verhaal (van dat ik hoor)
Chobits, perfect voor de beginnende anime kijkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
halloik ben een beetje begonnen met anime kijken, ik heb gister de laatste aflevering van Hunter X Hunter gekeken, en dit was écht de moeite waard, heel mooie serie
.
ik wou nou aan een nieuwe gaan beginnen, maar ik vroeg me af welke jullie aanraden, vergelijkbaar met hunter x hunter, aangezien hier zoveel doorgewinterde anime-freaks zitten
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits, perfect voor de beginnende anime kijker![]()
Het is geen mecha serie, maar het gaat wel over 'robots'quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?
en hoe hoog is het ingewikkeldheidsgehalte?
ik haal vanavond de eerste afleveringen binnen en ik zie morgen wel wat ik er van vind.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is geen mecha serie, maar het gaat wel over 'robots'
de zogenaamde 'persocons' moeten mensen 'voorstellen' , soort 'vrienden' die je kan kopen
Maar mensen worden verliefd op de robots.
Het main verhaal gaat over een jongen die van de stad komt, en zo'n persocon wilt kopen (hij gaat in tokyo wonen omdat ie daar naar school gaat)
Op een dag vind hij een persocon bij het vuilnis, en vanaf daar![]()
Welkom in de anime wereld btw![]()
De serie telt 26 afleveringen , waarvan er twee samenvattingen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?
en hoe hoog is het ingewikkeldheidsgehalte?
Het is een apart, maar mooi wereldje inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik haal vanavond de eerste afleveringen binnen en ik zie morgen wel wat ik er van vind.
ik hield me eerder trouwens ook wel bezig met anime, ik heb bijna alles van dragonball gelezen in het duits (omdat de tv serie me veeel te sloom ging) en de serie gewoon niet mooi en soepel liep, er er veel is weggelaten en veel onzin is toegevoegd.
ook haalde ik vaak het duitse magazine BANZAI! waar ook gewoon comics instonden die je verder kon volgen, en de gene die me heel erg aansprak was hunter x hunter dus die ging ik maar downloaden, en ik vind het eigenlijk wel erg vet allemaal![]()
wat me opvalt is dat er veel psychologie en denkwerk aan te pas komt, bij een groot gevecht (bijvoorbeeld) is het de zaak om de tegenstander te slim af te zijn, op een manier die de kijker meestal niet verwachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is een apart, maar mooi wereldje inderdaad
Ik duik er nu in, laat ons weten wat je ervan vindt
zou je misschien héél even kunnen uitleggen wat een OVA precies is? ik was al verbaasd van het extreem open eind ( alle 10 de spiders leefden nog, gon en killua hebben nooit greed island gevonden en gon heeft ook zijn vader nog nooit ontmoet, waarmee de serie eigenlijk begon)quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Even over HxH , heb je tot aflevering 62 gezien of heb je ook nog de 3 OVA's die daarna komen. Daar wordt het verhaal namelijk echt afgemaakt in tegenstelling tot de serie zelf.
Als je nou na het zien van Chobits denkt dat je heer en meester bent qua anime dan mag je wat mij betreft gelijk doorgaan met Neon Genesis Evangelion om je even terug op je plaats te zetten. Een klassieke serie die je eigelijk gezien moet hebben maar waar vanaf een bepaald moment (zelfs met nieuwe eindes) geen touw aan vast te knopen is.
mwa , 9 van de 10x is het meer berust op jezelf opzij zetten voor vrienden of jezelf overtreffen (zowel qua lichaam als geest) voor het grotere doel (meestal wraak of vrienden)quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat me opvalt is dat er veel psychologie en denkwerk aan te pas komt, bij een groot gevecht (bijvoorbeeld) is het de zaak om de tegenstander te slim af te zijn, op een manier die de kijker meestal niet verwacht![]()
en er is volgens mij ook veel met "keuzes" de spanning van de juiste keuze maken
dat hoor ik niet vaakquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
Je doet je ondertitel eer aan sinterklaas
bedanktquote:
TT mensen, TTquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef outcast_within het volgende:
Abunai nog aan toe
[afbeelding]
Karin is wel leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef stroopje het volgende:
[..]
ben nog net ermee begonnen ik wou al vragen of het de moeite waard was om verder te gaan???
ben ook begonnen aan karin volgt iemand deze serie?
IEEEEKS Hentai Ero-Senin!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Asap het volgende:
Van de week maar eens Porco Rosso gekeken en Metropolis. Wel melig. Ga binnenkort maar eens Lupin kijken. Ik zoek alleen nog Castle in th Sky, die moet ik zien!![]()
Abunai nog aan toe? Abunai betekent gevaar/ gevaarlijk
iterashai = i am leaving, dan zeg ik Tadaima! = I'm back![]()
Busu = lelijke vrouw, dus kijk uit met zeggen dat de Bus eraan komt in Japan![]()
Anatawa Chiisai inkei desu (of zoiets) = You have a small![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
IEEEEKS Hentai Ero-Senin!
Abunai is trouwens ook een conventionzie OP, zie stripje. Waar we naar toe gaan leven en mss wel zelfs heen gaan. Ja toch?
![]()
O R E A L Oquote:
O U T C A S T _ W I T H I Nquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
O R E A L O
my man yeah (Rain man, goede film)
edit: fok is vreemd bezzig
whehe gebruik die creativiteit om mijn krantenknipsel te ontgelen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
O U T C A S T _ W I T H I N
Onvergetelijke uitermate toffe Camera/Anime Super Tof
(outcast)
Ja, ik ben vet creatief![]()
Goedzo Hard doorwerken dan hequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Orealo het volgende:
Working on it Outcast
Ik zie wat nieuwe gezichten hier trouwenstof!
![]()
Hehe ja klopt, maar dat topic is op slot gegooid een half jaar na het openenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedzo Hard doorwerken dan he
En idd nieuwe gezichten. Voelt naast een hall of fame een Newbie corner aankomen in de volgende OP. Nieuwe gezichten worden opgenomen in de NewBavatar lijst en als ie vol is (5 avatars) Dan rijzen ze door naar de Hall of fame of als ze in de tussentijd niks hebben gezegd worden ze newb af en weer eruitgekeild
Edit: is ie al af?
Edit: Ik weet eindelijk weer je oude sig. Was dat niet iets met help fok vooruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |