amen to that.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:35 schreef Roellio het volgende:
Ik rook, drink, ga op bizarre tijden naar bed, sporten word ik moe van en gezond eten schiet er af en toe ook bij in.
Kerngezonde jongeman dus!
Een voedingspatroon dat geen of zeer weinig vetten bevat, is per definitie ongezond. Langdurige overbelasting valt inderdaad ook onder ongezond.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef wendytje het volgende:
in amerika sterven er mensen aan "gezond leven", juist omdat ze TE gezond leven
je lichaam heeft bijvoorbeeld vet nodig om te leven en kan niet tegen eindeloos sporten
Dus was dat leven niet gezond en kunnen ze niet zijn gestorven aan gezond levenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef wendytje het volgende:
in amerika sterven er mensen aan "gezond leven", juist omdat ze TE gezond leven
je lichaam heeft bijvoorbeeld vet nodig om te leven en kan niet tegen eindeloos sporten
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Uncle het volgende:
Mensen die 100% gezond nastreven gaan 10 jaar eerder dood omdat ze zich zo druk maken of ze wel gezond leven. En het heeft ook zijn keerzijde. Bij mijn schoonouders thuis is men 10x zo vaak ziek als bij ons thuis. Maar ze proberen zich daar wel 10x zo gezond te gedragen. Als alles thuis te schoon en gezond is dan heb je een weerstand van nul komma nul tegen bijv. een simpel verkoudheidje dus alleen al in dat opzicht is een beetje ongezond en viesigheid op zijn tijd best handig![]()
Ja inderdaad, vind het maar een rare constructie.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus was dat leven niet gezond en kunnen ze niet zijn gestorven aan gezond leven
mijn god blijf jij voortaan van je moeders coke af...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:08 schreef Wolter het volgende:
Ik zie mijn leven altijd als een auto. Je kan er meteen keihard in knallen en scheuren.
Je kan er heel voorzichtig in rijden. Maar daar heb je niks aan. Want wat heb je aan een goede auto als hij toch bijna geen marktwaarde heeft.
Het is de kunst om te zorgen dat je er een eind mee kan rijden, maar dat je vooral lol maakt tijdens het rijden..
Nee dus.. Ik leef niet echt 100 % gezond en denk dat mensen die dat wel doen een bepaald doel in hun leven missen. Of misschien willen ze wel een highlander zijn??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |