Ben trouwens erg goed bezig vandaag
![]()
Al zeg ik het zelf. Ik ben aan het bouwen, en ik ga in de toekomst een eigen bedrijf beginnen. Maar ik gebruik fok nu om richting de toekomst te gaan.
Ik heb nog 100000 jaar voor de boeg. Er zijn nog 100000000 dimensies te verkennen. Maar ik weet dat ik een eigen bedrijf ga krijgen. Dat wist ik altijd al. Vrienden zeiden dat ook altijd tegen mij. Ik ben geen persoon die werkt onder een baas. Ik wil eigen baas zijn. Dus ik zal wel een eigen bedrijf moeten gaan beginnen. Alleen de vraag, wat voor bedrijf
![]()
Maar dat komt later, alles valt nog wel op de plek. Ik ga niet haasten ik pluk de dag en ga altijd door waar ik mee bezig ben
![]()
Ik zei net tegen mijn moeder van :" Dat jacht waar ik het in de zomer over had, dat krijg ik nog wel". In de zomer had ik het er ook al over, dat ik het wil gaan maken dus. Ik was toen al op internet een jacht aan het uitzoeken
![]()
En het uiteindelijke doel is, alles gratis. Dat is mijn bedrijf als het goed is. Alles gratis. Mijn bedrijf is een monopolie, en in mijn bedrijf is alles gratis. Voor iedereen
![]()
Ik heb ook al een plan over hoe ik het bedrijf ga indelen. Maar dat komt nog wel. Ik hoef alleen inzichten te gebruiken en dan lukt het wel.
Geld zal ooit verleden tijd zijn. Dan is economie niet meer nodig. Dan zijn er geen beurzen meer waar op gespeculeerd wordt. Maar ik heb zoveeeeeel tijd
![]()
Ik heb het eeuwige leven
![]()
En ik ga mijn dromen nastreven. Zie me maar als een politiek figuur die de hele wereld wilt beheersen. Maar mensen vrij laat in hun doen en laten. Ik wil de beste politicus en ondernemer worden.
Tis maar een ambitie
![]()
En het begint bij ambitie ook.
Maar neem me niet helemaal serieus. Het is maar een ambitie. Ik weet niet hoever ik ga komen in het kopieren van producten en het scannen van alles. Toch geloof ik in alles nog altijd.
Ook het eeuwige leven
![]()
En dan kan ik vermoeiend klinken maar ik ga voor eerlijke "welvaart". En eerlijke welvaart is alleen mogelijk zonder economie. Waar dus ook geen schaarste heerst
![]()
En waar vraag en aanbod al helemaal een verzinsel is, of een vreemd verleden waar je achteraf heel hard om moet lachen. ( of huilen
![]()
)
Vraag en aanbod kan plaats vinden. Alleen is de vraag continu gelijk aan het aanbod. En het aanbod gebeurt zonder tegenprestatie. Je vraagt en je krijgt het aanbod. Je hoeft maar te knippen met je vingers en het product verschijnt in je leven. Ezeltje strekje
![]()
Misschien wel.
Dat is hoe de toekomst eruit moet zien. En dat moet het streven zijn.
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 18-02-2006 18:34:42 ]