Ik ook! En dat is dus niet voor niets geweest.quote:
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
Ik denk dat sommigen dat nu pas geworden zijn, haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel mensen pro-raf waren![]()
.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
[POLL] Wie wil je dat afvalt in Liveshow 9?![]()
Een van de eerste shots in dat zwarte kimono achtige pakje wordt ze vanaf de zijkant gefilmd, en daar zie ik toch echt wel een mooi beginnend buikjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Met d'r stewardess sjaaltje.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tweede outfit vind ik niet om aan te zien.
Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
Ja dat nummer bedoel ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.
Ik kreeg vooral het idee dat ze ons wilde doen geloven dat ze ieder woord meende wat ze zong. Te geforceerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deedquote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deed
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat viel me ook al op, recht van voren zie je het maar nouwelijk, alleen als ze d'r van opzij filmen zie je het.
Wie weet 4 maart, vlak voor je neusquote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.
4 maart gaat ze me aankijken vanaf het podiumquote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wie weet 4 maart, vlak voor je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |