quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ellen, weg ermee.
Godver, ik stem op Raffaëlaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Angelique.
Floortje - Angelique - Raffaela is dan natuurlijk helemaal perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef WithMe het volgende:
Ik ben verbaasd en geschokt, want: Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit. Liever Angelique eruit. Niet omdat ze slecht is, integendeel. Maar ik denk dat Floortje - Ellen - Raffaëla een interessanter gezelschap is dan Floortje - Ellen - Angelique.
Maar ik vind Ellen best leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Floortje - Angelique - Raffaela is dan natuurlijk helemaal perfect![]()
Godver, ik stemde op Ellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, ik stem op Raffaëla!
Ik twijfel tussen Ellen en Raff. Maar laat ik het maar bij Ellen houden.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik stemde Ellen. Maar eigenlijk twijfel ik nog tussen haar en een andere (om het maar even vaag te houden)
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Godver, ik stemde op Ellen!
ik wilde Floortje stemmen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Skaai het volgende:
Ellen
Dat is toch geen zingen man, dat is een Jim met tieten
Preciesquote:
ALs het maar bij hopen blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen op Floortje.
Diep van binnen weet ik ook wel dat ze de grootste kans maakt om te winnen.quote:
Heel diep. Mijn droomwereld is veel sterker dan mijn rationele wereld.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
Hoe ver heb je dat verstopt?
Hoe raad je dat zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef chansadres het volgende:
In je droomwereld wint Raffaëla nietwaar?
Geen flauw idee.quote:
Die begrijp ik dan ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Tja, er is opeens een hype gaande rond Angelique waar ik dus echt vrij weinig van begrijp.
Die hype is voor mij weer verleden tijd sinds gisteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Tja, er is opeens een hype gaande rond Angelique waar ik dus echt vrij weinig van begrijp.
Deze polls zeggen vrij weinig denk ik. Gisteravond was er zelfs één waar Harm het populairst was.quote:
Ik heb nooit aan de hype meegedaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die hype is voor mij weer verleden tijd sinds gisteren.
quote:
Iemand loopt het gewoon te fuckenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Deze polls zeggen vrij weinig denk ik. Gisteravond was er zelfs één waar Harm het populairst was.
Met z'n fans?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef chansadres het volgende:
Pas maar op. Serge heeft begrepen hoe jullie hier hem belachelijk maken en hij komt met zijn fans terug om revenge te nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |