De titel mag wel veranderd worden hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:39 schreef BVO het volgende:
Had er net een klaar staan.
Maar dan met "Raffa is all!"
Liveshow 7: Love is All van Roger Glover.
Liveshow 7: Dreamlover van Mariah Carey.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast. Damn, wat zong ze dit nummer goed
!
!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast. Damn, wat zong ze dit nummer goed
!
!
Fix je icon eens, womênquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar haar optredens van vanavond.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Marvellous het volgende:
Ik hoop dat ze er vanavond EINDELIJK een keer uitgaat![]()
Dat is zo... maar toch vrees ik dat Ellen eruit gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. De kans is best reëel... Kijk naar Serge vorige week.
Je weet het niet... Het ligt er natuurlijk ook aan hoe het vanavond en die week daarop gaat en wat zich er nog allemaal omheen afspeelt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Als Raffaela er deze week niet uitgaat, dan heeft ze volgende week een extra grote kans om te gaan, omdat ze al vaker niet zo heel populair bleek te zijn.![]()
.
Ze heeft nog nooit zo goed gezongen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Andiyan het volgende:
Echt wel goed van Raf![]()
Ouderwetse niveau weer.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Zeg maar gerust nieuwerwets, zo goed heeft ze nog nooit gezongen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef SpaRood het volgende:
Ik neem alle gemene dingen die ik over haar heb gezegd terug.
Okee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit zo goed gezongen.
Kleding was dus goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Dat liedje was goed gezongen hoor. Het is een uitbundig liedje. Een gevoelig liedje en een feestlied....ze kan ze beide zingen.quote:
Ja, dat had ik dus ook wel, ze maakte er iets te veel een feestnummer van.quote:
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?quote:
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goed
Ze mag van mij deze week nog wel door hoor.
Ja! Ik vond dat ook, kreeg ook zin om te springen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was gewoon een uitnodiging om mee te doen. Ze had me echt helemaal te pakken..
Ik sluit me aan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Andiyan het volgende:
ze mag er gewoon niet uit. Anders ga ik toch schelden en stampen hier!
Maar ik denk positief. Harm gaat eruit, en als het niet zo is: zwáár, maar dan ook
ZWAAR onterecht.
Inderdaad, maar ik heb ook het idee dat ze er zelf geen zin meer in heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Charmian het volgende:
Ik vind d'r steeds minder geweldig, een beetje saai en eentoning, zelfde beweginkjes en het lijkt net of ze het publiek ontwijkt (te veel ogen sluiten en opzij kijken).
Yesssssssss.. We love you Rafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze weer heelemaaaal terug is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffaëla was echt super vanavond! Eerst had ik niet echt een favoriet meer, maar Raffa heeft vanavond gelukkig bewezen dat ze het toch wél heeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef sbientje het volgende:
Raffa was idd steeen goed!Raffaela
Damn, ze zetten het liedje in de linkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wereld zonder jou
Ik kan het niet alleen
![]()
Tijdens "Wereld zonder jou" was ik aan de telefoon, hoor dus nu pas hoe ontzettend vukking goed ze was!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wereld zonder jou
Ik kan het niet alleen
![]()
Vond ik toch ook wel. Haar tweede liedje sprak mij niet echt aan, maar haar eerste liedje was goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef WithMe het volgende:
Ja, Nederlandstalig deed ze verrassend goed.
Ik ook! En dat is dus niet voor niets geweest.quote:
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
Ik denk dat sommigen dat nu pas geworden zijn, haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?![]()
Een van de eerste shots in dat zwarte kimono achtige pakje wordt ze vanaf de zijkant gefilmd, en daar zie ik toch echt wel een mooi beginnend buikjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Met d'r stewardess sjaaltje.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tweede outfit vind ik niet om aan te zien.
Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
Ja dat nummer bedoel ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.
Ik kreeg vooral het idee dat ze ons wilde doen geloven dat ze ieder woord meende wat ze zong. Te geforceerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deedquote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deed
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat viel me ook al op, recht van voren zie je het maar nouwelijk, alleen als ze d'r van opzij filmen zie je het.
Wie weet 4 maart, vlak voor je neusquote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.
4 maart gaat ze me aankijken vanaf het podiumquote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wie weet 4 maart, vlak voor je neus
Ik denk dat ik het wel zou kunne, alleen heb ik geen caps, en geen idee hoe groot die dingen moeten zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Kan iemand trouwens een mooie wallpaper van haar maken? In het Fl00rtje topic staan er al een paar, dan verdiend Raffa het ook wel toch?
Lynx kan het vast wel, maar ik denk niet dat ie dat wil.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Kan iemand trouwens een mooie wallpaper van haar maken? In het Fl00rtje topic staan er al een paar, dan verdiend Raffa het ook wel toch?
quote:Met de achtste Liveshow voor de boeg organiseerde Idols op vrijdagavond 17 februari in Studio 22 opnieuw een Webchat. Ditmaal konden jullie 30 minuten lang vragen afvuren op Harm en Raffaëla. Wat dat opleverde, zie en lees je hier.
Hoewel ze tijdens de zesde Webchat nog vastbesloten meedeelde dat het 'echt de laatste keer' was dat de roemruchte babygeluidjes te horen waren, lijkt Raffaëla goed te beseffen dat de finale van Idols binnen handbereik is. Met een quasi-paniekerig "anders stemmen jullie niet op mij" geeft de zwangere Idols-kandidate gehoor aan de smeekbedes van de chatters en kirt ze nogmaals in de camera zoals alleen een pasgeboren kindje dat kan. Dit tot groot genoegen van de honderden bezoekers én medefinalist Harm, die tijdens de achtste Webchat als Raffaëla's compagnon fungeert. De doorgaans zo zelfverzekerd ogende Nijmegenaar lijkt even van zijn stuk gebracht. "Sjongejonge", zegt hij verbaasd. "Jij hebt helemaal geen baby nodig!"
Die zijn juist tofquote:
geen idee ik heb wat stukjes gemist omdat ik bezig was met me haar weer blond te krijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat zei Patty Brard nou over d'r?
Henkjan zou met d'r te maken krijgen als hij weer wat negatiefs over Raffa zou zeggen. Ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat zei Patty Brard nou over d'r?
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Henkjan zou met d'r te maken krijgen als hij weer wat negatiefs over
Raffa zou zeggen. Ofzo.
Hij was hilarisch. Wat wil je ook met 2 van zulke aparte persoonlijkhedenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Scootmobiel het volgende:
Geinig stukje over de webchat:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Iemand die liedjes opneemt met Ome Henk heeft geen recht van spreken.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Henkjan zou met d'r te maken krijgen als hij weer wat negatiefs over Raffa zou zeggen. Ofzo.
Ze komt in ieder geval nep op me over.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben het er wel met Henk-Jan eens dat ze nep is.
Vond ik dramatisch, wat verschillen smaken dan weer zeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffa's jurkje tijdens het eerste optreden![]()
Vond het wat schattig. Oosters enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vond ik dramatisch, wat verschillen smaken dan weer zeg.
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze komt in ieder geval nep op me over.
Vind 'r een aanstellerig en aandachtsgeil meiske. Ze kan best zingen, maar 't is gewoon niet stabiel. De ene keer zingt ze prachtig, de volgende keer is 't weer helemaal niets.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd.![]()
't zal verder wel een aardige meid zijn.. maar ik heb weinig met Raff, en visa versa.
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op zondag 19 februari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is dat ik bezoek heb, anders ging ik de discussie wel aan.
Ik moet CD's rippen, dus ik heb wel even tijdquote:
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijkbaar een rustige discussie, of zijn jullie opeens allemaal spontaan overtuigd dat Raf heel tof is.
Ik ga voor het laatste, want een droombeeld hebben is ok.quote:
Amenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik kreeg vooral het idee dat ze ons wilde doen geloven dat ze ieder woord meende wat ze zong. Te geforceerd.
Dat vind ik tofquote:Op zondag 19 februari 2006 19:00 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela is op tv precies hetzelfde als in het echt.. helemaal gek![]()
![]()
Je legt de verkeerde verbandenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Kan je het dan eens haarfijn uitleggen hoe het dan zit?quote:
99,9% van de mensen kennen haar alleen van net voor, tijdens, en net ná de liveshows, of bij van die officiele gelegenheden als die premiere van Cabaret. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat in die "stardom" situaties Raffaela in haar rol stapt, en dus niet laat zien wie ze wérkelijk is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je het dan eens haarfijn uitleggen hoe het dan zit?.
Eh, dat is dan wel weer heel haarfijn. Moeilijk om me daarvan te weren, maar ik denk dat iedereen wel anders is rond de show en andere glamour aangelegenheden. Maar karakter kan je niet zo snel faken, en ik denk dat Raff's karakter hetzelfde is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
99,9% van de mensen kennen haar alleen van net voor, tijdens, en net ná de liveshows, of bij van die officiele gelegenheden als die premiere van Cabaret. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat in die "stardom" situaties Raffaela in haar rol stapt, en dus niet laat zien wie ze wérkelijk is.
Kijk maar in de topic-reeksen van tijdens de uitzending. We hadden ook grote vermoedens jaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vond dat raf het geweldig heeft gedaan gister! Toppertje
En terecht dat Harm eruit is.
Wat een gedoe met de uitslag, maar hadden jullie nou ook niet meteen in de gaten dat de krukken voor degene die doorgaan waren? Ik had hem meteen door....
Ontzettend!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja ik dacht: dan moet ik zo gaan zoeken... ik vraag het maar meteen!
Lui he!
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oleta Adams - New York State Of Mind
Doe het alsjeblieft nietquote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
Ik ga geheel strategisch op Don't cha stemmen.
Gemenerdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
Jaa helemaal mee eens, gister was ze echt súperquote:Op maandag 20 februari 2006 00:06 schreef jessjuh het volgende:
Ik moet zeggen, voor het eerst, sinds het begin van de liveshows, vond ik Rafaella weer helemaal geweldig... Ze was eerlijk gezegd voor mij de grote kanshebster toen we de workshoprondes uitkwamen, maar ze ging minder presteren... Gisteravond was ze echt super...
ik hoop het niet.... ik denk dat ze dat verpest.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Raff is wat ik in een Idol wil zien. Vrolijkheid, gekheid, niet te serieus, niet bang om zichzelf te uiten, stoer, gewaagd, vertederend en gewoon diva-ig.
Ja, dat vind ik ook. Praktisch gezien is dat het beste voor haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!
ze was afgelopen zaterdag inderdaad heel goed bezig. Ze is in mijn ranglijst een plekje opgeklommen naar de derde plaats. En inderdaad: eerst uitzwangeren, en dan een leuke plaat maken. Als ze het net zo aanpakt als Hind kan ze nog wel ver komen denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa helemaal mee eens, gister was ze echt súper![]()
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nu die webchat terug te kijken, en ik vind Raffaela echt leuk zeg! Ze is echt grappig.
Ze heeft een vriend en straks een kindquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefd![]()
Ach die vriend dumpt ze over een maand of 2, je maakt wel degelijk kansquote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend en straks een kindIk maak geen kans.
Hoezoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat Raffaela erook dankzij mij nog inzit.
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaanquote:
Das nou jammer, je moest op Aaaangelique stemmenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaan.
.
Oh god, please NIET Don't Cha.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Maar dat is pas op 4 maart he, eerst nog bigbandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef superhero87 het volgende:
Als Raffaela Don't cha gaat zingen zal ze eruit moeten, dat liedje is echt te slecht![]()
big band is geweldig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah nee bigband!! dat vind ik dus geen reet aan
Ik vind haar ook niet nepquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Idols #80: Girl Powerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Dáár ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt bang dat al die kutbakvisjes gaan stemmen op don't cha. Wat een verschikkelijk nummer.
Jaa dat had ik dus ook! Vond haar altijd zo verschrikkelijk haha.. maar toen ik haar in t echt meemaakte vond ik dr echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar nep, maar na een paar keer live gezien te hebben, vind ik haar niet meer zo nep
hoe weet je nou of ze zichzelf is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ze is niet nep, ze is gewoon haarzelf=maf
Jaaa echt die opmerkingen van dr.. té droogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ze nep is speelt ze het wel leuk.![]()
Volgens mij is ze ook gewoon lekker gek.![]()
Ze was bloednerveus, ja! En dat is haar manier om dat te uiten. Dat ís Raf. Ze heeft iets eigens. Dat is niet nep en irritant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Haha..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijndat ben ik al als ik Ellen zie
![]()
IK vond het juist wel grappigquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Zo hallo relaxed neem een joint... jesus...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee hoor, ik ken haar niet, volg haar sinds ze in Idols zit, ik vind dat ze nog steeds zo is als in het begin
En wat Tha Erik ook al een keer aangaf: je vindt haar geweldig of je ergert je kapot
Jij ergert je dus kapot, en ik ben fan
Ik vind dat iedereen niet zo moet oordelen over haar, ze wordt aan alle kanten door het slijk gehaald.... niet nodig lijkt me
Maar ja dat zegt de fan he
Nu jij weer
Doet ze meestal, degene die het eerste klaarstond om Christon, Aaron etc. te troosten was zij. Ik vond het ook wel stoer dat ze het water inging voor het tussenfilmpje, terwijl ze bang is voor water. Ook haar kijkersinterview met Harm van laatst was hilarisch. Harm en Raffa hebben gewoon deze idols gemaakt en als ze een plaat uitbrengt met lyrics van enig niveau (wat bij vorige kandidaten niet echt zo was) kan het zeker wat worden....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik hoop het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
Vast welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
jah maar die hebben het al gemaakt.... raf nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Der zijn genoeg artiesten die moeder zijn en hebben een platencontract![]()
Die kans is vrij groot hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik weet zeker dat ze er wel uitkomt. Eerst nog een paar liveshows (ik hoop echt dat ze er 4 maart nog bij is)
ik denk dat ze dat prima kan, als ze maar wel de goede nummers uitzoekt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
big band is geweldig!
Misschien is dit wel wat nadelig voor Raf
platenmaatschappijen zouden gek zijn als ze het niet doen. Je kunt immers sowieso een jaar teren op de Idols-gekte. En zeker bij Raffy... bij bijvoorbeeld een Marescha zal dat dan minder zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Wilde t net zeggen, hij vond het helemaal niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lul![]()
is idd alleen maar voordelig voor haar geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
Weet je, het zo me niet eens verbazen als ze ver komt, al was het alleen maar om de hele heisa die rond haar is losgebarsten.
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het verontrustend als ik zeg dat ik voor Raffaela vrees aanstaande zaterdag?![]()
.
Ik blijf voor Ellen vrezen. Maar ik zou niet echt kunnen zeggen wie van de overgebleven kandidaten nou het slechtste is en eruit zal vliegen. Van Floortje verwacht ik wel dat ze doorgaat, maar tussen Angelique, Ellen en Raffaela durf ik echt niet te zeggen wie er uit zal gaan zaterdag. (wel gedaan voor de prono natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik zie wel, ik blijf gewoon hopen dat ze door gaat, 4 maart moet ze er nog inzitten.
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
Wat een saai mens is het ook hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou potverdomme zeg! Beetje lopen bashen![]()
.
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen van Raffaela, maar saai is ze niet.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kom hier zondag eventueel wel op terug![]()
Debiel is tofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op ja![]()
Ik vind die dingen niet debielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op ja![]()
Apart, raar, opvallend ofzo danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind die dingen niet debiel![]()
.
Ja, en leuk en spontaan, grappig en andersquote:
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Rafquote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Raf.
quote:De VVD afdeling van Emmen dacht donderdagavond laat hét hedendaagse visitekaartje van Emmen in huis te halen, ter versterking van de verkiezingscampagne. In café Markant zou Idols-kandidate Raffaëla Paton openlijk haar steun betuigen aan de Emmer liberalen, maar dat feest ging op het allerlaatste moment niet door. Dat meldt ZIJonline.
De plaatselijke VVD afdeling had bedacht dat ze met het inzetten van de bekende Idols zangeres wel eens op wat meer publiciteit zouden kunnen rekenen. De bedoeling was dat Raffaëla samen met doorbrekend fotomodel Angela Willemsen, eveneens uit Emmen, voor het oog van een legertje fotografen de plaatselijke VVD-voorman Harry Leutscher op de wang zoenen. Maar het mocht niet zo zijn. RTL 4 greep in. De zender die Idols op de buis brengt staat niet toe dat deelnemers aan de nationale talentenshow op eigen houtje in de openbaarheid treden, laat staan zich openlijk mengen in politieke debatten.
Ik heb 't gehoord. Giel kon haar naam maar niet goed uitspreken en bleef d'r 'Ra-fa-elja' noemen. Hebben het even over haar zwangerschap gehad en ze had 'niet verwacht' dat ze nu al een kind zou krijgen van haar vriend NEE MAAR, RAFAELLA EERLIJK WAAR?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
KL%te voor haar (en voor ons als fans.....) Laten we het beste hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
JA! inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh God, wat zal HJ smullen. Nou komt ze weer in het nieuws met een kunstje.
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
De mensen die dat deden waren van die zielige stumpers die nog geen noot zuiver konden zingen en qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.
Waarom moet ik meteen weer aan Serge denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
... in de schaduw van een aardappel konden treden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |