amen to that.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:35 schreef Roellio het volgende:
Ik rook, drink, ga op bizarre tijden naar bed, sporten word ik moe van en gezond eten schiet er af en toe ook bij in.
Kerngezonde jongeman dus!
Een voedingspatroon dat geen of zeer weinig vetten bevat, is per definitie ongezond. Langdurige overbelasting valt inderdaad ook onder ongezond.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef wendytje het volgende:
in amerika sterven er mensen aan "gezond leven", juist omdat ze TE gezond leven
je lichaam heeft bijvoorbeeld vet nodig om te leven en kan niet tegen eindeloos sporten
Dus was dat leven niet gezond en kunnen ze niet zijn gestorven aan gezond levenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef wendytje het volgende:
in amerika sterven er mensen aan "gezond leven", juist omdat ze TE gezond leven
je lichaam heeft bijvoorbeeld vet nodig om te leven en kan niet tegen eindeloos sporten
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Uncle het volgende:
Mensen die 100% gezond nastreven gaan 10 jaar eerder dood omdat ze zich zo druk maken of ze wel gezond leven. En het heeft ook zijn keerzijde. Bij mijn schoonouders thuis is men 10x zo vaak ziek als bij ons thuis. Maar ze proberen zich daar wel 10x zo gezond te gedragen. Als alles thuis te schoon en gezond is dan heb je een weerstand van nul komma nul tegen bijv. een simpel verkoudheidje dus alleen al in dat opzicht is een beetje ongezond en viesigheid op zijn tijd best handig![]()
Ja inderdaad, vind het maar een rare constructie.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus was dat leven niet gezond en kunnen ze niet zijn gestorven aan gezond leven
mijn god blijf jij voortaan van je moeders coke af...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:08 schreef Wolter het volgende:
Ik zie mijn leven altijd als een auto. Je kan er meteen keihard in knallen en scheuren.
Je kan er heel voorzichtig in rijden. Maar daar heb je niks aan. Want wat heb je aan een goede auto als hij toch bijna geen marktwaarde heeft.
Het is de kunst om te zorgen dat je er een eind mee kan rijden, maar dat je vooral lol maakt tijdens het rijden..
Nee dus.. Ik leef niet echt 100 % gezond en denk dat mensen die dat wel doen een bepaald doel in hun leven missen. Of misschien willen ze wel een highlander zijn??
Elke week frituren lijkt me ook niet echt gezond nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik voldoe aan alle criteria, behalve het op tijd naar bed gaan. Ongezond eet ik eigenlijk alleen op zondag (friet, al wordt dit wel gefrituurd in plantaardige olie).
Wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik voldoe aan alle criteria, behalve het op tijd naar bed gaan. Ongezond eet ik eigenlijk alleen op zondag (friet, al wordt dit wel gefrituurd in plantaardige olie).
Ik doe dagelijks aan hardlopen en om de 72 uur aan krachttraining. Ik hou me aan een strikt dieet waarin een aantal zaken (kunstmatige zoetstoffen, losse suiker, koffie, gewone -en smaakjesthee, vlees, etc...etc... uur verder...) niet thuishoren, in tegenstelling tot gezonde, veelal biologische producten. In ieder geval is het voor mij een automatisme, en heb ik geen zin om mijn hele lijsten do's en dont's met bijbehorende bezwaren op te sommen.
Ter aanvulling op mijn dagelijkse voeding gebruik ik vitamine-, mineralen-, spoorelementen- en omega vetzurenpreparaten in zorgvuldig gekozen doseringen.
Aan de overige criteria voldoe ik ook, maar ik ga zo offline, dus hou ik het even kort...
Voor je gezondheid? Dan ga ik liever 10 jaar eerder dood...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef boekenworm het volgende:
Ik sport minstens 10 uur in een week. Eet geen zout, suiker, vet of vlees. Woon zo goed als op het platte land. Dus een gezonde lucht. Slaap elke nacht +/- 8 uur. En ik gebruik geen drugs (meer), rook niet, drink niet. Dus dat is toch wel goed lijkt me.
Nee, ik klok ook nooit een liter vet naar binnenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef boekenworm het volgende:
Ik sport minstens 10 uur in een week. Eet geen zout, suiker, vet of vlees. Woon zo goed als op het platte land. Dus een gezonde lucht. Slaap elke nacht +/- 8 uur. En ik gebruik geen drugs (meer), rook niet, drink niet. Dus dat is toch wel goed lijkt me.
Tja, als je toch al dood bent maakt het niet meer uit.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben nog steeds dood, dus het zal wel loslopen
Wat stinkt meer: DSM of jij?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik sport overigens drie uur in de week, heb de vorige week elke dag een ijsje gegeteneet zelden genoeg groente en fruit op een dag, slaap acht a negen uur per nacht ben dol op een flink stuk vlees op m'n bord. Oh ja, ik woon onder de rook van DSM
maar ik rook niet
Ik ben nog steeds dood, dus het zal wel loslopen
Je eet geen zout, suiker of vet?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef boekenworm het volgende:
Nee, graatmagere scharminkels zijn lekker om tegenaan te kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:14 schreef boekenworm het volgende:
Ik voeg het er niet aan toe. En ik eet enkel suikervrije produchten. Dat jullie het leuk vinden jezelf tot een varken te kweken is best. Maar dan hoef ik het nog niet te doen.
Misschien moeten we het lezen als: zo gezond mogelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:16 schreef Uncle het volgende:
Misschien moet er eerst een definitie van 100% gezond leven komen alvorens we allemaal gaan concluderen dat we ons daa rniet aan houden.... Denk namelijk dat 100% gezond leven niet bestaat en dus is dit automatisch een non-discussie...
Alles waar je vet, suiker, zout en vlees bij toevoegt is in mijn ogen varkensvoer.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, graatmagere scharminkels zijn lekker om tegenaan te kijken
Nogal raar om iemand een varken te noemen alleen omdat hij suiker eet.
Ik link overdreven schoon niet aan gezond zijn, eigenlijk. Want dat ís het gewoonweg niet, je lijf heeft wat nodig om tegen te vechten, anders is het slecht voor je weerstand en met een beetje pech gaat je lichaam zelfs tegen zichzelf vechten...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Uncle het volgende:
Bij mijn schoonouders thuis is men 10x zo vaak ziek als bij ons thuis. Maar ze proberen zich daar wel 10x zo gezond te gedragen. Als alles thuis te schoon en gezond is dan heb je een weerstand van nul komma nul tegen bijv. een simpel verkoudheidje dus alleen al in dat opzicht is een beetje ongezond en viesigheid op zijn tijd best handig![]()
Is in principe dan weer nutteloos, je kunt ook een koude maaltijd nuttigen waar het nodige aan vlees, groenten en koolhydratenhoudende dingen in zitten, zoals een broodmaaltijd met een salade of een koude pasta- of rijstsalade...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef Wolter het volgende:
En dat ik elke dag warm eet.
En dan die signature erbij.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:14 schreef boekenworm het volgende:
Ik voeg het er niet aan toe. En ik eet enkel suikervrije produchten. Dat jullie het leuk vinden jezelf tot een varken te kweken is best. Maar dan hoef ik het nog niet te doen.
Waarmee kook je?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Alles waar je vet, suiker, zout en vlees bij toevoegt is in mijn ogen varkensvoer.
Haha, wat een nerd ben je ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Alles waar je vet, suiker, zout en vlees bij toevoegt is in mijn ogen varkensvoer.
Heb je weleens in de bak van een varken gekeken? Zitten beduidend weinig patatjes, ijsjes en snoepjes in...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |