Misschien moet je dit onderwerp eens laten rusten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja
ze mogen opzich wel leven, maar voortplanten?
die van de neanderthalers ook. bij herseninhoud gaat het erom wat het impliceert en dat is onduidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar hun hersen inhoud tot lichaamslengte verhouding is weer gunstiger... stof om over na te denken!
zij begonnen er overquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien moet je dit onderwerp eens laten rusten.
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:
ze mogen opzich wel leven, maar voortplanten?
ik betrok huidskleur er niet in. Dat doe jij!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.
Maar de verhouding lichaams-beenlengte is wel duidelijk inferieur?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die van de neanderthalers ook. bij herseninhoud gaat het erom wat het impliceert en dat is onduidelijk.
Ik heb het ook niet over huidskleur sec...maar over ras.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef McCarthy het volgende:
ik betrok huidskleur er niet in. Dat doe jij!
ga me nou geen woorden in de mond leggen
Hij heeft het niet over negers gehad, gezien die langere benen in verhouding hebben dan blanken zal hij die wel hoger aanslaan dan blanken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je ja als antwoord geeft ...sta je op een lijn met de nazitheorie dat fysieke zwakke mensen het blanke ras verpesten.
Nu nog leren beredeneren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef McCarthy het volgende:
vind van wel
het blanke ras bestaat niet. Over racisme gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over huidskleur sec...maar over ras.
waarom? moet smaak beredeneert worden?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom? moet smaak beredeneert worden?
Wat heeft dit met smaak te maken?quote:bij aziaten is de verhouding been-lengte : totale lichaamslengte gewoon ongunstig.
Doet dat er iets toe? Het gaat erom dat je al vaker voor dergelijke uitlatingen geband bent. Waarom je dan weer over hetzelfde door moet gaan is mij een raadsel. Gewoon goedbedoeld advies zeg maar.quote:
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef McCarthy het volgende:
je wordt hier bij elke scheet gebanned
dat zegt dus niks
Tnx.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef McCarthy het volgende:
Kamp wil verbod op kraken
zowel in pol als in nws zitten de mods niet op te letten
voor mij part mag hij open blijven maar zorg dan dat dit consequent zo is.
en dan nog eens een aziaat ookquote:
Maar half niet zoveel als jij er een bent natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en dan nog eens een aziaat ook
je bent me er een
ik een aziaat ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar half niet zoveel als jij er een bent natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |