De titel mag wel veranderd worden hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:39 schreef BVO het volgende:
Had er net een klaar staan.
Maar dan met "Raffa is all!"
Liveshow 7: Love is All van Roger Glover.
Liveshow 7: Dreamlover van Mariah Carey.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast. Damn, wat zong ze dit nummer goed
!
!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast. Damn, wat zong ze dit nummer goed
!
!
Fix je icon eens, womênquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar haar optredens van vanavond.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Marvellous het volgende:
Ik hoop dat ze er vanavond EINDELIJK een keer uitgaat![]()
Dat is zo... maar toch vrees ik dat Ellen eruit gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. De kans is best reëel... Kijk naar Serge vorige week.
Je weet het niet... Het ligt er natuurlijk ook aan hoe het vanavond en die week daarop gaat en wat zich er nog allemaal omheen afspeelt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Als Raffaela er deze week niet uitgaat, dan heeft ze volgende week een extra grote kans om te gaan, omdat ze al vaker niet zo heel populair bleek te zijn.![]()
.
Ze heeft nog nooit zo goed gezongen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Andiyan het volgende:
Echt wel goed van Raf![]()
Ouderwetse niveau weer.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Zeg maar gerust nieuwerwets, zo goed heeft ze nog nooit gezongen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef SpaRood het volgende:
Ik neem alle gemene dingen die ik over haar heb gezegd terug.
Okee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit zo goed gezongen.
Kleding was dus goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Dat liedje was goed gezongen hoor. Het is een uitbundig liedje. Een gevoelig liedje en een feestlied....ze kan ze beide zingen.quote:
Ja, dat had ik dus ook wel, ze maakte er iets te veel een feestnummer van.quote:
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?quote:
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goed
Ze mag van mij deze week nog wel door hoor.
Ja! Ik vond dat ook, kreeg ook zin om te springen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was gewoon een uitnodiging om mee te doen. Ze had me echt helemaal te pakken..
Ik sluit me aan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Andiyan het volgende:
ze mag er gewoon niet uit. Anders ga ik toch schelden en stampen hier!
Maar ik denk positief. Harm gaat eruit, en als het niet zo is: zwáár, maar dan ook
ZWAAR onterecht.
Inderdaad, maar ik heb ook het idee dat ze er zelf geen zin meer in heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Charmian het volgende:
Ik vind d'r steeds minder geweldig, een beetje saai en eentoning, zelfde beweginkjes en het lijkt net of ze het publiek ontwijkt (te veel ogen sluiten en opzij kijken).
Yesssssssss.. We love you Rafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze weer heelemaaaal terug is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffaëla was echt super vanavond! Eerst had ik niet echt een favoriet meer, maar Raffa heeft vanavond gelukkig bewezen dat ze het toch wél heeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef sbientje het volgende:
Raffa was idd steeen goed!Raffaela
Damn, ze zetten het liedje in de linkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wereld zonder jou
Ik kan het niet alleen
![]()
Tijdens "Wereld zonder jou" was ik aan de telefoon, hoor dus nu pas hoe ontzettend vukking goed ze was!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wereld zonder jou
Ik kan het niet alleen
![]()
Vond ik toch ook wel. Haar tweede liedje sprak mij niet echt aan, maar haar eerste liedje was goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef WithMe het volgende:
Ja, Nederlandstalig deed ze verrassend goed.
Ik ook! En dat is dus niet voor niets geweest.quote:
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
Ik denk dat sommigen dat nu pas geworden zijn, haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?![]()
Een van de eerste shots in dat zwarte kimono achtige pakje wordt ze vanaf de zijkant gefilmd, en daar zie ik toch echt wel een mooi beginnend buikjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Met d'r stewardess sjaaltje.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tweede outfit vind ik niet om aan te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |