Gemmaatjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gemma van Eck?
De roep wordt steeds sterker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die werd al genoemd toen Sandra weg moest
http://www.dutch-divas.nl/quote:Beste Fans,
Zoals jullie waarschijnlijk wel via de media hebben vernomen, heeft Justine Pelmelay per onmiddellijk de Dutch Divas verlaten. Dit bericht komt, zowel voor Sjoukje, Marga als voor mij, als een donderslag bij heldere hemel.
Natuurlijk deden al enkele weken hardnekkige geruchten rond Justine en haar rol bij de Diva’s de ronde, maar in bijeenkomsten van de groep heeft Justine die media geruchten pertinent naar het rijk der fabelen verwezen.
Haar ontkenning had weer tot gevolg dat wij, zowel in als buiten de media, die geruchten krachtig hebben ontkent en Justine hebben verdedigd.
Nu dus blijkt, dat een groot deel wel op waarheid berust, is de teleurstelling en het ongeloof natuurlijk des te groter.
Daarom nemen wij even de tijd om één en ander op ons in te laten werken en beraden wij ons op het toekomst perspectief voor de Dutch Diva’s en over de vorm waarin de Dutch Diva’s in de toekomst zullen opereren.
Omdat dit plotselinge vertrek waarschijnlijk ook weer heel veel onruststokers naar het gastenboek lokt hebben wij gemeend het gastenboek voorlopig even gesloten te houden.
Wij vertrouwen hiervoor op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
VIP events
Jan van Ingen
Een de-snelste-f5-er-vraagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
Maywood
En dat is de 10e.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En Time Bandits - I'm Specialized In You
Knap werkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En Time Bandits - I'm Specialized In You
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verdomd lastig trouwens, uit dat jaar..zoveel lekkere muziek.
quote:# Artiest Titel
1 New Order Blue Monday/the Beach
2 U2 New Year's Day
3 Nena Nur Getraumt
4 Big Country Chance
5 Motels Suddenly Last Summer
6 Rolling Stones Undercover Of The Night
7 Bap Kristallnaach
8 Space Monkey Can't Stop Running
9 Nits Sketches Of Spain
10 Yes Owner Of A Lonely Heart
Nee, ik associeer 1983 gewoon niet met hits. Was toen met andere dingen bezig denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:15 schreef bukgeit het volgende:
Jij zit nog steeds met The Shorts in je knar?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het naderende einde van Crass?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het naderende einde van Crass?
Jawelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was die niet van Video Kids?
Ja, het jaar van New Model Armyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef ranja het volgende:
Peter Slaghuis scoorde z'n eerste hit in 1984 (ook al zo'n goed jaar).
Hithousequote:Onder welke naam deed hij dat?
Die pik ik dan nog even mee: Bas Muys van Stars On 45 en Smylequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is Bas Muis
[afbeelding]
Maakt ook liedjes nu, maar eerder had een naamgenoot ook al hitsuccessen. Waar kennen we die van?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef ModernTalking het volgende:
Comebackpost na een jaar ofzo![]()
Stars On 45 toch? Die Beatles-medley
wel een goed jaar maar niet perse qua hits. Wel zo'n beetje het begin van de Transvision vamp/Darling buds/Voice of the beehive/Primitives mini-hype waar gelukkig Tom Blomberg ook van hield en me veel heeft geleerdquote:
De man die mij als kleine pup al enthousiast maakte voor popquizzen met Tijd Voor Toen. Na de Miniparade ook een leuke programma, als je door Weeshuis Van De Hits kon heenbijten.quote:
Het komt u toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:46 schreef bigshadow het volgende:
Rod Steward?
3 is correct, 1 niet, en vergeet ook niet te noemen in welke categorieen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:55 schreef peaceman het volgende:
KC 3 en James Blunt 1?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
3 is correct, 1 niet, en vergeet ook niet te noemen in welke categorieen!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
KC:
Beste live-act![]()
Beste Rock groep![]()
Beste britse band![]()
?
James Blunt: 2 is goed![]()
Beste album![]()
Beste single![]()
klinkt aannemelijk...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef peaceman het volgende:
Ah beste pop-act dus..
nou ik heb de OOR voor me liggen, dus lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:10 schreef ranja het volgende:
Die was toch opgeheven?
peaceman +1quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef peaceman het volgende:
Ah beste pop-act dus..
En dat is de nummer 2 en daarmee het lijstje compleet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
opgezwolle ?
geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog iets van Nederlandse bodem. Wie?
[afbeelding]
[afbeelding]
neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gail Liebling?
en laat die kerel nu net Ruud met z'n voornaam heten. Wat krijg je dan als je z'n voornaam een beetje verengelst??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De enige beroemde weg die ik kan opnoemen is Route 66...
en DD gaat er als een landskampioen vlak voor tijd nog met de punten vandoorquote:
bukgeit+1quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Violent Femmes
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ahoy Open Air
quote:Verwar TVP niet met HVP, wat een gehydrolyseerde plantaardig eiwit is. HVP is een voedseladditief die vaak aanzienlijke hoeveelheden van MSG bevat, monosodium glutamaat. TVP bevat geen MSG. Ondanks dat TVP zelf zeer weinig vet bevat, bevatten sommige commerciële producten die TVP bevatten aanzienlijke hoeveelheden toegevoegd vet.
Jepperdepep!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
4. Golden Earring(s)?
Nee, dit kledingstuk heeft een aparte naam. De band die ik zoek komt overigens uit Zweden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Neleos het volgende:
My Morning Jacket??
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef Charmian het volgende:
the cardigans
gewat voor versie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef cafca het volgende:
Niet de meest enerverende versie van dat nummer....
ik weet wel wie het geschreven heeft![]()
Okquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef cafca het volgende:
beetje saai, bedoel ik (sorry)
dat heb je laatst zelf gevraagd, daar hoef ik geen punt voor
Dit helpt toch nietquote:There are only three white blues singers --is at least two of them." -- Richard Thompson
"has always been one of my favorite singers." -- Bonnie Raitt
"Someone I've always admired from afar." -- John Cale
"Hearing his new record reminds me of why I fell for this guy in the first place. This album is long overdue and I've never heard him sound better." -- Maria(zijn ex dus)
"was and is one of my musical heroes. When I listen to him sing and play, I can hear the coal mine, the cotton field, and last, but certainly foremost, the boy's boarding school." -- Loudon Wainwright III
"I was immediately taken withrich soulful voice, masterful phrasing and guitar playing when I first heard him." -- Lucinda Williams
"is not only one of my favorite musicians, but one of my favorite people." -- Bobby Charles.
"[is the female Carolyn Hester." -- Bob Dylan
"One of the few white men who should own a guitar. A great crooner...and cute too." -- Martin Mull
"The Lovin Spoonful's favorite singer went and got better." -- John Sebastian
"Mole is always great, but in the last few years he's really come into his own." -- Dave Von Ronk
U vroeg naar mij..quote:Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peace
Die zal het vast van Nick gejat hebben!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht dat Peace, Love And Understanding van Elvis Costello was...
Ranja +1 en natuurlijk snel weer een nieuwe vraagquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef ranja het volgende:
Los Lobos?
Dat heb ik al...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
pas je wel op dat-ie geen griep krijgt?
Nou dat zal wel niet hoor.. en eigenlijk is het niet helemaal waar.. ik zit tegen de griep aan.. maar zolang je nog normaal kan eten, heb je niet echt griep toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij ook al? toch geen vogelgriep, he?
beterschap, btw
Jij mag je best grieperig voelen hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dat zal wel niet hoor.. en eigenlijk is het niet helemaal waar.. ik zit tegen de griep aan.. maar zolang je nog normaal kan eten, heb je niet echt griep toch?
Grieperig is dan zo'n fraaie benaming...![]()
Tja ik ben toch echt van plan om morgen te gaan werken..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij mag je best grieperig voelen hoor!
Daar ben je tenslotte man voor...
Goede zaak!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
@ cafca: dat gedoe met cd-wow is trouwens opgelost... mocht zelf een extra cd uitzoeken vanwege het gedoe.. weldus!
Charmian +1quote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef Charmian het volgende:
Cindy & Bert en ik snap nu ook waar dat toepasselijke vandaan komt
omg dat ik dat weet![]()
Die is zelfs zonder hints geradenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Is die van Ranja al geraden door zijn vele hints?
Hoeveel uur later?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is zelfs zonder hints geraden
goeiemorgen ook
Als je lang genoeg wacht, is er idd altijd wel iemand die het antwoord weet...quote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Het bewijs dat met een beetje nadenken een vraag ook opgelost kan worden
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Het bewijs dat met een beetje nadenken wansmaak een vraag ook opgelost kan worden
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef peaceman het volgende:
Als je lang genoeg wacht, is er idd altijd wel iemand die het antwoord weet...![]()
schaap +1quote:Op maandag 20 februari 2006 09:35 schreef schaap001 het volgende:
'morgen! Da's Nazareth
Leuke plaat idd!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef bukgeit het volgende:
De plaat is ook fantastisch!
Ook jaquote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef bukgeit het volgende:
De plaat is ook fantastisch!
bijstuurhint: Ruud schrijft over de muziek die hij zelf ook maakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
Hitkrant dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:24 schreef ranja het volgende:
Popfoto staat nog open, dan neem ik die.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
He GLO, is jouw ondertitel afkomstig uit 'Stopping by woods on a snowy evening' van Robert Frost?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef peaceman het volgende:
Ow is het soms dat blaadje wat niet meer bestaat? Verdorie hoe heette dat nou?![]()
Weet je wel welke ik bedoel dan? Scheelt weer nachtrust...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Blad bestaat nog steeds en Ruud schrijft er ook nog steeds voor.
OORquote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je wel welke ik bedoel dan? Scheelt weer nachtrust...![]()
Geen idee. Maak er een Triviavraag van!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je wel welke ik bedoel dan? Scheelt weer nachtrust...![]()
Nee ook niet.... Damn hoe heet dat ding nou...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Peaceman, bedoel je soms WATT ?
Die deden niet aan dance...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Peaceman, bedoel je soms WATT ?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of bedoel je Samsonic?
Bedoel je een danceblad dus? Disco Dance bijv.?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ook niet.... Damn hoe heet dat ding nou...![]()
Dat kende ik al. Kwam het laatst weer tegen en bij het lezen van de laatste dichtregels moest ik aan jouw ondertitel denken.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef GLO het volgende:
TSE, kende je dat gedicht al of had je het opgezocht?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat kende ik al. Kwam het laatst weer tegen en bij het lezen van de laatste dichtregels moest ik aan jouw ondertitel denken.
En die hond niet te vergetenquote:
de meest gecoverde belg?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef GLO het volgende:
Plastic Bertrand?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het goed is, dus ik stel vast de volgende vraag:quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef GLO het volgende:
Plastic Bertrand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |