nee, er is een topic over geopend, iemand heeft 'm zelf gemaakt, en ik heb ze gelijk opgeslagenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Staat die ook tussen de lijst tijdens het invoeren van het bericht
ff tussendoor is altijd goed
Heb ik tenminste niet het idee dat ik tegen mezelf loop te lullen
bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is om anderen de mond te snoeren als ze dom lullen zeker
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ff tussendoor, kennen jullie de schijtsmilie al?
[afbeelding]
ik lag in een deuk![]()
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zegquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Of de 'ikschijtinjebeksmilie'
[afbeelding]
![]()
![]()
nog beter: de LAT-Diarree-Relatiequote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zeg![]()
Omg.....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Of de 'ikschijtinjebeksmilie'
[afbeelding]
![]()
![]()
ik moest ook heel hard lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
Omg.....Die zijn echt té goed.......
*buikpijn van het lachen heeft
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je lult niet in de ruimte hoor, ik was net een beetje aan het bijlezen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow..... da's pas echte liefde.... geil zeg![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik lul tegen de ruimte. Maar ik lul ook in de ruimte. En ik praat naar mensen. Ik heb gewoon nodig dat ik mijn denken tot uitdrukking breng.
Daft punk weer
Ik heb er zin in
Zit helemaal mee te gaan op de beat nu
Verwarming staat lekker aan, aangename temperatuur binnen en zo is het leven okey
jaaa, dat is tubgirl, goor hequote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
- WAARSCHUWING - expliciete en aanstootgevende uitspraken, niet iedereen kan er tegen! Vooral voor degene die spiritueel ingesteld zijn en goed kunnen visualiseren: LEES DAN NIET VERDER!
getver. ik zat ooit eens op een muziekforum met een hele club, en daar hadden ze ook een plaatjes gedeelte. zag je gewoon 1 of ander mens in een bad zitten die haar spuitpoep zo omhoog spoot, waarna het weer NETJES in haar mond (en de rest) terecht kwam. Dat plaatje is me altijd bij gebleven, ik wilde dat het topic nooit geopend had![]()
![]()
Oei....gátver.....ik ben dan ook héél blij dat je er geen plaatje bij hebt geplaatst....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
- WAARSCHUWING - expliciete en aanstootgevende uitspraken, niet iedereen kan er tegen! Vooral voor degene die spiritueel ingesteld zijn en goed kunnen visualiseren: LEES DAN NIET VERDER!
getver. ik zat ooit eens op een muziekforum met een hele club, en daar hadden ze ook een plaatjes gedeelte. zag je gewoon 1 of ander mens in een bad zitten die haar spuitpoep zo omhoog spoot, waarna het weer NETJES in haar mond (en de rest) terecht kwam. Dat plaatje is me altijd bij gebleven, ik wilde dat het topic nooit geopend had![]()
![]()
Is ze nog bekend ook?quote:
Ja daaaag. Ik wil dat plaatje nooooooit maar dan ook nooit meer zienquote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef gaai het volgende:
[..]
Oei....gátver.....ik ben dan ook héél blij dat je er geen plaatje bij hebt geplaatst....![]()
Gebeurt hier op fok ook. Tubgirl nog nooit van gehoordquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daft punk is okey...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
terug.
ik vind dat jij dat vaak heel bijzonder doet, je denken tot uitdrukking brengen.
Daft Punk is leuk ja![]()
Kom je nog wel es tegen in ONZ, maar het mag idd niet. En terecht ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gebeurt hier op fok ook. Tubgirl nog nooit van gehoord
............
Gelukkig, mijn brein werkt namelijk ook op een dusdanige manier dat ik dat soort beelden nooit meer kwijtraak....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar hier hoef je niet aan te komen zetten ermee want je vliegt meteen eraf
Yep, het vervuild het forum en maakt mensen misselijk die er niet tegen kunnen. Sowieso heeft het weinig stijl ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kom je nog wel es tegen in ONZ, maar het mag idd niet. En terecht ook.
Een selectief fotografisch geheugen is beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn brein werkt namelijk ook op een dusdanige manier dat ik dat soort beelden nooit meer kwijtraak....Fotografisch geheugen.....vaak handig, soms ook lastig.....
Dank voor uw berichtjequote:Op zondag 19 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Boudewijn de groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Staat op nu
Bij mij Anouk met One worldquote:Op zondag 19 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Boudewijn de groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Staat op nu
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Brentmeister heeft een nieuwe gemaakt![]()
[afbeelding]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog beter: de LAT-Diarree-Relatie![]()
[afbeelding]
dat snap ik dus echt niet, dat dat mag blijven staanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aan
Ik keek uit nieuwsgierigheid in je fotoboek en ging weg zonder wat te zeggen, ben meteen terug gegaan om alsnog wat te schrijvenquote:
Helemaal gelijk Nok. Maar daar wil ik het niet eens over hebben. Dat is te verschrikkelijk voor woorden. Dan ben je pas echt ziek en gestoord. Ik hoorde pas zo'n gruwelijk verhaal wat er met een meisje van 4 is gebeurd.....ik wil het aan niemand vertellen. Ik wil er niet meer aan denken, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, het is de ergste nachtmerrie van een moeder en vader. Eigenlijk van iedereen. Ik wil er niet meer aan denken, maar soms popt het in mijn hoofd opquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... 10 x liever dat dan filmpjes van een diertje dat mishandeld wordt. Of zoals een tijdje geleden.... werd er ergens in ONZ, geloof ik, een plaatje gepost van een besneden vagina in close up. Voor de grap. Dat moht blijven staan...... andermans ellende!!! Dat vond ik echt schokkend. Die tubgirl doet dat vrijwillig. Ze heeft er schijt aan
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Die tubgirl doet dat vrijwillig.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
tabgirl ook, maar dat mocht ook al niet meer....
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
![]()
ik durf de link niet eens aan te klikkenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik durf de link niet eens aan te klikken![]()
De dijk - Nergens goed voorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
The Verve- Bittersweet symphony![]()
Ik ook niet. Maar aan de andere kant..... mijn verantwoordelijkheid om het niet meer op te zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat snap ik dus echt niet, dat dat mag blijven staan![]()
schijterdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik durf de link niet eens aan te klikken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?![]()
Ik hou van De Dijkquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dijk - Nergens goed voor
Relaxt nummer. Gewoon schijt eraan
Over schijt gesproken![]()
gelijk gedaan. Was een echte anti-climax. Niet geilquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat staat er onder, wil iemand een kijkje nemen?![]()
DE woordspelingquote:
Ik durf ook niet.....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Breathing in and breathing outquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik hou van De Dijk![]()
Hier nu:
k's choice- I'm not an addict
geweldig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |