3 is correct, 1 niet, en vergeet ook niet te noemen in welke categorieen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:55 schreef peaceman het volgende:
KC 3 en James Blunt 1?

quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
3 is correct, 1 niet, en vergeet ook niet te noemen in welke categorieen!

quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
KC:
Beste live-act![]()
Beste Rock groep![]()
Beste britse band![]()
?
James Blunt: 2 is goed![]()
Beste album![]()
Beste single![]()

klinkt aannemelijk...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef peaceman het volgende:
Ah beste pop-act dus..

nou ik heb de OOR voor me liggen, dus lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:10 schreef ranja het volgende:
Die was toch opgeheven?

peaceman +1quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef peaceman het volgende:
Ah beste pop-act dus..

En dat is de nummer 2 en daarmee het lijstje compleet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
opgezwolle ?

geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog iets van Nederlandse bodem. Wie?
[afbeelding]
[afbeelding]

neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gail Liebling?

en laat die kerel nu net Ruud met z'n voornaam heten. Wat krijg je dan als je z'n voornaam een beetje verengelst??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De enige beroemde weg die ik kan opnoemen is Route 66...

en DD gaat er als een landskampioen vlak voor tijd nog met de punten vandoorquote:

bukgeit+1quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Violent Femmes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |