quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
kleintje dan,.. ik moet een beetje helder blijven...
quote:
nee hoor lieverd, maak je maar geen zorgen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Met brei-naalden
Vamperotica, hoe kun je zeggen dat je een baby moet opwekken door een brei-naald te prikkenIk vind dat echt een zieke gedachte.
Een baby moet natuurlijk geboren worden.
Je gaat toch niet met naalden bezig zijn ......snap dat niet. Of is dat een grapMeen je dat niet serieus
Tis maar een vraagje.
Volgens mij vertrouwd Mirage op de natuur. Ik denk niet dat ze zich druk maakt. Ze vertrouwd op haar eigen lichaam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor lieverd, maak je maar geen zorgen!
Was zeker niet serieus bedoeld!!!
Ik heb het geluk gehad al 3 keer eerder moeder te mogen worden en kan me de frustratie van 'het tegen het eind aan lopen" nog goed herinneren!
En dan het hele "Mirage en Oversightverhaal' erbij genomen.... Kan me zo voorstellen dat ze ( vooral Mirage dus) zoiets heeft van..... Hoe dat maakt me niet uit... maar dat kind moet er NU uit!!!
Gebroken vliezen betekent in hun geval.... Direct een ziekenwagen bellen en naar het ziekenhuis, vandaar!
verloskundigen "prikken" soms ook vliezen door!
Soms moet de natuur een handje geholpen worden....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwd Mirage op de natuur. Ik denk niet dat ze zich druk maakt. Ze vertrouwd op haar eigen lichaam.
Maar goed, wat maakt het ook uit.
Wat moet je anders doen als je een baby krijgtDie baby komt op zijn eigen manier.........je kunt wel gaan pushen maar die baby heeft ook een eigen wil.
Keizersnede natuurlijk.
Maar ik heb er geen verstand van....
Ik probeer een inbeelding te maken ervan, maar ben een man dus
Dat kind komt wel goed ten aarde........ik wil trouwens geen ruzie nu ofzo..
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
Fijne avond nog !
Ik ga ook zo slapen... en die meet.. die doen we zeker !![]()
lieverd... Ik voel me zeer zeker niet aangevallen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet ff niets te zeggen.....vind het wel interessant.
Ik ga zo offline........
Ik wl ook Pappa wordenMaar dat komt nog in de toekomst......ik wil mijn vrouw begeleiden...ik heb al een vrouw in de toekomst en krijg 2 kinderen.
De namen zou ik nu al kunnen gaan verzinnen.
Ik maak me gewoon een beetje zorgen om Mirage. En wil Vamperotica niet aanvallen.
Ik krijg ook nog een zoon en docher.
De namen zou ik nu al willen verzinnen. Dat ik vader ga worden staat al vast denk ikNu nog een lieve dame vinden...maar ik denk dat ik haar al gevonden heb. Ga ik nu vertellen wie mijn vrouw wordt dan geloofd niemand me. Dus ik zeg het ook niet. Het is niemand van Fok dus, het is al gebeurt in het verleden. Ik heb haar bereikt in het verleden.
Via internet lukt het niet.....het lukt via het hogere...en ik kom haar tegen als de tijd daar is.
Maar goed,
Don't leave home. Give me strenght zijn nummers van haar
En ik kan het mis hebben maar ik geloof gewoon dat het zo is.
Als ze kracht nodig heeft, dan doe ik mijn uiterste best.
Ik behandel mensen graag me respect vandaar mijn twijfel...maar ik ben weg nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
lieverd... Ik voel me zeer zeker niet aangevallen!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage
Oversight
En nu ben ik weg. Jullie redden het wel.....
Er zitten hier mensen in TRU nog wel es te zaniken dat sommigen de boel hier verzieken met vervelende posts. Jij deed hetzelfde in WFL, en hier trouwens laatst nog in TRU: je gebruikte Rudeonline zijn topic om je kromme statement tegen de wetenschap even naar voren te schuiven, zonder dat je enige kennis had over het onderwerp ( getuige je posts ) Daarbij een kleine tip: gebruik es wat minder smileys. Is leesbaarder, en komt iets snuggerder over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb een ban in WFL...
Ik had mijn mening er neergezet, en volledig ontopic gereageerd,....
En dat mocht niet.....
quote:
Kun je je er wel iets bij voorstellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
Waar iemand al niet mee bezig is,.....
Jammer voor je, maar je bevestigd mijn punt hiermee volkomen. Inhoud is kennelijk niet iets waar jij je druk om maakt. En het is, gezien je postgedrag, nogal ironisch dat je getrouwd bent met een mod van Tru, het subforum waar zo fel gereageerd wordt op trolls en vervelend gezanikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waar iemand al niet mee bezig is,.....
Heb je last van onzekerheid?
wil je erover praten?
we staan voor je klaar hier!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je je er wel iets bij voorstellen?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar je bevestigd mijn punt hiermee volkomen. Inhoud is kennelijk niet iets waar jij je druk om maakt. En het is, gezien je postgedrag, nogal ironisch dat je getrouwd bent met een mod van Tru, het subforum waar zo fel gereageerd wordt op trolls en vervelend gezanik
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef livEliveD het volgende:
Mmm eerlijk gezegd had ik meer (inhoud) van je verwacht Oversight. Beetje jammer dit![]()
Hier wou ik trouwens nog wel op reageren, uit het rude-topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
en toen zaten ze allemaal naar het scherm te staren......
Shit, Rudeonline heeft toch gelijk......
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Haushofer het volgende:
Hier wou ik trouwens nog wel op reageren, uit het rude-topic.
Natuurlijk is het hier een discussieforum. Ik vind persoonlijk echter dat je manier van posten weinig meer iets van een discussie weg hebben, maar gewoon lichtelijk achterbaks zijn. Daar kun je nog zoveel smileys tegenaan smijten, maar die maken je posts echt niet inhoudelijker.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Je trolt maar een eind los.....
Mwa, dit staat er imho wel los vanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Haushofer het volgende:
en dat in een subforum waar Mirage modereert.
Lees nog es, het ging hier niet om de inhoudelijke details van dat topic. Het ging hier om het feit dat jij zoveel domme dingen in dat topic neerzet, dat het vrij duidelijk is dat je niet serieus bezig bent, maar de boel staat op te stoken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wélk deel van het slotje is je niet duidelijk?
Oww jij bent het, sorry,.....
Het betreffende topic is op slot.
verder gaan is dan not done!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef livEliveD het volgende:
Spiegelen![]()
Kom op, lucht je hart eens over me. Ik ben heel benieuwd![]()
Tru, maar ik persoonlijk vind het wel ironisch.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwa, dit staat er imho wel los van
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hier een discussieforum. Ik vind persoonlijk
Net nog gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Oversight het volgende:
Open een topic in R&P,....
Je lijkt er klaar voor!
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Haushofer het volgende:
dat het vrij duidelijk is dat
Als dat alles is wat je hebt te zeggen, dan ga ik met Liv mee: ik gooi het ook maar op zwangerschaps stress.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
je hebt geen bord voor je kop,.....
je staat met je hoofd tegen een stenen muur te bonken, en je ziet de dingen niet helder (meer).
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Of zal ik de term zwangerschapstress er tegenaan gooien![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je hebt te zeggen, dan ga ik met Liv mee: ik gooi het ook maar op zwangerschaps stress.
Pas op hoor.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Of zal ik de term zwangerschapstress er tegenaan gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |