quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ellen, weg ermee.
Godver, ik stem op Raffaëlaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Angelique.
Floortje - Angelique - Raffaela is dan natuurlijk helemaal perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef WithMe het volgende:
Ik ben verbaasd en geschokt, want: Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit. Liever Angelique eruit. Niet omdat ze slecht is, integendeel. Maar ik denk dat Floortje - Ellen - Raffaëla een interessanter gezelschap is dan Floortje - Ellen - Angelique.
Maar ik vind Ellen best leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Floortje - Angelique - Raffaela is dan natuurlijk helemaal perfect![]()
Godver, ik stemde op Ellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, ik stem op Raffaëla!
Ik twijfel tussen Ellen en Raff. Maar laat ik het maar bij Ellen houden.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik stemde Ellen. Maar eigenlijk twijfel ik nog tussen haar en een andere (om het maar even vaag te houden)
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Godver, ik stemde op Ellen!
ik wilde Floortje stemmen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Skaai het volgende:
Ellen
Dat is toch geen zingen man, dat is een Jim met tieten
Preciesquote:
ALs het maar bij hopen blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen op Floortje.
Diep van binnen weet ik ook wel dat ze de grootste kans maakt om te winnen.quote:
Heel diep. Mijn droomwereld is veel sterker dan mijn rationele wereld.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
Hoe ver heb je dat verstopt?
Hoe raad je dat zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef chansadres het volgende:
In je droomwereld wint Raffaëla nietwaar?
Geen flauw idee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |