Bewijs maar eens wat je bedoelingen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef Mainport het volgende:
Hé doe niet zo vaag. Ik maak gewoon een sc aan. Heb je daar een probleem mee?
Wat ben je eigenlijk ook een knuppelkut he?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Mainport het volgende:
Ik val niemand lastig?
Jij zoekt overal dingen achter. Ga iets nuttigs doen ofzo.
Any minute nou toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Mirage is even niet zo in orde maar het loopt wel los hoor,
ik heb even wat kleine dingen gedaan en ga nu eerst even douchen.
Eens zien of ik dat red zonder onderuit te stuiteren
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Mirage is even niet zo in orde maar het loopt wel los hoor,
ik heb even wat kleine dingen gedaan en ga nu eerst even douchen.
Eens zien of ik dat red zonder onderuit te stuiteren
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Vooral óók déze dame: Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
![]()
![]()
Miragequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
Gisteren en waarom er geen baby is inmiddels...
quote:
zeg dat wel!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus het wordt een zoonDe naam zul je wel niet willen verklappen of wel? Of moet de naam nog verzonnen worden? Of is een naam vroegtijdig verklappen not done? Brengt dat ongeluk?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik kan me wel plaatsen in je gevoel van onmacht hoor Oversight... het is echt niet cool om te zien dat jouw vrouw, jou meissie of schat pijn heeft. En je kan er niks aan doen, anders dan er zijn voor je vrouw. En dan speelt ook nog in je achterhoofd de gezondheid van je aankomende kind!
Voor beide
Mooie naamquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef vamperotica het volgende:
Oversight....
je bent te laat met prikken!!
Er was ons voor het eind van het vorige topic een beebje beloofd!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is Oversight te laat met prikken?..... Ow... come on
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
Gisteren en waarom er geen baby is inmiddels...
Nokwanda word oud en traagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
jeezzzz, ben er een dag niet en ik ben na een uur nog niet bijgelezen. Nu pas een beetje hier en in feedback.
Lees het hele verhaal van Mirage nu pas.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nokwanda word is oud en traag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
kleintje dan,.. ik moet een beetje helder blijven...
quote:
nee hoor lieverd, maak je maar geen zorgen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Met brei-naalden
Vamperotica, hoe kun je zeggen dat je een baby moet opwekken door een brei-naald te prikkenIk vind dat echt een zieke gedachte.
Een baby moet natuurlijk geboren worden.
Je gaat toch niet met naalden bezig zijn ......snap dat niet. Of is dat een grapMeen je dat niet serieus
Tis maar een vraagje.
Volgens mij vertrouwd Mirage op de natuur. Ik denk niet dat ze zich druk maakt. Ze vertrouwd op haar eigen lichaam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor lieverd, maak je maar geen zorgen!
Was zeker niet serieus bedoeld!!!
Ik heb het geluk gehad al 3 keer eerder moeder te mogen worden en kan me de frustratie van 'het tegen het eind aan lopen" nog goed herinneren!
En dan het hele "Mirage en Oversightverhaal' erbij genomen.... Kan me zo voorstellen dat ze ( vooral Mirage dus) zoiets heeft van..... Hoe dat maakt me niet uit... maar dat kind moet er NU uit!!!
Gebroken vliezen betekent in hun geval.... Direct een ziekenwagen bellen en naar het ziekenhuis, vandaar!
verloskundigen "prikken" soms ook vliezen door!
Soms moet de natuur een handje geholpen worden....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwd Mirage op de natuur. Ik denk niet dat ze zich druk maakt. Ze vertrouwd op haar eigen lichaam.
Maar goed, wat maakt het ook uit.
Wat moet je anders doen als je een baby krijgtDie baby komt op zijn eigen manier.........je kunt wel gaan pushen maar die baby heeft ook een eigen wil.
Keizersnede natuurlijk.
Maar ik heb er geen verstand van....
Ik probeer een inbeelding te maken ervan, maar ben een man dus
Dat kind komt wel goed ten aarde........ik wil trouwens geen ruzie nu ofzo..
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
Fijne avond nog !
Ik ga ook zo slapen... en die meet.. die doen we zeker !![]()
lieverd... Ik voel me zeer zeker niet aangevallen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet ff niets te zeggen.....vind het wel interessant.
Ik ga zo offline........
Ik wl ook Pappa wordenMaar dat komt nog in de toekomst......ik wil mijn vrouw begeleiden...ik heb al een vrouw in de toekomst en krijg 2 kinderen.
De namen zou ik nu al kunnen gaan verzinnen.
Ik maak me gewoon een beetje zorgen om Mirage. En wil Vamperotica niet aanvallen.
Ik krijg ook nog een zoon en docher.
De namen zou ik nu al willen verzinnen. Dat ik vader ga worden staat al vast denk ikNu nog een lieve dame vinden...maar ik denk dat ik haar al gevonden heb. Ga ik nu vertellen wie mijn vrouw wordt dan geloofd niemand me. Dus ik zeg het ook niet. Het is niemand van Fok dus, het is al gebeurt in het verleden. Ik heb haar bereikt in het verleden.
Via internet lukt het niet.....het lukt via het hogere...en ik kom haar tegen als de tijd daar is.
Maar goed,
Don't leave home. Give me strenght zijn nummers van haar
En ik kan het mis hebben maar ik geloof gewoon dat het zo is.
Als ze kracht nodig heeft, dan doe ik mijn uiterste best.
Ik behandel mensen graag me respect vandaar mijn twijfel...maar ik ben weg nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
lieverd... Ik voel me zeer zeker niet aangevallen!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage
Oversight
En nu ben ik weg. Jullie redden het wel.....
Er zitten hier mensen in TRU nog wel es te zaniken dat sommigen de boel hier verzieken met vervelende posts. Jij deed hetzelfde in WFL, en hier trouwens laatst nog in TRU: je gebruikte Rudeonline zijn topic om je kromme statement tegen de wetenschap even naar voren te schuiven, zonder dat je enige kennis had over het onderwerp ( getuige je posts ) Daarbij een kleine tip: gebruik es wat minder smileys. Is leesbaarder, en komt iets snuggerder over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb een ban in WFL...
Ik had mijn mening er neergezet, en volledig ontopic gereageerd,....
En dat mocht niet.....
quote:
Kun je je er wel iets bij voorstellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
Waar iemand al niet mee bezig is,.....
Jammer voor je, maar je bevestigd mijn punt hiermee volkomen. Inhoud is kennelijk niet iets waar jij je druk om maakt. En het is, gezien je postgedrag, nogal ironisch dat je getrouwd bent met een mod van Tru, het subforum waar zo fel gereageerd wordt op trolls en vervelend gezanikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waar iemand al niet mee bezig is,.....
Heb je last van onzekerheid?
wil je erover praten?
we staan voor je klaar hier!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je je er wel iets bij voorstellen?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar je bevestigd mijn punt hiermee volkomen. Inhoud is kennelijk niet iets waar jij je druk om maakt. En het is, gezien je postgedrag, nogal ironisch dat je getrouwd bent met een mod van Tru, het subforum waar zo fel gereageerd wordt op trolls en vervelend gezanik
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef livEliveD het volgende:
Mmm eerlijk gezegd had ik meer (inhoud) van je verwacht Oversight. Beetje jammer dit![]()
Hier wou ik trouwens nog wel op reageren, uit het rude-topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
en toen zaten ze allemaal naar het scherm te staren......
Shit, Rudeonline heeft toch gelijk......
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Haushofer het volgende:
Hier wou ik trouwens nog wel op reageren, uit het rude-topic.
Natuurlijk is het hier een discussieforum. Ik vind persoonlijk echter dat je manier van posten weinig meer iets van een discussie weg hebben, maar gewoon lichtelijk achterbaks zijn. Daar kun je nog zoveel smileys tegenaan smijten, maar die maken je posts echt niet inhoudelijker.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Je trolt maar een eind los.....
Mwa, dit staat er imho wel los vanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Haushofer het volgende:
en dat in een subforum waar Mirage modereert.
Lees nog es, het ging hier niet om de inhoudelijke details van dat topic. Het ging hier om het feit dat jij zoveel domme dingen in dat topic neerzet, dat het vrij duidelijk is dat je niet serieus bezig bent, maar de boel staat op te stoken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wélk deel van het slotje is je niet duidelijk?
Oww jij bent het, sorry,.....
Het betreffende topic is op slot.
verder gaan is dan not done!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef livEliveD het volgende:
Spiegelen![]()
Kom op, lucht je hart eens over me. Ik ben heel benieuwd![]()
Tru, maar ik persoonlijk vind het wel ironisch.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwa, dit staat er imho wel los van
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hier een discussieforum. Ik vind persoonlijk
Net nog gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Oversight het volgende:
Open een topic in R&P,....
Je lijkt er klaar voor!
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Haushofer het volgende:
dat het vrij duidelijk is dat
Als dat alles is wat je hebt te zeggen, dan ga ik met Liv mee: ik gooi het ook maar op zwangerschaps stress.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
je hebt geen bord voor je kop,.....
je staat met je hoofd tegen een stenen muur te bonken, en je ziet de dingen niet helder (meer).
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Of zal ik de term zwangerschapstress er tegenaan gooien![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je hebt te zeggen, dan ga ik met Liv mee: ik gooi het ook maar op zwangerschaps stress.
Pas op hoor.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Of zal ik de term zwangerschapstress er tegenaan gooien![]()
En dat vind ik dus achterbaks. Maar ik weet sowieso wel dat ik hier welkom ben hoor. Heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Oversight het volgende:
En jullie zijn natuurlijk altijd welkom hier!
quote:
quote:
Je kunt een hoop over mijn riante collectie van prikkelende posts zeggen maar juist iets achter iemands rug omdoen is toch echt een zeldzaamheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Oversight het volgende:
Het zou niet je erste achterbakse opmerking zijn geloof ik,... en vast ook niet je laaste...
Ik ookquote:Ik hoop dat je in een volgend leven gelukkiger wordt dan je nu lijkt te zijn!
Hoezo? Ik heb wel vaker stress dat ik op Fok afreageerquote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef vamperotica het volgende:
Pas op hoor.....
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Traag????? Dat denkt men van een nijlpaard of een neushoorn ook. En iedeereen weet dat dat de gevaarlijkste en verraderlijk snelste dieren kunnen zijn.
Neem nou een leeuwin. Die kan lui onder een boom liggen. Maar ha!!!!! Pas op!!!
hmmmmmmm.......quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef Oversight het volgende:
En anders had ik gewoon even ingelogd als mirage,.....
Ze zouden nooit weten dat ik het was.....
toch ?
Hey girl..... ook nog wakker?quote:
Hier heb je best wel een puntquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey..... mensen.... het ouwehoer in ouwehoer zou eigenlijk positief moeten zijn. En dat lijkt nou ff net de andere kant op te gaan.
Twee zelfsquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee,. eigenlijk niet,...... maar wie zal er ooit achter komen ?
Nok, don't push itquote:
Nou......... ja.... eigenlijk wel... en vooruit welteverstaan. Immer. En kin omhoog ook.quote:
En nu ben je slaapliedjes aan het zingen?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:08 schreef Oversight het volgende:
Nee, ik kan naar eer en geweten melden dat ze zojuist fietsslot heeft gezegd, dus já,... ze ís wakker.....
Maar zegt dat iets over haar vorige post?
nee,....
die zou ik in theorie gezet kunnen hebben, toch?
Ehhhh ok. Klinkt als een positieve instelling geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef nokwanda het volgende:
Nou......... ja.... eigenlijk wel... en vooruit welteverstaan. Immer. En kin omhoog ook.![]()
Geen gigantische overheersende punten. Maar altijd voorwaards, mars.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu ben je slaapliedjes aan het zingen?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tja..... dat is natuurlijk een kwestie van vertrouwen
![]()
??????quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, van een woord waar ik steeds om in de lach schiet....
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
??????
Nou ben ik heeeel nieuwsgierig
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Oversight het volgende:
Ik ga nu lady vesuvia weer in slaap maken.....
hmmmm....
Hey Displission,quote:Op zondag 19 februari 2006 09:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Doe maar een legging
Als het maar geen slecht nieuws is wat naar voren komt want dan word ik bang
Vandaag doe ik trouwens rustiger aan. Hoewel ik gisteren goed bezig ben geweest. Ik zie echt de omgeving veel beter. Zoals ik gisteren al zei in dat ene topic. Ik zie diepgang en kan voorwerpen beter eruit plukken.
Vraag me alleen af waar dat 2e pakje sigaretten is. Soms lijkt het hier te spoken, ineens ben ik een pakje sigaretten kwijt. Spoorloos verdwenen
Buiten is het echt aangenaam weer hier, ik kon zo zonder jas lopen bijna. En heel rustig weer ook. Echt mooi
dat moet ik alleen je plaats weten waar je nu bent en je leeftijd.quote:
misschien laterquote:Op zondag 19 februari 2006 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Displission,
Kun je voor mij een kaart trekken over iets specifieks?
OKay.... ik hoor het wel, misschienquote:
Brunssum en 28 jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 09:41 schreef displission het volgende:
[..]
dat moet ik alleen je plaats weten waar je nu bent en je leeftijd.
opgezwollen in de zin van: alle haartjes overeind. Verdediging van het territorium en ook best aanvallend. Ik heb gewoon een stel hondenhaters in huis.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Opgezwollen omdat ze in de verdeding gaan?
Weet niet hoe dat uit ziet
Ik moet stoppen met roken, krijg af en toe een hoestbui. En dan zo'n droge hoest![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
opgezwollen in de zin van: alle haartjes overeind. Verdediging van het territorium en ook best aanvallend. Ik heb gewoon een stel hondenhaters in huis.
Ik vind honden best lief hoor. Maar ik weet nu al weer helemaal waarom ik ook al weer geen hond heb.
Ik wil over een week weer een poging doenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik moet stoppen met roken, krijg af en toe een hoestbui. En dan zo'n droge hoest![]()
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis meequote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil over een week weer een poging doenNadeel is wel dat als ik het niet minimaal 31 dagen volhou dat ik een driegangen menu moet koken voor een fokker
Zodra ik een lastige hoest heb, dan komt het stoppen hier sowieso dichterbij. Als het hoesten naar voren komt, dan ga ik vanzelf aan mijn achterhoofd krabben. En tevens moet ik dan hoesten bij elke keer dat ik doe inhaleren.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil over een week weer een poging doenNadeel is wel dat als ik het niet minimaal 31 dagen volhou dat ik een driegangen menu moet koken voor een fokker
Nou ja er zitten wel erg veel voordelen aan als ik stop dus ik ga het serieus proberen. Wordt wel een lekkere sacho weekquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis mee![]()
Ma Flodderquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis mee![]()
Was er iets dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...
![]()
Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.
[afbeelding]
Wat een prachtige dag.
U riepquote:
Zonde, is pure literatuurquote:Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...
![]()
Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....quote:Op zondag 19 februari 2006 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja er zitten wel erg veel voordelen aan als ik stop dus ik ga het serieus proberen. Wordt wel een lekkere sacho week
Thnxquote:Op zondag 19 februari 2006 12:03 schreef gaai het volgende:
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....
Succes iig. !!![]()
Ik heb ook niet overal structuur, en dat hoeft toch ook nietquote:Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef Mirage het volgende:
structuur![]()
Alhoewel ikzelf ook op veel gebieden weinig structuur in mijn leven heb hoor....![]()
Maar als je he overzicht dreigt kwijt te raken of terug wil krijgen.. zaken weer onder controle wilt krijgen... jezelf op orde wilt krijgen.. dan kan structuur een toverwoord zijn.
Al is het maar in de vorm van iedere dag op ene vast tijdstip een kopje thee drinken zodat je je daar aan vast kan houden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, ik durf soms ook niet na te lezen, ik lees soms ook niet alles na. Omdat ik mezelf niet wil confrontreren met posts als ik wat bier op heb.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]Dat is wel een beetje herkenbaar ja
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Het is dus een jaar geleden dat ik de kraan niet meer dicht kreeg toen ik haar voor het eerst zag.
daar is niet mee te sollen!....quote:
keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning Vamperotica
Ik had ff een rust-pauze ingelast, ik heb soms rust nodig. Dan ga ik gewoon ff afschakelen en bijkomen. Ik zit soms non-stop te typen en soms raak ik moe
Dan raakt de put leeg en moet ik bijtanken.
Zonnetje schijnt naar binnen hierKan alleen het zonlicht niet goed verdragen nu. Keek net ff recht in de milde zon en dat lukt niet goed.
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel vaker stress dat ik op Fok afreageerNiks geks aan imho
![]()
Ah moodswingsquote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef vamperotica het volgende:
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...
Ik vind het nog steeds "lief" dat je op de breinaalden terug kwam!
En ik bedoelde ook niet dat de baby geprikt moest worden, maar idd alleen de vliezen.. !
Bijtanken blijft belangrijk.. Op alle gebieden`!
En juist die eerste "lente" zonnestralen kunnen zo "scherp" zijn!
Zoiets vergeet je toch ook niet. Ze was zo mooi. Net een klein poesje.quote:
Ik vond dezequote:Op zondag 19 februari 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Bestaan toetsenborden met verlichting erin
Nicequote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
We konden weer gaan zweten
Onze oudste stelt af en toe vragen....
Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.
Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten
(hij is 6 dus lezen en schrijven is op het niveau avi 1 of 2 )
Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodigquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.
Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig![]()
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen.
Ach, fouten maken is menselijk denk ik maarquote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig. En ik heb es in een dronken toestand per ongeluk iemands post wegge-edit terwijl ik er op wou reageren, kon ik de knopjes niet meer uitmekaar houwen.
Moet je qu63 maar vragen
http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htmquote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Avi 1 of 2 . Hoeveel avi's zijn er precies![]()
Avi hoor ik nu het eerst geloof ik. Weet ook niet waar die afkorting voor staat maar dat kan ik opzoeken.
Wil alles weten![]()
Wens hem maar veel succes van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htm
Hij zit in groep drie dus is dit jaar begonnen met leren lezen en schrijven.
(voorheen klas 1)
Middelste mormel van mij heft zichzelf met behulp van zn iets oudere zus op de kleuterschool leren lezen...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
Dan gaat ie m op zn kop lezen!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
De donald duck
Maar daar ben je zo doorheen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan gaat ie m op zn kop lezen!
brandgaatje beetje aanblzen... droog gras in de buurt... Kijen wat er dan gebeurd?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Mirage het volgende:
Wat gebeurd er als je een vergrootglas boven een papiertje houdt als je op je buik in het gras ligt ?
Hoog/laag... groot "rondje" ... klein "rondje" ....... oeps "brandgaatje"....
Dit is ouwehoer je hoeft niet persee wat duidelijk te makenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
Mijn jongste ( net 5 jaar ) zit op een school voor kinderen met een spraak-/taalachterstand
en hij trekt er heel regelmatig op uit met het klasje.... een ritje met de bus naar het treinstation, een middagje bij de bakker kijken, een ijsje kopen in de winkel, naar de kinderboerderij, enz. enz.
Ik vind dat zó leuk! En er blijft een boel meer hangen, omdat ze het aan een heuse 'ervaring' kunnen koppelen. Op die manier wordt leren leuker, denk ik.......
(geen idee wat ik met deze post duidelijk wil maken, jullie hadden het over lezen......)
Hahahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
Mijn jongste ( net 5 jaar ) zit op een school voor kinderen met een spraak-/taalachterstand
en hij trekt er heel regelmatig op uit met het klasje.... een ritje met de bus naar het treinstation, een middagje bij de bakker kijken, een ijsje kopen in de winkel, naar de kinderboerderij, enz. enz.
Ik vind dat zó leuk! En er blijft een boel meer hangen, omdat ze het aan een heuse 'ervaring' kunnen koppelen. Op die manier wordt leren leuker, denk ik.......
(geen idee wat ik met deze post duidelijk wil maken, jullie hadden het over lezen......)
Ken het ook, ja. Heb ooit eens een pm aan de verkeerde persoon gestuurdquote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
Edit: Ik heb ook wel eens aangeschoten in het PM scherm van yvonne zitten blaten
Het hele leven is leerzaamquote:Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef nokwanda het volgende:
Soweto life kent weer andere leerzame aspecten
PM scherm van messenger van msnquote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
Edit: Ik heb ook wel eens aangeschoten in het PM scherm van yvonne zitten blaten
Dat is zo. Maar het leven daar is beduidend anders voor zowel kinderen als volwassenen, dan hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het hele leven is leerzaam
Alles in het leven is leerzaam. Ik denk dat het leven gewoon voor leren staat.
Pfff.... als mensen je daarop gaan beoordelen.....quote:Op zondag 19 februari 2006 18:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben vaak aangeschoten geweest op internet en dan is het gedrag gewoon niet passend
Het past niet bij me op dat moment.
Het is alleen lachwekkend voor anderen, of anderen gaan je beoordelen erop.
Je hebt het over arme landen?? Had het ff niet helemaal door, Die mensen leren overleven denk ik, in de meest bittere omstandigheden. Stel het komt ooit goed met die landen, dan heb je aan die mensen de beste arbeidskrachten. Ga je die mensen daar onderwijzen dan krijg je volgens mij echt sterke mensen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het leven daar is beduidend anders voor zowel kinderen als volwassenen, dan hier.
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff.... als mensen je daarop gaan beoordelen.....![]()
Veel van die mensen moeten dan maar es naar zichzelf kijken.
Neuh niks geheims. Was ergens op IRC. Crew info heb ik geen toegang toequote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
PM scherm van messenger van msnOf op fok voor de crew
Of heeft de crew ook geen pm systeem voor de crew? Of is dat geheime informatie
Mja drank kan dingen fuzzy maken idd.quote:Ik heb dat ook vaker gedaan, maar ik was niet op aarde. Als ik teveel drink ben ik sowieso niet op aarde.
het probleem is dat je soms sneller aangeschoten raakt dan anders. Bijvoorbeeld als je te weinig hebt gegeten. Om controle te behouden en toch drank te gebruiken vergt volgens mij een goede zelfkennis van je grenzen.quote:En dan verlies ik controle. Ik drink dus om de smaak, en niet om zat te worden. Maar zodra ik teveel heb gehad, dan ga ik vanzelf dronken worden. Het is net dat ene biertje teveel. Daar waar ik niet stop zeg.
Eigenlijk zou ik steeds een bepaalde hoeveelheid moeten pakken. Ik ga dat ook doen dus. Het is niet eens nodig om teveel te drinken. Het zorgt tevens dat ik de dag erna niet helemaal helder opsta.
Je eigen grenzen kennen inderdaad. Grenzen van het ontoelaatbare. Grenzen van het toelaatbare dat boeit weinig. Die kun je met kilometers hoogte overstijgen als het ware.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef livEliveD het volgende:
het probleem is dat je soms sneller aangeschoten raakt dan anders. Bijvoorbeeld als je te weinig hebt gegeten. Om controle te behouden en toch drank te gebruiken vergt volgens mij een goede zelfkennis van je grenzen.
Och zolang je er maar van geniet en het geen negatieve effecten op je leven heeft is er niet veel mis imho. Alle met mate, dat wel.
Nou ja.... ik zei Soweto. Johannesburg, Zuid Afrika dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je hebt het over arme landen?? Had het ff niet helemaal door, Die mensen leren overleven denk ik, in de meest bittere omstandigheden. Stel het komt ooit goed met die landen, dan heb je aan die mensen de beste arbeidskrachten. Ga je die mensen daar onderwijzen dan krijg je volgens mij echt sterke mensen.
Door de overlevingskracht volgens mij.
Arbeidskracht kan negatief klinken, maar het is positief als je met plezier werkt volgens mij. Werken als onderdeel van het leven is fijn als het gewenst is.
Vraag me nu af, of het ooit goed komt met ontwikkelingslanden. Ik denk dat er veel moet veranderen in ontwikkelingshulp. Een hele andere manier van aanpak ook. Nu is het al tientallen jaren of nog langer waardeloos en hetzelfde, dus dan zou je toch denken dat ze eindelijk eens een andere aanpak gaan hanteren. Maar het kan ook zijn dat het roeien tegen de stroming in is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
Ik post haar hier ook gewoon
[afbeelding]
Gaat hard he?
JAAAAA Gaat errug hard. Mooie foto Bastard. lekker mollig dingquote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Gaat hard he?
Dus het zijn wel gezonde landenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... ik zei Soweto. Johannesburg, Zuid Afrika dus.
En ik hecht er geen waardeoordeel aan in de zin van beter of slechter dan hier. Sommige dingen die hier gewoon zijn , zijn het daar niet en omgekeerd.
En economisch...... tja..... dat is ook een waardeoordeel, voor een deel. Er zijn weer andere waarden. Er zijn daar andere dingen waar men daar niet arm in is.
Ontwikkelingslanden..... ook zo n impliciet waardeoordeel in het woord alleen al. Arrogant. Alsof west europese landen zich niet moeten ontwikkelen. Walgelijk om te denken dat men hier de waarheid in pacht heeft. Is gewoon niet zo.
In dat opzicht moet er juist veel veranderen in de ontwikkelingshulp.
Hulp bieden... ja.... maar niet de hulp waar je zelf uiteindelijk stiekem beter van wordt door als het ware het kopen van regeringen of er voorwaarden voor afname aan verbinden. En vanuit een gelijkwaardigheid en met een totaal andere filosofie. Weg met die gore arrogantie.
Het is daar gewoon anders, helemaal anders. Het hele leven is anders en je moet er ook niet naartoe gaan met vooroordelen in je kop maar gewoon leven en doen. Ervaren. Open.
En ja..... ik zie daar idd meer overlevingskracht. Daardoor ook meer creativiteit in hoe dat te doen.
Inderdaad.. zo onwetend nog, zo geen benul van waar ze is of wat de dingen om haar betekenen. Alleen maar leven wat bestaat uit gevoelens, geen gedachte, geen zorgen, alles leeg.. op gevoel na.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooie foto
Jong leven
Een heel leven voor de boeg
Helemaal fris
Allemaal kansen nog
Dat lijkt mij inderdaad ook een emo momentquote:Op zondag 19 februari 2006 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
JAAAAA Gaat errug hard. Mooie foto Bastard. lekker mollig ding
Mijn kleine mini-dinnetje besloot eergister dat ze moest lopen voor haar eerste verjaardag. Ik vandaag dus helemaal een emo-muts. Zit ik daar te blubberen op haar verjaardag....![]()
Cutequote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Gaat hard he?
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. zo onwetend nog, zo geen benul van waar ze is of wat de dingen om haar betekenen. Alleen maar leven wat bestaat uit gevoelens, geen gedachte, geen zorgen, alles leeg.. op gevoel na.
Tis net een klein elfje met roze doorzichtige vleugeltjes
Nee. En jaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus het zijn wel gezonde landen
Ja en nee. weer.quote:
Ik krijg dan een hele andere kijk erop. Hoe jij het brengt komt het over alsof het toch gezond is daar. Dat die mensen gelukkig zijn. Ze zullen misschien zeker geluk hebben. Maar waarom brengen ze dan kinderen in beeld die smekend kijken om een beter leven te krijgen
En waarom laten ze mensen zien die in de rij staan voor voedsel
Zijn ze niet hulp-behoevend
Er sterven dus meer mensen aan AIDS dan aan armoede. Maar veel heeft te maken met opleiding, werk hebben, geld voor educatie en daarmee een algeheel andere houding naar zaken als gezondheid, opvoeding en taboes. Is heel complex en niet zomaar 1,2,3 opgelostquote:Ik weet het dus niet. Ze zullen onderling zeker sterke banden hebben. Maar als er zoveel mensen sterven van de honger, dan lijkt me dat gewoon geen gezonde situatie.
Helaas wel. Heel veel problemen die er nu zijn mbt armoede en de bevinding daarvan zijn gerelateerd aan een kapitalistische visie van enkelen maar soms ook velen.quote:Tuurlijk zullen die mensen niet snel wennen aan een kapitaliserende wereld. KapitaliserendeBestaat dat woord wel
Maar wat is voor die mensen dan een ideale wereld
Dus....... er is niets anders. Het is anders maar de menselijke emoties zijn op een andere manier ook gelijk. Het is geen andere wereld maar ook weer wel. Het ligt eraan hoe diep je kijkt. Oppervlakkig is het anders. Maar de dromen en wensen van mensen en zielen zijn gelijk in de kern.quote:Weet je waar die mensen van dromenZe zullen toch wel een droom hebben over hoe een ideale wereld eruit ziet of niet
Waarom zou jij niet bij iedereen horenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef gaai het volgende:
Oeh 'iedereen' daar hoor ik ook bij.......![]()
Joehoe![]()
Nou ja, ik ben wel een tikje nieuw hè......en om dan meteen te posten alsof je niet anders hebt gedaan.......maar thnQ anywayzzquote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet bij iedereen horen
Ik denk niet dat het hier een besloten club is of iets dergelijksOf ik heb het fout. Volgens mij is iedereen welkom hier.
Mits 'iedereen' ('para')'normaal' doet wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet bij iedereen horen
Ik denk niet dat het hier een besloten club is of iets dergelijksOf ik heb het fout. Volgens mij is iedereen welkom hier.
Is juist leuk. Vers bloedquote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een tikje nieuw hè......en om dan meteen te posten alsof je niet anders hebt gedaan.......maar thnQ anywayzz![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een tikje nieuw hè......en om dan meteen te posten alsof je niet anders hebt gedaan.......maar thnQ anywayzz![]()
Inderdaadquote:
Jah, maar ieder mens is toch zoquote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mits 'iedereen' ('para')'normaal' doet wel ja![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar ben weer even weg, ik ga even wat lezen. Ben moe! kuzzies!![]()
![]()
en tot later
![]()
nee, er is een topic over geopend, iemand heeft 'm zelf gemaakt, en ik heb ze gelijk opgeslagenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Staat die ook tussen de lijst tijdens het invoeren van het bericht
ff tussendoor is altijd goed
Heb ik tenminste niet het idee dat ik tegen mezelf loop te lullen
bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is om anderen de mond te snoeren als ze dom lullen zeker
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ff tussendoor, kennen jullie de schijtsmilie al?
[afbeelding]
ik lag in een deuk![]()
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zegquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Of de 'ikschijtinjebeksmilie'
[afbeelding]
![]()
![]()
nog beter: de LAT-Diarree-Relatiequote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zeg![]()
Omg.....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Of de 'ikschijtinjebeksmilie'
[afbeelding]
![]()
![]()
ik moest ook heel hard lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
Omg.....Die zijn echt té goed.......
*buikpijn van het lachen heeft
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je lult niet in de ruimte hoor, ik was net een beetje aan het bijlezen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zeg![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik lul tegen de ruimte. Maar ik lul ook in de ruimte. En ik praat naar mensen. Ik heb gewoon nodig dat ik mijn denken tot uitdrukking breng.
Daft punk weer
Ik heb er zin in
Zit helemaal mee te gaan op de beat nu
Verwarming staat lekker aan, aangename temperatuur binnen en zo is het leven okey
jaaa, dat is tubgirl, goor hequote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
- WAARSCHUWING - expliciete en aanstootgevende uitspraken, niet iedereen kan er tegen! Vooral voor degene die spiritueel ingesteld zijn en goed kunnen visualiseren: LEES DAN NIET VERDER!
getver. ik zat ooit eens op een muziekforum met een hele club, en daar hadden ze ook een plaatjes gedeelte. zag je gewoon 1 of ander mens in een bad zitten die haar spuitpoep zo omhoog spoot, waarna het weer NETJES in haar mond (en de rest) terecht kwam. Dat plaatje is me altijd bij gebleven, ik wilde dat het topic nooit geopend had![]()
![]()
Oei....gátver.....ik ben dan ook héél blij dat je er geen plaatje bij hebt geplaatst....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
- WAARSCHUWING - expliciete en aanstootgevende uitspraken, niet iedereen kan er tegen! Vooral voor degene die spiritueel ingesteld zijn en goed kunnen visualiseren: LEES DAN NIET VERDER!
getver. ik zat ooit eens op een muziekforum met een hele club, en daar hadden ze ook een plaatjes gedeelte. zag je gewoon 1 of ander mens in een bad zitten die haar spuitpoep zo omhoog spoot, waarna het weer NETJES in haar mond (en de rest) terecht kwam. Dat plaatje is me altijd bij gebleven, ik wilde dat het topic nooit geopend had![]()
![]()
Is ze nog bekend ook?quote:
Ja daaaag. Ik wil dat plaatje nooooooit maar dan ook nooit meer zienquote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef gaai het volgende:
[..]
Oei....gátver.....ik ben dan ook héél blij dat je er geen plaatje bij hebt geplaatst....![]()
Gebeurt hier op fok ook. Tubgirl nog nooit van gehoordquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daft punk is okey...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
terug.
ik vind dat jij dat vaak heel bijzonder doet, je denken tot uitdrukking brengen.
Daft Punk is leuk ja![]()
Kom je nog wel es tegen in ONZ, maar het mag idd niet. En terecht ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gebeurt hier op fok ook. Tubgirl nog nooit van gehoord
............
Gelukkig, mijn brein werkt namelijk ook op een dusdanige manier dat ik dat soort beelden nooit meer kwijtraak....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar hier hoef je niet aan te komen zetten ermee want je vliegt meteen eraf
Yep, het vervuild het forum en maakt mensen misselijk die er niet tegen kunnen. Sowieso heeft het weinig stijl ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kom je nog wel es tegen in ONZ, maar het mag idd niet. En terecht ook.
Een selectief fotografisch geheugen is beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn brein werkt namelijk ook op een dusdanige manier dat ik dat soort beelden nooit meer kwijtraak....Fotografisch geheugen.....vaak handig, soms ook lastig.....
Dank voor uw berichtjequote:Op zondag 19 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Boudewijn de groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Staat op nu
Bij mij Anouk met One worldquote:Op zondag 19 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Boudewijn de groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Staat op nu
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Brentmeister heeft een nieuwe gemaakt![]()
[afbeelding]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog beter: de LAT-Diarree-Relatie![]()
[afbeelding]
dat snap ik dus echt niet, dat dat mag blijven staanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aan
Ik keek uit nieuwsgierigheid in je fotoboek en ging weg zonder wat te zeggen, ben meteen terug gegaan om alsnog wat te schrijvenquote:
Helemaal gelijk Nok. Maar daar wil ik het niet eens over hebben. Dat is te verschrikkelijk voor woorden. Dan ben je pas echt ziek en gestoord. Ik hoorde pas zo'n gruwelijk verhaal wat er met een meisje van 4 is gebeurd.....ik wil het aan niemand vertellen. Ik wil er niet meer aan denken, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, het is de ergste nachtmerrie van een moeder en vader. Eigenlijk van iedereen. Ik wil er niet meer aan denken, maar soms popt het in mijn hoofd opquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aan
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Die tubgirl doet dat vrijwillig.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
tabgirl ook, maar dat mocht ook al niet meer....
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
![]()
ik durf de link niet eens aan te klikkenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik durf de link niet eens aan te klikken![]()
De dijk - Nergens goed voorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
The Verve- Bittersweet symphony![]()
Ik ook niet. Maar aan de andere kant..... mijn verantwoordelijkheid om het niet meer op te zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat snap ik dus echt niet, dat dat mag blijven staan![]()
schijterdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik durf de link niet eens aan te klikken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?![]()
Ik hou van De Dijkquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dijk - Nergens goed voor
Relaxt nummer. Gewoon schijt eraan
Over schijt gesproken![]()
gelijk gedaan. Was een echte anti-climax. Niet geilquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?![]()
DE woordspelingquote:
Ik durf ook niet.....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Breathing in and breathing outquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik hou van De Dijk![]()
Hier nu:
k's choice- I'm not an addict
geweldig nummer
Nee ik loop altijd te kloten op Fok met trin. Goede vriendin van me. Maar niet mijn vriendin. Die zit niet op Fok.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Is Trinity dus je vrienden ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |