Nee, ik associeer 1983 gewoon niet met hits. Was toen met andere dingen bezig denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:15 schreef bukgeit het volgende:
Jij zit nog steeds met The Shorts in je knar?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het naderende einde van Crass?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het naderende einde van Crass?
Jawelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was die niet van Video Kids?
Ja, het jaar van New Model Armyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef ranja het volgende:
Peter Slaghuis scoorde z'n eerste hit in 1984 (ook al zo'n goed jaar).
Hithousequote:Onder welke naam deed hij dat?
Die pik ik dan nog even mee: Bas Muys van Stars On 45 en Smylequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is Bas Muis
[afbeelding]
Maakt ook liedjes nu, maar eerder had een naamgenoot ook al hitsuccessen. Waar kennen we die van?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef ModernTalking het volgende:
Comebackpost na een jaar ofzo![]()
Stars On 45 toch? Die Beatles-medley
wel een goed jaar maar niet perse qua hits. Wel zo'n beetje het begin van de Transvision vamp/Darling buds/Voice of the beehive/Primitives mini-hype waar gelukkig Tom Blomberg ook van hield en me veel heeft geleerdquote:
De man die mij als kleine pup al enthousiast maakte voor popquizzen met Tijd Voor Toen. Na de Miniparade ook een leuke programma, als je door Weeshuis Van De Hits kon heenbijten.quote:
Het komt u toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:46 schreef bigshadow het volgende:
Rod Steward?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |