abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35248846
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...

Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.

[afbeelding]

Wat een prachtige dag.
Was er iets dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35248857
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ma Flodder

U riep
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 19 februari 2006 @ 11:42:52 #153
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35248895
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...

Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.
Zonde, is pure literatuur
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 19 februari 2006 @ 11:48:41 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35249028
Ik begin te leven merk ik, ik heb nooit geleefd. Ik ben nu pas een leven aan het "leiden". Hoezo noemen ze het eigenlijk leven "leiden" Is het leven een leidensweg

Mirage, ik durf soms ook niet na te lezen, ik lees soms ook niet alles na. Omdat ik mezelf niet wil confrontreren met posts als ik wat bier op heb. Ik heb me dus ook voorgenomen om drastisch te minderen. Ik heb geen bier nodig in principe, het is een gewoonte dat drinken en ik ga dus vandaag sowieso niet drinken. Er is ook geen bier meer over dus Dus dat gaat makkelijk

Ik zet me vanavond een pot thee of ik drink koffie of wat dan ook.

Ik heb soms nog last van het een en ander, ik ben problemen aan het oplossen nog. Af en toe zit er een kronkel in mijn hoofd alsof ik fouten heb in het denken en voelen en nog meer. Maar het zijn geen ernstige fout-meldingen, het is 10000 keer erger geweest in het verleden. Toch is het niet zoals het zijn moet nog. Maar dat komt wel nog goed

Dat topic over filsoferen hier in the thruth durf ik met gemak na te lezen, ik sta daarachter wat ik schrijf. Ik schaam me ook niet voor die teksten. En is het allemaal gebaseerd op onwaarheden dan zie ik mezelf gewoon als sciene fiction schrijver.

Ik voel me dus de laatste tijd acteur in het leven. Ik denk dat ieder mens een soort acteur is. Ik bedoel dus ook. Je hebt toch een bepaalde rol in het leven. Je vervult een bepaalde rol. En steeds kom je rollen-spellen tegen. Iedere situatie eist een andere aanpak. En de mate waarin je goed kunt acteren is de mate waarin je de situatie beter aankan.

En dan is het acteren niet eens dat je een masker voorhoudt volgens mij. Gewoon flexibel omgaan met het leven.

Ik schrijf dus vaker in de je vorm, maar ik bedoel het algemeen en ook richting mezelf.

Moet zo wat eten, mijn lichaam laat de laatste tijd vaak van zich horen. Mijn lichaam verteld me wat ik moet doen vaker. Het zendt signalen door.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 19 februari 2006 @ 11:53:28 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35249108
Kom net erachter dat ik blij ben met mijn opleiding accountancy. Die stelsel-matige aanpak die daar steeds de boventoon voerde daar kan ik nu mee werken om de geest en het denken op orde te zetten.

Administratie organisatie was een vak waar je alles precies in het detail moest zetten. En dat vak gebruik ik nu via een andere weg met het denken.

Het denken is ook een hele organisatie. Ik bedoel, het denken zou een goede organisatie moeten zijn in mijn hoofd
pi_35249253
structuur

Alhoewel ikzelf ook op veel gebieden weinig structuur in mijn leven heb hoor....
Maar als je he overzicht dreigt kwijt te raken of terug wil krijgen.. zaken weer onder controle wilt krijgen... jezelf op orde wilt krijgen.. dan kan structuur een toverwoord zijn.

Al is het maar in de vorm van iedere dag op ene vast tijdstip een kopje thee drinken zodat je je daar aan vast kan houden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 12:03:55 #157
139452 gaai
zwarte poes
pi_35249340
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:37 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nou ja er zitten wel erg veel voordelen aan als ik stop dus ik ga het serieus proberen. Wordt wel een lekkere sacho week
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....
Succes iig. !!
*I just realized.....i don't care*
  zondag 19 februari 2006 @ 12:06:16 #158
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35249387
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:03 schreef gaai het volgende:
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....
Succes iig. !!
Thnx
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:17:35 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35249673
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef Mirage het volgende:
structuur

Alhoewel ikzelf ook op veel gebieden weinig structuur in mijn leven heb hoor....
Maar als je he overzicht dreigt kwijt te raken of terug wil krijgen.. zaken weer onder controle wilt krijgen... jezelf op orde wilt krijgen.. dan kan structuur een toverwoord zijn.

Al is het maar in de vorm van iedere dag op ene vast tijdstip een kopje thee drinken zodat je je daar aan vast kan houden.
Ik heb ook niet overal structuur, en dat hoeft toch ook niet Het gaat erom dat je je goed voelt volgens mij. Als je maar tevreden bent met het leven Daar gaat het hier in ieder geval om.

Klopt over dat kopje thee, het zijn de meest kleine dingen die voor structuur kunnen zorgen. Het zijn ook handvaten zodat je de weg niet kwijt raakt. Op deze wereld is het makkelijk om de weg kwijt te raken. Ik weet er alles van

En soms is het dan gewoon prettig dat je weet waar je staat in het leven. En dan is het niet zo dat je jezelf beperkingen oplegt denk ik. Je bent zo vrij als maar wat. En je hoeft dan niet de hele dag bezig te zijn met structuur. Zodra er eenmaal structuur is, dan blijft die structuur ook aanwezig.

Ik had het met mijn pa erover pas geleden. Ik zei tegen hem. " In principe zou ik iedere dag op hetzelfde tijdstip moeten wakker worden". Mijn pa van..." Op de seconde "

Maar het is dus lekker inderdaad om structuur te hebben. Dat hebben ze mij zo vaak ingeprent ook. Maar het zei me niets. Nu weet ik pas het het belangrijk is.

En dan kan ik nog altijd grote gedachtes hebben over andere werelden, dat maakt niet uit

Ik kan weer een heel verhaal gaan ophangen over verdwalen. Maar het is dus ... Ik weet het niet. Ik heb zo een idee over zaken. Soms weet ik niet waar ik heen ga. Waar ik mee bezig ben. Dus ik moet nu ff structuur aanbrengen en dan ga ik een sigaret roken

In het middenpunt blijven misschien wel En je hebt nog chaos.

Het gaat me ook om zekerheid. Zekerheid in het leven. En dat kan met alles te maken hebben. Ervaar ik geen zekerheid. Dus ook geen zekerheid richting de toekomst, dan ga ik weer verdwalen. Dus ik moet wel zeker zijn van de toekomst.

Ik ben trouwens geen robot ofzo. Ik beweeg soepel rond Alleen mijn hoofd lijkt een computer te worden af en toe.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-02-2006 12:34:42 ]
pi_35249790
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:

Mirage, ik durf soms ook niet na te lezen, ik lees soms ook niet alles na. Omdat ik mezelf niet wil confrontreren met posts als ik wat bier op heb.
Dat is wel een beetje herkenbaar ja
  zondag 19 februari 2006 @ 12:33:41 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35250146
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje herkenbaar ja

Ben dus niet de enige Vroeger met andere namen was ik erger op fok. Maar ik stak gewoon niet goed in mijn vel toen. Ik schaam me ook niet daarover zo erg meer. Ik denk dat het "NU" belangrijk is. Wat zich in het nu afspeelt. Het verleden heb je niets aan. Reputatie bouw je op in het nu. Als sommige mensen blijven beoordelen op het verleden dan ligt dat aan die andere mensen. Dan leven die mensen teveel in het verleden, dan zijn die mensen niet genoeg aanwezig in het nu.

Was net ff aan het denken of ik niet te hoge doelen aan het stellen ben. Ik heb dus een bepaalde ambitie en heb bepaalde visies over de toekomst en wat ik wil bereiken. En soms voelt dat heel vanzelfsprekend aan allemaal. En ik krijg ook vaak signalen door dat het goed gaat. Dan krijg ik dus bevestiging voor mezelf dat ik het goed aanpak.

Ik schreef dan wel dat ik een monopolie wil hebben. Zoals het spel monopolie maar dat is erg hoog gegrepen Een eerlijke monopolie dus. Een toegestane monopolie. Ik weet het ook niet. Ik was vanmiddag aan het denken dat ik misschien ooit een apparaat ga maken. Spontane gedachte dat ik met high-teck appratuur kom aanzetten maar dan is vanzelf de vraag, hoe pak je dat aan ook.

Ik wil een bedrijf hebben dus. Een goed bedrijf ook. Een bedrijf met kwaliteit en waar mensen wat aan hebben ook.

Maar dan kun je veel willen, het tot uitvoering brengen is dan een 2e verhaal. Maar dan geldt wederom het principe van. "Het begint met ambitie". Alle bedrijven zijn begonnen met ambitie denk ik. Met een impuls dus. Actie=reactie.

Eerst maar verder genezen. Ik ben nog herstellende En ik ga iets rustiger aandoen nu.

Koffie erbij dan maar.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:48:18 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35250621
Ben bezig om gedachtes af te bakenen.

Ik wil mijn domein beter afschermen

Structuur

En door de structuur ontstaat pure vrijheid. Het gebied wordt groter op die manier. En zo kan ik dus omhoog gaan bouwen met gedachtes
pi_35251055
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35251162
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
13.02 uur
Mijn dag zit er al weer bijna op.

Nou ja...... straks nog bij mijn dinnetje op verjaardagsvisite. Beepje wordt een jaar. Wat gaat dat snel voorbij !!!
Het is dus een jaar geleden dat ik de kraan niet meer dicht kreeg toen ik haar voor het eerst zag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 19 februari 2006 @ 13:12:20 #165
19194 Oversight
◢◤
pi_35251407
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:

Het is dus een jaar geleden dat ik de kraan niet meer dicht kreeg toen ik haar voor het eerst zag.
het geheugen van een vrouw.
◢◤
pi_35251447
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Oversight het volgende:

[..]

daar is niet mee te sollen!....

Kan wel weer iets gaan zeggen over olifanten, maar laat ik dat maar niet doen!
  zondag 19 februari 2006 @ 13:17:44 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35251581

Good morning Vamperotica

Ik had ff een rust-pauze ingelast, ik heb soms rust nodig. Dan ga ik gewoon ff afschakelen en bijkomen. Ik zit soms non-stop te typen en soms raak ik moe

Dan raakt de put leeg en moet ik bijtanken.

Zonnetje schijnt naar binnen hier Kan alleen het zonlicht niet goed verdragen nu. Keek net ff recht in de milde zon en dat lukt niet goed.
pi_35251813
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:

Good morning Vamperotica

Ik had ff een rust-pauze ingelast, ik heb soms rust nodig. Dan ga ik gewoon ff afschakelen en bijkomen. Ik zit soms non-stop te typen en soms raak ik moe

Dan raakt de put leeg en moet ik bijtanken.

Zonnetje schijnt naar binnen hier Kan alleen het zonlicht niet goed verdragen nu. Keek net ff recht in de milde zon en dat lukt niet goed.
keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...

Ik vind het nog steeds "lief" dat je op de breinaalden terug kwam!
En ik bedoelde ook niet dat de baby geprikt moest worden, maar idd alleen de vliezen.. !

Bijtanken blijft belangrijk.. Op alle gebieden`!

En juist die eerste "lente" zonnestralen kunnen zo "scherp" zijn!
pi_35251857
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb wel vaker stress dat ik op Fok afreageer Niks geks aan imho
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....
  zondag 19 februari 2006 @ 13:30:47 #170
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35252084
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef vamperotica het volgende:
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....
Ah moodswings
  zondag 19 februari 2006 @ 13:35:45 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35252251
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...

Ik vind het nog steeds "lief" dat je op de breinaalden terug kwam!
En ik bedoelde ook niet dat de baby geprikt moest worden, maar idd alleen de vliezen.. !

Bijtanken blijft belangrijk.. Op alle gebieden`!

En juist die eerste "lente" zonnestralen kunnen zo "scherp" zijn!

Ik ben ook best lief

Bij-tanken is altijd fijn. Dat de energie-voorraad dus gevult blijft ook.

Weet soms niets meer te schrijven.... en dan moet ik vanzelf wat verzinnen

Weet wel dat ik soms rare dingen meemaak. Alsof voorwerpen weg worden gehaald. En een keer in de winkel lag er een mandje met lucky strikes. Een mandje met allemaal pakjes lucky strike erin.

Vraagt de man achter de balie "Hoe kom je aan dat pakje". Zeg ik van " Daar uit die mand".

Wist hij niet hoe hij moest reageren en begon hij te lachen en stond die verbijsterd. Misschien dat hij die mand daar had neergelegd en het vergeten was of wat dan ook, ik weet het niet. Alle sigaretten liggen in schappen achter de balie. Je kunt ze niet zelf pakken.

Gisteren 2 pakjes lucky strike gekocht, en 1 pakje is spoorloos verdwenen. Ik weet dus niet waar het is. Misschien komt het nog ter plekke.

Nu dus marlboro en die smaken dus echt niet Ik nam buiten 1 teug, en het leek net alsof die hele sigaret uit elkaar viel. Tevens leek die super snel opgerookt te worden. Dacht echt van....ik heb pas 3 teugen gehad en die sigaret is half op.

Weet niet wat ik ermee moet, maar goed. Ik weet wel dat dingen op de plek aan het vallen zijn vaker. En dingen raken kwijt maar misschien is het kwijt raken van dingen ook een teken

Soms denk ik dat andere wezens bezig zijn met dingen. Goede wezens dus. Ik weet het ook niet. Volgens mij hebben ze wel humor

Volgens mij kunnen die wezens alles geven. En kunnen ze het huis schoon maken. En kost het hen totaal geen energie. Dat ze alles willen doen voor mensen. Alleen weet ik niet waarom ze het nooit gedaan hebben ook. Misschien staan ze nu dichterbij ons. Dat ze ons beter zien

Mijn bewustzijn is verlicht en helder. Ik ben zo helder als kristal soms lijkt het wel

En volgens mij krijg ik daarom signalen door.

Net gebruikte ik het woord "teek" en kreeg ik een oorsuizing. Is het woord teken niet goed Of hoe zit dat Ik weet wel dat een teek een behoorlijk misselijk beest is. Kun je als mens zelfs aan dood gaan. Teken zijn parasieten.

Voortaan gebruik ik signalen inplaats van tekens Bijgelovig dus

Signaal is ook een mooier woord.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-02-2006 13:42:18 ]
pi_35252391
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Oversight het volgende:

[..]

Zoiets vergeet je toch ook niet. Ze was zo mooi. Net een klein poesje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 19 februari 2006 @ 13:59:57 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35253049
Zo.....wat ga ik doen

Ik ga iets doen...maar weet niet wat.

Ik moet iets verzinnen. Misschien iets schoon maken Toetsenbord schoon maken Of een nieuw toetsenbord kopen Ik wil een toetsenbord met licht erin. Zodat ik 's avonds een verlicht toetsenbord heb. Dus dan ga ik het nu niet schoon maken.

Bestaan toetsenborden met verlichting erin

Weet iemand dat

Of zal ik mijn computer gaan beveiligen tegen hackers Ik ben slecht beveiligd. En heb programma's gezien die echt beter zijn. Waterdicht op internet. In ieder geval veilig.
  zondag 19 februari 2006 @ 14:06:12 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35253221
mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 19 februari 2006 @ 14:09:31 #175
139452 gaai
zwarte poes
pi_35253329
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:

Bestaan toetsenborden met verlichting erin
Ik vond deze
pi_35253537
Asjemenou...
We konden weer gaan zweten

Onze oudste stelt af en toe vragen....

Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.

Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten
(hij is 6 dus lezen en schrijven is op het niveau avi 1 of 2 )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 14:20:19 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35253657
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:09 schreef gaai het volgende:

[..]

Ik vond deze
Nice

Toch eens gaan kijken bij de mediamarkt of een speciaal-zaak. Wil me upgraden Nee ik ben dik tevreden maar ik wil toch meer. Ik heb nu een microstar computer en wie weet koop ik binnenkort een andere. Is dell beter dan microstar

Ik wil dus de beste pc hebben. Tis niet eens nodig nu maar toch wel binnenkort.

Heb net zone-alarm erop gezet. In ieder geval de eerste beveiliging aangebracht. Ik kan natuurlijk laks zijn en mezelf niet beveiligen maar ik wil dat dus niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 14:22:18 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35253719
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...

Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.

Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten

Avi 1 of 2 . Hoeveel avi's zijn er precies

Avi hoor ik nu het eerst geloof ik. Weet ook niet waar die afkorting voor staat maar dat kan ik opzoeken.

Wil alles weten
pi_35253821
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ben dus niet de enige ...
Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig . En ik heb es in een dronken toestand per ongeluk iemands post wegge-edit terwijl ik er op wou reageren, kon ik de knopjes niet meer uitmekaar houwen.

Moet je qu63 maar vragen
pi_35253988
quote:
Asjemenou...

Vragen over de bloemetjes en de bijtjes zijn stukken makkelijker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35254005
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 19 februari 2006 @ 14:37:54 #182
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35254156
quote:
Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen.
Ik ken het gevoel

Edit: Ik heb ook wel eens aangeschoten in het PM scherm van yvonne zitten blaten
  zondag 19 februari 2006 @ 14:41:06 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35254243
quote:

[..]

Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig . En ik heb es in een dronken toestand per ongeluk iemands post wegge-edit terwijl ik er op wou reageren, kon ik de knopjes niet meer uitmekaar houwen.

Moet je qu63 maar vragen
Ach, fouten maken is menselijk denk ik maar Ik heb zoveel fouten gemaakt in het leven. Hoewel het altijd zinvol was om fouten te maken. Ik heb geleerd van fouten.

Ik heb helemaal geen alcohol nodig in het leven, ik heb soms het gevoel dat ik altijd dronken ben. Ik ben gewoon in een dronken stemming altijd. Het is soms altijd feest in mijn hoofd. ( soms altijd dat klopt dus niet Het is soms, of het is altijd, soms altijd bestaat niet ) Ook omdat ik gewoon op dreef ben met denken en bewustzijn. Het is gewoon een verlossing Ik ben verlost en dan komt de dronken toestand vanzelf naar voren. Een aangeschoten gevoel alsof de gedachtes los zijn geraakt.

Ik post ook niet altijd helemaal normaal, maar dat doe ik niet express. Ik heb gewoon een manier van denken ontwikkeld die bij me past. En ik voel me okey op deze manier. Ik ben in het echt dus ook zo. Als mensen me gek vinden maakt dat niet uit, als er ook maar 1 mens is die me serieus opvat is dat genoeg.

En soms vatten mensen het serieus op wanneer ik praat over het eeuwige leven. En wat is daar zo vreemd aan? En als ik praat over andere werelden Is dat zo vreemd

Maar goed, ik ben los dus. Ik voel me soms erg los zoals ik vaak zeg. Maar soms moet ik zorgen dat ik niet te los wordt, want dan kan ik verdwijnen. Ik bedoel. Ik kan niet alle remmen los gooien want dan word ik onzichtbaar. En dat hoeft niet eens zo erg te zijn. Zolang ik maar weer terug kan keren.

En mensen moeten niet bang worden dus als ze me onzichtbaar zien worden. Ik wil geen mensen bang maken
pi_35254535
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Avi 1 of 2 . Hoeveel avi's zijn er precies

Avi hoor ik nu het eerst geloof ik. Weet ook niet waar die afkorting voor staat maar dat kan ik opzoeken.

Wil alles weten
http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htm

Hij zit in groep drie dus is dit jaar begonnen met leren lezen en schrijven.
(voorheen klas 1)
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 14:53:55 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35254564
hey mir hoessie met jou?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 19 februari 2006 @ 15:16:51 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35255178
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htm

Hij zit in groep drie dus is dit jaar begonnen met leren lezen en schrijven.
(voorheen klas 1)
Wens hem maar veel succes van mij En plezier natuurlijk

Ik was ff weg omdat ik bezig was met aanpassingen doorvoeren op deze pc.

Ineens ging de pc echt van de rappe

Alsof er een gigantische versnelling inzat als het ware. Zomaar ineens. In een flits was het scherm aanwezig en normaal is de pc met een slakken-tempo aan het treuzelen.

Heb nu sterk het idee dat ik definitief de andere dimensie ben ingestapt. Soms zak ik terug maar ik zit er steeds vaker in, ik bedoel, af en toe val ik uit deze dimensie maar ik weet me altijd weer erin te krijgen, totdat ik definitief aanwezig ben en dan ga ik nooit meer een stap terug doen. Dit voelt een stuk veiliger aan en vertrouwder . Het lijkt een hele andere ruimte te zijn. Ik weet niet hoe dit verder gaat lopen maar ik verwacht alleen maar goede dingen

Ik had dus niet eens echte aanpassingen gedaan, alleen zone-alarm geinstalleerd en een update van 10 MB erbij gedaan omdat ik die kreeg aangeboden. Genoeg aanpassing natuurlijk maar goed.

Ik ga f naar buiten
  zondag 19 februari 2006 @ 15:30:32 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35255497

Ik praat veel nog, maar het is ook ouwehoeren toch

Ik heb buiten hetzelfde gevoel. De omgeving is anders. Het kan verbeelding zijn maar dat is het niet. Het is gewoon anders, ik ben niet gek Of wel

Rustig aan nu. Deze dimensie is goed, nu naar de volgende toe. Hier valt iets te halen, en straks valt er meer te halen. Of krijgen.

Kleine toevoeging nog. Een boodschap. Een kleine huishoudelijke mededeling

Ik wil programmeren. Programma's schrijven. In ieder geval wil ik iets doen. Ik weet niet. Had net dus een spontane ingeving en mijn bewegingen met de muis gingen net vanzelf. Alsof ik niet meer hoef na te denken bij wat ik doe. Alsof het water is dat stroomt.

Maar dan moet ik ff tot 10 tellen weer.

Structuur moet aangebracht worden nu.

Woorden mogen best blijven stromen maar ze mogen niet door elkaar heen lopen.

Ik bedoel, het denken moet wederom vloeiend gaan. Vanzelf. Zonder moeite.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-02-2006 15:35:36 ]
pi_35255655
quote:
Asjemenou...

Middelste mormel van mij heft zichzelf met behulp van zn iets oudere zus op de kleuterschool leren lezen...
Alleen zn juffie geloofde t niet zo... Tot ie met t mapje van t leerlingvolgsysteem aankwam en de juf wist te vertellen dat dat er ook stond....

In groep 3 las ie met groep 8 mee.... Maar zie dan maar eens leuke boeken te vinden die een beetje bij zijn fantasiewereld passen
  zondag 19 februari 2006 @ 15:37:57 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35255712
De donald duck

Maar daar ben je zo doorheen.
pi_35255744
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
De donald duck

Maar daar ben je zo doorheen.
Dan gaat ie m op zn kop lezen!
  zondag 19 februari 2006 @ 15:42:59 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35255859
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dan gaat ie m op zn kop lezen!

Is hij zo leergierig ?

Ik was op school vaak afwezig. Kan me ook weinig herinneren van die periode. Alsof ik het maar half heb meegemaakt allemaal. Weet wel nog dat ze op mijn school, leesmoeders hadden om het lezen aan te leren.

Is fok zo snel of ligt dat aan mij Gaat echt lekker snel nu

En dat post wat makkelijker en leest wat makkelijker. Dan kan ik zo door de verschillende topics heen bladeren en doorgaan.

De vertraging is dan niet aanwezig op fok.

Tis in ieder geval stukken beter dan voorheen.

Ik ga ff weg nu. Rust-pauze.

Kijken wat er op tv is.
pi_35255947
Yup... Is heel leergierig..
hij is nu 8 .. Is gek van geschiedenis, dino's en de ruimte...
ook leest ie graag... ( Is nu met een boek van Narnija bezig) en vind puzzels ook erg leuk
pi_35255970
heeft ie niet van mij trouwens... Ik was ook altijd aan het dromen op school
  zondag 19 februari 2006 @ 15:49:33 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35256049
Ik vond het op school niet fijn. Die leraren waren te chagerijnig vaak. En gewoon dat je stil moest zitten de hele tijd. Rechtop en stil zitten en gewoon de hele sfeer vond ik niets.

Maar toch maar netjes alles afgelopen, omdat het moest. En het is ook nodig. Maar ik twijfel dan aan de opzet van de scholen.

En ik weet ook niet of het nu anders is als vroeger. Vroeger was het streng. Ik vond het dus streng. Maar ze zouden wel gedacht hebben dat het de enige manier van aanpak was.

Achteraf gezien weet ik niet wat ik aan school heb gehad. Lezen en schrijven is het belangrijkste geweest denk ik.

Maar goed, verleden tijd is verleden tijd. Ik ben nu vrij ijsvrij

Wij willen ijsvrij !!! Wij willen ijsvrij!!!!!
pi_35256317
ja, gelukkig is de aanpak wel wat aan het veranderen....
Laatst moesten ze in het kader van begrijpend lezen.. Een receptje klaarmaken van een of ander drankje.

Ijsvrij... Is het zo koud buiten?
  zondag 19 februari 2006 @ 16:11:45 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35256736
Nee, maar tis beter dan een hitte-golf Tis niet koud, maar tis ook geen ideale temperatuur buiten.

We don't need no education Leraren, tja. Iedere leraar is anders. Iedere school is anders. Sommige leraren zullen ook vast en zeker persoonlijke problemen tot uitdrukking laten komen in de klas. Dat ze hun humeur meenemen dus ook. Dat ze zich afreageren op kinderen als kinderen lawaai maken ook. Niet slaan maar gewoon meteen schelden als er ff geluid gemaakt wordt. De situatie fout inschatten en ga zo door.

Of zie ik dat verkeerd?

Ik verveelde me vaak op school. Ik vond het saai opgezet. Taaie saaie stof allemaal.

Het pakket was niet breed genoeg. Dat heb ik altijd gehad op school en tijdens de opleiding.
pi_35257469
ik denk dat je dat wel goed vind...
Er zijn nog te weinig leerkrachten die het echt leuk vinden om kinderen iets bij te brengen....
En ik geloof ook niet zo in aparte taal en rekenlesjes....
Wie zegt dat je tijdens bijvoorbeeld geschiedenis niets kan leren over aardrijkskunde?

Eb ik denk dat zeker jonge kinderen veel meer opsteken van het zelf doen... Niet de hele dag in die saaie boeken met je neus....
Ga maar eens naar buiten met een jampotje, schep een slok water uit de sloot en kijk maar een swatje daar allemaal in ziet.. En wat er gebeurd als dat water een tijdje stil staat....
pi_35257538
Wat gebeurd er als je een vergrootglas boven een papiertje houdt als je op je buik in het gras ligt ?
Hoog/laag... groot "rondje" ... klein "rondje" ....... oeps "brandgaatje"....
Sir Winston Churchill
pi_35257729
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Mirage het volgende:
Wat gebeurd er als je een vergrootglas boven een papiertje houdt als je op je buik in het gras ligt ?
Hoog/laag... groot "rondje" ... klein "rondje" ....... oeps "brandgaatje"....
brandgaatje beetje aanblzen... droog gras in de buurt... Kijen wat er dan gebeurd?
  zondag 19 februari 2006 @ 16:41:19 #200
139452 gaai
zwarte poes
pi_35257829
Mijn jongste ( net 5 jaar ) zit op een school voor kinderen met een spraak-/taalachterstand
en hij trekt er heel regelmatig op uit met het klasje.... een ritje met de bus naar het treinstation, een middagje bij de bakker kijken, een ijsje kopen in de winkel, naar de kinderboerderij, enz. enz.

Ik vind dat zó leuk! En er blijft een boel meer hangen, omdat ze het aan een heuse 'ervaring' kunnen koppelen. Op die manier wordt leren leuker, denk ik.......

(geen idee wat ik met deze post duidelijk wil maken, jullie hadden het over lezen...... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')