Das de bedoeling juist, informatie kan ik zelf wel vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Je krijgt hier vanzelf weer Fokkers die van alles door elkaar roepen en allemaal raden ze iets anders aan wat 'bewezen' het beste is
Van wat in grote hoeveelheden niet schadelijk is, mag dat makkelijk over de 100% gaat natuurlijk. Van wat wel schadelijk is in grote hoeveelheden dan is 75% handig lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Volgens die site bestaan er geen 'beste vitaminepreparaten'
Wat wil je erin hebben dan? Moet alles er 100% inzitten, moet het daar juist ver overheen gaan, of wil je bijv. 50% van je dagelijkse behoefte in de multivitamine hebben zodat je de rest uit je voeding haalt?
Ik denk dat je de verpakking dan niet goed leest, in principe ontbreken B6 en B11 nooit in een multivitamine. Een andere naam voor B11 is Foliumzuur en een andere naam voor B6 is Pyridoxine. Met mineralen is het echter een heel ander verhaal, lang niet alle multivitaminen bevatten dezelfde mineralen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
En waarom lijkt het wel of er bij elk supplement dat er is, altijd wel 1 of 2 onderdelen die aanbevolen worden ontbreken? Vooral B6 en B11 ontbreekt vaak.
Lekker al die zoetstoffen die daar inzitten enzo.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Tafkahs het volgende:
gewoon multivitamine bruistableten van de c1000, kost nog geen 2 euro voor 20 tabletjes
Je kan heus wel een super-multivitamine, zoals jij het noemt, bij een reformwinkel kopen met zowel alle vitaminen als een behoorlijk aantal mineralen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef releaze het volgende:
Ik weet niet of ze daar van die super-multivitamine dingen hebben (dat zal vast wel), of dat het gecombineerd is met mineralen (ik denk het haast niet, maar misschien hebben ze daar wel multimineralentablettenik weet nieteens of zoiets bestaat)
Leesvoer! Hier heb je 5 topics, vermaak je ermee! Alle voor en tegens en het hoe, waarvoor en waarom van multivitaminen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef Wojworshebn het volgende:
En sinds wanneer is zo een vitamine-supplement zo noodzakelijk? Nou nou nou??
antioxydanten zijn nodig om vitamines op te nemen, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb hier zo'n potje Anti oxidant van 't Kruidvat staan.
Dat klinkt wel gezond. Zeker voor iemand die nooit fruit eet.
drink jij wel eens pis dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bruistabletje Supradyn in een glaasje water is heerlijk.![]()
Het smaakt naar sinas (wat ik helemaal niet lust).
En soms naar pis.![]()
Ochtendurine schijnt heel gezond te zijn en misschien dat ze iets daarvan hebben toegevoegd in zo'n bruistabletje.(net als iets voor zwangere vrouwen)
alsof ie voor jou onder de kraan moetquote:
Vitaminen en mineralen kunnen ook tegelijkertijd een anti-oxidant zijn, zoals vitamine A, C & E en selenium.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
antioxydanten zijn nodig om vitamines op te nemen, geloof ik.
Ketchup zit er boordevol mee in elk geval
wat is het verschil tussen een secundaire en een primaire anti-oxydant?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Vitaminen en mineralen kunnen ook tegelijkertijd een anti-oxidant zijn, zoals vitamine A, C & E en selenium.
Ketchup zit vol met lycopene, een secundaire anti-oxidant.
Dat ligt eraan welke definitie je wil gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een secundaire en een primaire anti-oxydant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |