Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
en om inhoudelijk hier op in te gaan (ter verduidelijking voor de mods). Ik zeg dat het EEN oorzaak is van een probleem en door piet wordt continue beweert dat het DE oorzaak is. Hij loopt gewoon de boel te verdraaien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind migranten als oorzaak van een probleem wat eigenlijk veroorzaakt wordt door een staatsmonopolie dom, kortzichtig, xenofoob, min en laag,
Je bent beneden het nulpunt gedaald in mijn achting en een walgelijk ventje.
ik ben ook homofoob, pas maar op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
Ben je geen xenofoob dan?
Hoe jij over buitenlanders praat
nog meer ongefundeerde ad hominem attacksquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zal dit niet snel op een forum zeggen zonder dat ik de posthistorie ken van bepaalde personen, maar jezus.. wat ben jij dom zeg.
tegen rassenmengingquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef du_ke het volgende:
Je laat je weer van je slechtste kant zien jongen. Maar ja van iemand die alle moslims het land uit wil schoppen en tegen rassenmenging is valt ook niet veel beter te verwachten
.
het gaat om dat selectieve gejank.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef du_ke het volgende:
Oh minder erg dan Israelli's of Turken... Maakt dat het dan wel goed plotseling?
Je hebt een hekel aan aziaten en mensen die minder goed kunnen lopen en ademen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef McCarthy het volgende:
ik ben gewoon tegen fysiek zwakke mensen. Dus geen kreupele reageerbuis babies, astma patienten of aziaten
Kunnen ze hier nou nog steeds geen begrip voor opbrengen joh?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef McCarthy het volgende:
ik ben gewoon tegen fysiek zwakke mensen. Dus geen kreupele reageerbuis babies, astma patienten of aziaten
een hekel is overdreven. Het is meer zo dat ik gezondheid hoog in het vaandel heb staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan aziaten en mensen die minder goed kunnen lopen en ademen ?
nazi theorien? Die theorien die ze in scandinavie na de ww2 in praktijk brachten zekerquote:Piet had ongelijk: je minacht ook mensen die wat ziek zijn...dat doet me denken aan de nazi-theorieen van waaruit dat moordprogramma.
Bedoel je de gezondheid van het blanke ras ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef McCarthy het volgende:
een hekel is overdreven. Het is meer zo dat ik gezondheid hoog in het vaandel heb staan.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je de gezondheid van het blanke ras ?
uit iets wat op een foute aanname volgt reageer ik niet.quote:Want dat is toch je reden om aziaten en minder "superieure' blanken tot üntermensch te verklaren, die geen recht op aanwezigheid hebben in de samenleving.
Er is niks ongunstigs aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef McCarthy het volgende:
bij aziaten is de verhouding been-lengte : totale lichaamslengte gewoon ongunstig. Dat vind ik maar niks. MAg dat niet?
waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is niks ongunstigs aan.
Desondanks kun je dat vinden- hoe stupide het ook is--
dat vind jijquote:maar dat is geen reden om iemand dan te minachten en het recht op leven in de samenleving te ontkennen
Dus je geeft toe dat je aziaten en mindergezonde mensen minacht en het recht op bestaan in deze samenleving ontzegt ?quote:
jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je aziaten en mindergezonde mensen minacht en het recht op bestaan in deze samenleving ontzegt ?
Maar hun hersen inhoud tot lichaamslengte verhouding is weer gunstiger... stof om over na te denken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef McCarthy het volgende:
bij aziaten is de verhouding been-lengte : totale lichaamslengte gewoon ongunstig. Dat vind ik maar niks. MAg dat niet?
Misschien moet je dit onderwerp eens laten rusten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja
ze mogen opzich wel leven, maar voortplanten?
die van de neanderthalers ook. bij herseninhoud gaat het erom wat het impliceert en dat is onduidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar hun hersen inhoud tot lichaamslengte verhouding is weer gunstiger... stof om over na te denken!
zij begonnen er overquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien moet je dit onderwerp eens laten rusten.
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:
ze mogen opzich wel leven, maar voortplanten?
ik betrok huidskleur er niet in. Dat doe jij!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.
Maar de verhouding lichaams-beenlengte is wel duidelijk inferieur?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die van de neanderthalers ook. bij herseninhoud gaat het erom wat het impliceert en dat is onduidelijk.
Ik heb het ook niet over huidskleur sec...maar over ras.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef McCarthy het volgende:
ik betrok huidskleur er niet in. Dat doe jij!
ga me nou geen woorden in de mond leggen
Hij heeft het niet over negers gehad, gezien die langere benen in verhouding hebben dan blanken zal hij die wel hoger aanslaan dan blanken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.
Nu nog leren beredeneren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef McCarthy het volgende:
vind van wel
het blanke ras bestaat niet. Over racisme gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over huidskleur sec...maar over ras.
waarom? moet smaak beredeneert worden?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom? moet smaak beredeneert worden?
Wat heeft dit met smaak te maken?quote:bij aziaten is de verhouding been-lengte : totale lichaamslengte gewoon ongunstig.
Doet dat er iets toe? Het gaat erom dat je al vaker voor dergelijke uitlatingen geband bent. Waarom je dan weer over hetzelfde door moet gaan is mij een raadsel. Gewoon goedbedoeld advies zeg maar.quote:
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef McCarthy het volgende:
je wordt hier bij elke scheet gebanned
dat zegt dus niks
Tnx.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef McCarthy het volgende:
Kamp wil verbod op kraken
zowel in pol als in nws zitten de mods niet op te letten
voor mij part mag hij open blijven maar zorg dan dat dit consequent zo is.
en dan nog eens een aziaat ookquote:
Maar half niet zoveel als jij er een bent natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en dan nog eens een aziaat ook
je bent me er een
ik een aziaat ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar half niet zoveel als jij er een bent natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |