Gore en geen mecha? da's een must seequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef Zeurberus het volgende:
Blood + heeft zeker te maken met Blood : the last vampire , zover ik begrepen heb is het gewoon de pre-quel naar de film toe.
Het verhaal is iig wel op dezelfde karakter gebaseerd alleen is het nu ietsjes uitgebreider (wat wil je met een 'film' van 45 min)
Hoop btw dat je geen zwakke maag hebt want er zit genoeg gore in
*edit , zie net dat je elfen lied hebt gezien , qua gore ben je dus wel wat gewend
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef Zeurberus het volgende:
- Grave Of The Fireflies (serieus...de meeste deprimerende film ooitmaar wel ontzettend mooi )
- Descriptionquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Zeurberus het volgende:
Er is sinds kort ook een real-life versie maar die schijnt iets minder erg te zijn. De anime is een van de weinige films waarbij ik op het punt stond om te huilen. Echt alles aan die film is zoooooooo ontzettend zielig en naargeestig.
Ideale film om met kerst met de familie te kijken![]()
Ik haal nu de real life versie binnen , toch ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:44 schreef Qunix het volgende:
[..]Vet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik download het nu
Op een torrent site staat er een reactie erbij:
On Jan 11 2006 @ 00:59 MarkProphet wrote:
This is the most depressing movie ever maybe.
It's really really good. In the IMDB top 250 ever!!!
Hey de film is helemaal Koreaans, heb je een dubbed versie gezien in Chinees? The horror!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hehe ik ga 'm zeker nog een keer kijken, hij's heel tof geacteerd ook
En hij was chinees gesproken?
Hoort dat?
Volgens een japanse vriend waren ze koreaans
[..]
Blood+ moet ik ook maar eens gaan kijken, hoor ik goeie dingen over
Het is geen mecha gebeuren toch?
En heeft het te maken met de film Blood : The Last Vampire?
ben nog net ermee begonnen ik wou al vragen of het de moeite waard was om verder te gaan???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Orealo het volgende:
Kijkt hier iemand mushishi ? die loopt sinds dit jaar dacht ik, en heeft een vermakelijk verhaal (van dat ik hoor)
Chobits, perfect voor de beginnende anime kijkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
halloik ben een beetje begonnen met anime kijken, ik heb gister de laatste aflevering van Hunter X Hunter gekeken, en dit was écht de moeite waard, heel mooie serie
.
ik wou nou aan een nieuwe gaan beginnen, maar ik vroeg me af welke jullie aanraden, vergelijkbaar met hunter x hunter, aangezien hier zoveel doorgewinterde anime-freaks zitten
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits, perfect voor de beginnende anime kijker![]()
Het is geen mecha serie, maar het gaat wel over 'robots'quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?
en hoe hoog is het ingewikkeldheidsgehalte?
ik haal vanavond de eerste afleveringen binnen en ik zie morgen wel wat ik er van vind.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is geen mecha serie, maar het gaat wel over 'robots'
de zogenaamde 'persocons' moeten mensen 'voorstellen' , soort 'vrienden' die je kan kopen
Maar mensen worden verliefd op de robots.
Het main verhaal gaat over een jongen die van de stad komt, en zo'n persocon wilt kopen (hij gaat in tokyo wonen omdat ie daar naar school gaat)
Op een dag vind hij een persocon bij het vuilnis, en vanaf daar![]()
Welkom in de anime wereld btw![]()
De serie telt 26 afleveringen , waarvan er twee samenvattingen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is het precies voor een serie? en hoeveel afleveringen telt 'ie?
en hoe hoog is het ingewikkeldheidsgehalte?
Het is een apart, maar mooi wereldje inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik haal vanavond de eerste afleveringen binnen en ik zie morgen wel wat ik er van vind.
ik hield me eerder trouwens ook wel bezig met anime, ik heb bijna alles van dragonball gelezen in het duits (omdat de tv serie me veeel te sloom ging) en de serie gewoon niet mooi en soepel liep, er er veel is weggelaten en veel onzin is toegevoegd.
ook haalde ik vaak het duitse magazine BANZAI! waar ook gewoon comics instonden die je verder kon volgen, en de gene die me heel erg aansprak was hunter x hunter dus die ging ik maar downloaden, en ik vind het eigenlijk wel erg vet allemaal![]()
wat me opvalt is dat er veel psychologie en denkwerk aan te pas komt, bij een groot gevecht (bijvoorbeeld) is het de zaak om de tegenstander te slim af te zijn, op een manier die de kijker meestal niet verwachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is een apart, maar mooi wereldje inderdaad
Ik duik er nu in, laat ons weten wat je ervan vindt
zou je misschien héél even kunnen uitleggen wat een OVA precies is? ik was al verbaasd van het extreem open eind ( alle 10 de spiders leefden nog, gon en killua hebben nooit greed island gevonden en gon heeft ook zijn vader nog nooit ontmoet, waarmee de serie eigenlijk begon)quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Even over HxH , heb je tot aflevering 62 gezien of heb je ook nog de 3 OVA's die daarna komen. Daar wordt het verhaal namelijk echt afgemaakt in tegenstelling tot de serie zelf.
Als je nou na het zien van Chobits denkt dat je heer en meester bent qua anime dan mag je wat mij betreft gelijk doorgaan met Neon Genesis Evangelion om je even terug op je plaats te zetten. Een klassieke serie die je eigelijk gezien moet hebben maar waar vanaf een bepaald moment (zelfs met nieuwe eindes) geen touw aan vast te knopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |