Heb nooit gerookt maar dat vroeg op bed gaan is bij mij ook een probleem. Aan het begin van dit schooljaar ging ik braaf rond 10 uur op bed, ik was elke dag fit, vrolijk en makkelijk uit bed te krijgen. Nu ga ik elke dag rond 1 uur ofzo slapen, ongeacht hoelaat ik uit bed moet en dat is alles tussen half 6 en 12 uur, het is echt killing voor mn humeur, voor mn weerstand en soms ben ik echt gaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben kort geleden gestopt met roken, maar ik zou wat eerder naar bed willen.
Krijg het alleen niet voor elkaar
zo herkenbaar. maar dan dus met teveel etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, eens kijken.
- ik eet veel te slecht en véél te weinig. Ik red meestal nog net 1 maaltijd per dag, voor de rest leef ik op vruchtensap en bier.
- Als ik al wat eet is het meestal pizza of instant maaltijd gedoe. Koken vind ik tijdverspilling.![]()
- k slaap op totaal verkeerde tijdstippen. Nu ik afgelopen maand geen college heb gehad was mijn gemiddelde ritme slapen van 6 uur 's ochtends tot uurtje of 2 's middags.
- Ik sport niet. Gelukkig ben ik merendeel van de tijd te lam om voor meerdere dagen boodschappen te doen waardoor ik wel elke dag naar de supermarkt heen en weer loop (20 min lopen + vanaf de 6e verdieping naar beneden en naar boven traplopen) waardoor ik mijn beweging op zich nog wel krijg.
- ik hang teveel doelloos op internet rond.
- ik rook niet (behalve op feestjes dan) maar moet me wel regelmatig inhouden om geen sigaretten te kopen.
Goh, het is 3 uur 's nachts geweest, ik zit aan de vruchtensap, ik hang, onderuitgezakt in mijn stoel, doelloos op internet rond en ik heb een beroerde avondmaal op. Hoe kloppend.![]()
ik vind dat jij lichamelijke en psychische roofbouw op je lichaam pleegt. daar moet je echt op gaan letten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef boekenworm het volgende:
Euhm, ik eet te weinig. Daardoor zit ik nu zo'n 15kg onder gezond gewicht. Ik slaap te kort (een uurtje of drie per etmaal). Maar verder leef ik wel gezond en bewust.
Net luchtweginfectie gehad, week niet anders kunnen eten dan vla of ijs (de helquote:Op zondag 29 januari 2006 00:24 schreef Robbiej het volgende:
beetje ondergewicht bedoel je McFarmer...
Ja toen dronk ik veel meer dan ik nu doequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef Alicey het volgende:
Toen ik 17 was had ik ook niet een al te beste levensstijl, maar dat is allemaal weer goed gekomen.
Veel drinken, veel roken, veel softdrugs, weinig sport, nog heel veel meer eten dan ik nu doe.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja toen dronk ik veel meer dan ik nu doe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |