Was er iets dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...
![]()
Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.
[afbeelding]
Wat een prachtige dag.
U riepquote:
Zonde, is pure literatuurquote:Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vanacht niet eerst terug gelezen heb voordat ik mijn slaappost plaatste...
![]()
Ik ga nu ook maar net doen alsof ik dat niet heb gedaan.
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....quote:Op zondag 19 februari 2006 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja er zitten wel erg veel voordelen aan als ik stop dus ik ga het serieus proberen. Wordt wel een lekkere sacho week
Thnxquote:Op zondag 19 februari 2006 12:03 schreef gaai het volgende:
Ik ken je verder niet, maar ik wilde alleen even zeggen : Ik ben nu een week gestopt met roken en het is goed te doen......zolang je weet dat je jezelf iets gééft door te stoppen en niet dat je jezelf iets áfneemt door te stoppen.....
Succes iig. !!![]()
Ik heb ook niet overal structuur, en dat hoeft toch ook nietquote:Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef Mirage het volgende:
structuur![]()
Alhoewel ikzelf ook op veel gebieden weinig structuur in mijn leven heb hoor....![]()
Maar als je he overzicht dreigt kwijt te raken of terug wil krijgen.. zaken weer onder controle wilt krijgen... jezelf op orde wilt krijgen.. dan kan structuur een toverwoord zijn.
Al is het maar in de vorm van iedere dag op ene vast tijdstip een kopje thee drinken zodat je je daar aan vast kan houden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, ik durf soms ook niet na te lezen, ik lees soms ook niet alles na. Omdat ik mezelf niet wil confrontreren met posts als ik wat bier op heb.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]Dat is wel een beetje herkenbaar ja
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Het is dus een jaar geleden dat ik de kraan niet meer dicht kreeg toen ik haar voor het eerst zag.
daar is niet mee te sollen!....quote:
keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning Vamperotica
Ik had ff een rust-pauze ingelast, ik heb soms rust nodig. Dan ga ik gewoon ff afschakelen en bijkomen. Ik zit soms non-stop te typen en soms raak ik moe
Dan raakt de put leeg en moet ik bijtanken.
Zonnetje schijnt naar binnen hierKan alleen het zonlicht niet goed verdragen nu. Keek net ff recht in de milde zon en dat lukt niet goed.
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel vaker stress dat ik op Fok afreageerNiks geks aan imho
![]()
Ah moodswingsquote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef vamperotica het volgende:
ik had het meer over de hier ronddwalende zwangerschapshormonen....
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
keb nog wat aan je gedacht vannacht... Toen ik in mijn bedje lag en niet kon slapen omdat er een paar deuren verder een feestje was...
Ik vind het nog steeds "lief" dat je op de breinaalden terug kwam!
En ik bedoelde ook niet dat de baby geprikt moest worden, maar idd alleen de vliezen.. !
Bijtanken blijft belangrijk.. Op alle gebieden`!
En juist die eerste "lente" zonnestralen kunnen zo "scherp" zijn!
Zoiets vergeet je toch ook niet. Ze was zo mooi. Net een klein poesje.quote:
Ik vond dezequote:Op zondag 19 februari 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Bestaan toetsenborden met verlichting erin
Nicequote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
We konden weer gaan zweten
Onze oudste stelt af en toe vragen....
Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.
Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten
(hij is 6 dus lezen en schrijven is op het niveau avi 1 of 2 )
Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodigquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
Nu was het dezelfde vraag als die in het topic "zien wij allemaal de wereld hetzelfde" (ofzoiets) werd gesteld.
Als hij qua taalbegrip een paar jaar vooruit had gelopen zou hij hier zo mee kunnen posten
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig![]()
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen.
Ach, fouten maken is menselijk denk ik maarquote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Njet. Ik heb soms ook wel es dingen gepost onder invloed waar ik later spijt van heb gekregen. Met name bij Rudeonline zijn topics, daar heb ik toch in het verleden wel rare dingen gezegd. Maar soms laat je je meeslepen. Heb wel ondervonden dat het veel effectiever is om niet meer zo fel te reageren, mensen nemen je dan toch wat serieuzer. En voor rare posts heb ik soms geeneens alchohol nodig. En ik heb es in een dronken toestand per ongeluk iemands post wegge-edit terwijl ik er op wou reageren, kon ik de knopjes niet meer uitmekaar houwen.
Moet je qu63 maar vragen
http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htmquote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Avi 1 of 2 . Hoeveel avi's zijn er precies![]()
Avi hoor ik nu het eerst geloof ik. Weet ook niet waar die afkorting voor staat maar dat kan ik opzoeken.
Wil alles weten![]()
Wens hem maar veel succes van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
http://www.smic.be/basis_hollebeek/avi-leesniveau.htm
Hij zit in groep drie dus is dit jaar begonnen met leren lezen en schrijven.
(voorheen klas 1)
Middelste mormel van mij heft zichzelf met behulp van zn iets oudere zus op de kleuterschool leren lezen...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
Asjemenou...
Dan gaat ie m op zn kop lezen!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
De donald duck
Maar daar ben je zo doorheen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan gaat ie m op zn kop lezen!
brandgaatje beetje aanblzen... droog gras in de buurt... Kijen wat er dan gebeurd?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Mirage het volgende:
Wat gebeurd er als je een vergrootglas boven een papiertje houdt als je op je buik in het gras ligt ?
Hoog/laag... groot "rondje" ... klein "rondje" ....... oeps "brandgaatje"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |