quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Ja goed idee zo'n fokleag
League Name: Fok!league 2006
Your new League ID# is 191297
Password: fokbaseball
Draft Type: Live Draft
Draft Time: Thu Mar 30 8:00pm CEST
en nee dat laatste kan ik niet meer veranderen
Zal de komende dagen alvast een voorselectie gaan maken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef Jeroenus het volgende:
MLB.com
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/fantasy/index.jsp
Zeker, ik doe dit jaar ook weer mee. Misschien dat ik dit jaar maar één team neem. Er is nu ook een Draft Fantasy spel op MLB.com maar volgens mij is dat niks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zal de komende dagen alvast een voorselectie gaan maken.
Ultimate Fantasy Baseball op mlb.com: geweldig spel![]()
dat wordt een slugfest voor de Tribequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef ForzaRob het volgende:
2 april; White Sox - Indians , opening game
![]()
exactly my thoughtsquote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Almighty het volgende:
Hehe springtraining voor de deur, en wie komt er onder zijn steen vandaan..? Welcome back Spank.
Ja dat zou zeker een verklaring zijn; je batting arm aan kunnen passen aan de pitcher is natuurlijk net zo goed een waardevol talent als één zeer sterke slagarm hebben. Het was wel mijn eerste ingeving maar ik kon de S echt niet plaatsen. Switch dus. Thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef Terreros85 het volgende:
switch hitter misschien. Een speler die met zowel links als rechts kan slaan...geen idee, maar dat lijkt me logisch
een geknipt en geschoren Damon in een Yankee-jersey is natuurlijk net zo fout alsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:58 schreef Terreros85 het volgende:
Jammer dat Johnny Damon bij de Yankers getekend heeft![]()
Hehe... go Tigersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
Yeah, 't gaat bijna weer beginnen.
Ik ben enthousiaster dan dat ik van te voren zou denken.
quote:
Ok ik heb nu officieel wat amerikanen uitgenodigd, dus hij kan snel vol zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Almighty het volgende:
http://baseball.fantasysports.yahoo.com/b1
League ID#: 92648
Password: holland
Ja goed idee zo'n fokleagquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef Almighty het volgende:
Spank, wil jij wederom een head-to-head fok!league starten?
Inderdaad, hij scheen zich soms ook behoorlijk bizar te gedragen. Hij is trouwens 45 geworden; speurwerk van de HoF heeft uitgewezen dat hij niet in 1961 , maar in 1960 geboren is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 04:33 schreef popolon het volgende:
Ja, da's wel erg onverwacht/snel.
[afbeelding]
Laatste jaren waar ie toch ook al veel te zwaar was waren ook niet echt leuk te noemen: Rechtzaken, scheiding etc.
quote:Twins: At 7-foot-1, pitcher has high hopes
FORT MYERS, FLA. -
The Twins had a big problem on Loek Van Mil's first day at spring training.
They couldn't find pants that fit him.
Towering over the other minor leaguers at 7-1, the righthanded pitcher tried on one pair, and they barely went to his knees. So a call was made to the major league side, where an equipment manager issued him the biggest pants he could find.
Van Mil wasn't bothered. He has a good sense of humor about his height.
Sometimes he wears a T-shirt that cuts right to the point.
On the front, it says, "Don't ask."
The back says, "7-foot-1. No, I don't play basketball."
Van Mil, 21, actually has been playing baseball since he was an 8-year-old growing up in the Netherlands.
After scouting Van Mil for three years, the Twins signed him last July and issued him his first minor league uniform Saturday.
If Van Mil ever reaches big leagues, he will become the tallest player in major league history. He stands three inches taller than 6-10 All-Star Randy Johnson, and two inches taller than 6-11 Washington Nationals pitcher Jon Rauch.
Making an impression
Twins director of baseball operations Rob Antony refers to Van Mil as "a project."
The club plans to start him in the rookie-level Gulf Coast League this year, to let him gain a professional foundation. Three days into his first camp, he already has made a decent impression.
"You're thinking a 7-foot guy is going to be long and lanky, with a delivery that looks like a train wreck," said Rick Knapp, the Twins' minor league pitching coordinator. "That's certainly not the case with this fellow."
Van Mil's fastball has topped out at 91 miles per hour. He also throws a slider and a change-up.
The Twins need to refine his fielding skills, but Antony said the field staff "was shocked at how athletic he was."
Still, Timberwolves fans can cool down. It's not as if the local NBA club missed another one. Van Mil, whose first name sounds like Luke, said he never played organized basketball, only pickup games in his back yard.
Baseball became his passion when he was growing up in Oss, a city of about 80,000 people. In the Netherlands, baseball isn't as popular as basketball, but Van Mil is quick to note that the Dutch play some of the best baseball in Europe.
Van Mil said he grew up playing catcher. His favorite player was former Philadelphia Phillies backstop Darren Daulton. But when he was 15, the coaches in Oss moved him to pitcher.
The Twins started tracking him when he was 17. Two of their scouts, Howard Norsetter and Larry Corrigan, even offered him a few pointers.
Instead of using his height as an advantage, Van Mil was compromising it by throwing with a side-arm motion. Norsetter and Corrigan encouraged him to throw from a high three-quarter angle.
Van Mil adjusted, making it increasingly difficult on hitters.
"It's a unique angle," Antony said. "As a hitter, it looks like it's coming out of the sky. You just don't see it that often."
True to the Twins
After all the encouragement Van Mil received from the Twins as an amateur, it was easy to pick a team when it came time to sign a professional contract.
The Seattle Mariners were interested last summer, but Van Mil signed with the Twins without much haggling.
"I'm not a very good businessman," he said. "I actually told them, 'It doesn't' matter what the Mariners offer me. I'll sign with the Twins.' They're the ones who started, as we say, to roll the ball. It's not a million dollars. It's not $50,000. It's enough to buy a nice car, put it that way."
Even though Van Mil turns 22 in September, the Twins don't want to rush him through the low minor-league levels.
In the rookie league, he can learn the rhythms of professional baseball and learn how to hold runners on base by shortening his long delivery.
"He's going to have a lot of distractions that most rookie league players don't have," Knapp said. "But he's really a good-hearted kid."
Van Mil said he had thoughts of pursuing a law degree before signing with the Twins.
Reaching the big leagues, he said, "is the ultimate goal, but it's a long way."
At that point, he shrugged his giant shoulders and added, "If you aim high, that's always good, eh?"
Prijzen vallen ook best mee toch? En de Detroit Tigers zijn de Charlotte Bobcats van de MLB?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef popolon het volgende:
Maakt niet zoveel uit waar je heengaat, 't is overal leuk.
En ik kan het weten want ik heb zelfs plezier als ik naar de Detroit Tigers ga.
Zou eerst daar eens aankomen en dan informeren, er zijn namelijk bijna dagelijks MLB games (162 games per seizoen) dus dat moet lukken.
Grapje!quote:
Ik ben wel afgelopen jaar in Giants stadium geweest op July 4th. Dus er was van alles te doen in het stadion, parades van afdelingen van het leger enzo. Ik weet dus niet of het normaal ook zo druk is. Er zaten toen bijna 40.000 man, dus bijna uitverkocht. Op de dag zelf had ik een kaartje gekocht voor $45 maar ik zat wel 15 rijen achter home platequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef fanneke het volgende:
Eén van mijn favoriete stadions is Angel Stadium (Anaheim). Veel publiek, goed team, leuke sfeer.
Verder ben ik in Dodger Stadium geweest en Oakland. Dodger Stadium is een mooi stadion dat op een heuvel ligt (mooi uitzicht op Downtown LA).
Bij Oakland is de publieke belangstelling niet zo groot (gem. 20-25.000).
Bij de Giants ben ik nog niet geweest, maar heb wel het stadion gezien. Ziet er fantastisch uit.
Dit jaar komt daar Petco Park (Padres) bij dus daar kan ik je nog niets van zeggen.
Je kijkt je wel je ogen uit in de stadions naar wat er allemaal gebeurt (en niet alleen op het veld). Wist niet dat mensen zoveel konden eten en drinken tijdens een wedstrijd.Het is voor velen echt een (familie-)uitje.
Zoals Popolon aangeeft is er veel bedrijvigheid rondom zo'n wedstrijd. Alhoewel het bbq'en bij een baseballwedstrijd minder is dan bij een NFL game.
Prijzen variëren heel erg. Ik heb vorige week kaartjes besteld voor de Angels(tegen Orioles) en die kostten me $16.00 p.st. (incl. credit-card kosten e.d. kwamen ze op $22.50 p.st.). Dat is bovenste ring achter Home Plate.
Die van de Padres kostten me $26.00 p.st. ($31.50). Bovenste ring 1st Base.
En dat zijn prima plaatsen hoor.
Maar er zijn al bleacher tickets vanf $10-12 te verkrijgen. De duurste lopen op tot $75-100.
Op de volgende site kun je van elk MLB-stadion via een fotootje zien wat het zicht op het veld is vanuit elk vak: http://www.seatdata.com/html/home/pick_mlb_team_by_team.htm
En die error-machine verdient ook nog eens 12 miljoen per jaar. Soriano is nogal overrated. HR's in Arlington slaan kan elke speler.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:50 schreef fanneke het volgende:
Bronson Arroyo alsnog weg uit Boston. Hij gaat naar Cincinnati, OF Wily-Mo Pena gaat de andere kant op.
Alfonso Soriano weigerde als LF te spelen voor de Nationals. Hij wil 2B spelen. Toen de Nats gisteren tegen Dodgers hun posities innamen in de 1e inning bleef het LF leeg. Coach Robinson moest toen gauw wat veranderingen aanbrengen.
De Nats hebben met Vidro al een goede (All-Star) 2B. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, want het is gewoon werkweigering.
http://baseball.fantasysports.yahoo.com/b1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Almighty het volgende:
Vriend van me heeft een rotisserie league uogezet. Het is geen fokleague, maar misschien wel leuk voor geinteresseerden. Mocht ie deze week nog niet helemaal vol zijn, dab vul ik hem aan met wat amerikanen die wel willen spelen.
Tuurlijk Mitt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:29 schreef mitt het volgende:
Even ingeschreven voor de Fok! league
ik ga net als voorgaande jaren niet voor de winst, maar voor mijn eigen spelers
Nu met 9 man, die vriend van me die hem heeft opgezet heeft de draft tijd verplaatst. Nu over 2 days, 5 hours. Dus, nog lang niet te laat om je in te schrijven. Het is een rotisserie league met inmiddels 9 man.quote:
Gaat goed, nu al met 10 man. Die andere league zit ook al goed vol met 10 man.quote:
Ga je trouwens komende zomer nog nieuwe MLB merchandise halen? Replica/Authentic jersey's of caps?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef fanneke het volgende:
Hee-Seop Choi naar Red Sox. Wordt dringen daar op het eerste honk.
Heb ik gisteren m'n team samengesteld voor Ultimate Fantasy Baseball op mlb.com kan ik al meteen de eerste speler wegstrepen. Reed(Mariners) breekt z'n pols en gaat meteen de DL op.![]()
Natuurlijk. Kaartjes voor Padres-Cardinals, Angels-Orioles en de Dodgers-MARINERS (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:25 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ga je trouwens komende zomer nog nieuwe MLB merchandise halen? Replica/Authentic jersey's of caps?
Mlb.tv en dan per maand...ik denk dat ik in juni weinig ga kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef Sambal_HOT het volgende:
He hoe gaan de meeste van jullie eigenlijk de wedstrijden volgen?
Zijn er streams via sopcast enz?
Of hebben juliie NASN?
Of sport 1 (alleen elke woensdag een mlb wedstrijd)
Of via MLB.tv
Ik ga denk ik weer voor MLB.TV en dan voor een heel seizoen.
Ik hoop wel dat ik er donderdagavond bij kan zijn...
[afbeelding]
En nu verdomme zo snel mogelijk NASN op de kabelquote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef Royal_Flush het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan is 't E-I-N-D-L-I-J-K "let's play ball......"![]()
Ik vind Glavine niet zo zeker de laatste tijd. Hopelijk kunnen we de Nats outsluggen en maakt Soriano nog wat errorsquote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef Sambal_HOT het volgende:
Vanavond Nationals @ Mets ik kan niet wachten!!!
[afbeelding]
Nieuwe Mets stadion 2009
Dan moet je wel 'n freak zijn,om Cubs fan te zijn....quote:Op maandag 3 april 2006 14:55 schreef popolon het volgende:
Een vriend van me is naar de opener van the Cubs in Cincinnati, helemaal Cubs freak.
en hij ging dus de verkeerde op...quote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Ja ach, als je in Chicago bent geboren kun je twee kanten op.
Maar successupporters heb je helaas in elke sport en in elk land.quote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
Voor jou misschien.
't Is nu natuurlijk CWS overal, die bandwagon is vrij groot geworden.
Daar heb je net zo veel kans op als mijn Marinersquote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef popolon het volgende:
Dat klopt.
Mij maakt 't niet uit, zo lang de Tigers maar in de Worldseries komen.
Als Beltre nou eindelijk eens laat zien waarom de Mariners zoveel geld voor hem hebben betaald.De starting pitching zit met Moyer,Hernandez en Washburn toch wel vrij goed...quote:Op maandag 3 april 2006 17:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar heb je net zo veel kans op als mijn Mariners![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hoorde ik dat no goed??? Werd Lo Duca uitgefloten?
Vage shit heb ik iets gemist???
Kan iemand mij inlichten?
Heb gelezen dat Zambrano en Julio uitgefloten werden.
Dacht ook iets te horen bij Lo Duca, zal het morgen wel weer terugkijken.
Hopelijk daalt hierdoor de waarde van Zito en kunnen de Mets hem halverwege het seizoen voor weinig oppikken en gelijk een contract extension van 5yr 50m of 55m aanbieden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
Paar dikke scores vandaag, Cubs 16-7 tegen de Reds.
Yankees staan op dit moment met 11-1 voor tegen Oakland in de 7e.
Dan moeten ze eens een closer halen. Farnsworth zijn ze ook al kwijt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:48 schreef Royal_Flush het volgende:
Ongelooflijk weer,die Braves' bullpen.Geven ze nog bijna 'n 11-5 voorsprong in de laatste 2 innings uit handen.....![]()
Smoltz maar weer als closer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens een closer halen. Farnsworth zijn ze ook al kwijt.
komt ie echt op de kabel? zou wel vet zijnquote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef fanneke het volgende:
En nu verdomme zo snel mogelijk NASN op de kabel![]()
Zou deze maand gebeuren.
Lekkere start in de ML voor Johjima;2 wedstrijden op rij 'n HR....quote:
Idd,'n HR in z'n allereerste at-bat voor de Reds!Trouwens,Junior ook met z'n eerste HR van 't seizoen...quote:
...en vandaag winnen de Mariners weer, 6-4quote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef maartena het volgende:
Anaheim Angels wonnen maandag van de Seattle Mariners met 5-4, en gisteren verloren ze van dezelfde ploeg met 10-8. Ik heb maar delen van de wedstrijden gezien trouwens, was wel weer leuk om te zien!
Ik vind hem nou niet bepaald het type 'grote speler' zoals DiMaggio. Ik hoop ook dat het snel tot een einde komt.quote:Op donderdag 6 april 2006 03:27 schreef fanneke het volgende:
Jimmy Rollins verlengt z'n Hitting-Streak naar 38 wedstrijden.
De op 7 na langste Streak in de MLB historie.
quote:DETROIT -- Jerome Bettis is scheduled to throw the first pitch at the Detroit Tigers' home opener, a few homers away from where he helped the Pittsburgh Steelers win the Super Bowl.
The Tigers will host the World Series champion Chicago White Sox on Monday afternoon.
Bettis, the NFL's fifth-leading rusher, closed his 13-year career two months ago with a title after Pittsburgh beat Seattle at Ford Field, which is adjacent to the Tigers' Comerica Park. The Detroit native often displays his affection for his hometown team by wearing a baseball cap adorned with an Old English D.
Detroit mayor Kwame Kilpatrick will also throw out a ceremonial first pitch to Wayne County Executive Robert Ficano.
The Contours will sing the national anthem.
1951 Joe DiMaggio(Yankees) 56quote:Op donderdag 6 april 2006 03:27 schreef fanneke het volgende:
Jimmy Rollins verlengt z'n Hitting-Streak naar 38 wedstrijden.
De op 7 na langste Streak in de MLB historie.
Heb je het gelezen, Jeroenus?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Felix Hernandez is 19 jaar oud.
Vorig jaar had hij prima cijfers!!!
77 strikouts in 84 innings = 0,92 SO per inning!!!
ERA van 2.62!!!
En dit allemaal bij seattle die laatste werden in AL West. (69W - 93L)
Gisteren 5 innings 4 strike outs en 1 ER.
D1t is echt wel een hype waard!
Felix Hernandez
![]()
Drie keer tegen de Royals en één keer tegen de Rangers. Dat zijn geen teams die bekend staan om geweldige pitchersquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Royal_Flush het volgende:
Zo,de Tigers hebben al 16(!) HR's geslagen in slechts 4 wedstrijden.....![]()
Tegen KC spelen is gewoon gratis een win krijgen. Daarnaast is Texas een hitters park pur sang. Slechts 2 spelers hadden 20 of meer HR's afgelopen seizoen bij de Tigers (20 en 21). Daarnaast haalde niemand de 100 RBI's. Dus ik weet niet op je echt van sluggers kunt spreken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Drie keer tegen de Royals en één keer tegen de Rangers. Dat zijn geen teams die bekend staan om geweldige pitchers. Tigers hebben wel een paar goeie sluggers: Shelton, Young, Ordonez en Pudge
Whoooohoooo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Royal_Flush het volgende:
Zo,de Tigers hebben al 16(!) HR's geslagen in slechts 4 wedstrijden.....![]()
Dat gaat me godverdomme veel punten kostenquote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Jake Peavy onder de voet gelopen tegen Colorado. 7 runs in één inning.
Fuck...quote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
De Braves staan inmiddels weer voorRenteria laat tot nu toe wel zien waarom de Braves hem gehaald hebben...
Ben benieuwd of de Mariners vandaag eindelijk weer kunnen scoren!Ze hebben nog 2 innings de tijd...
1e run is erquote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Ben benieuwd of de Mariners vandaag eindelijk weer kunnen scoren!Ze hebben nog 2 innings de tijd...
Volgens mij de eerste run na 28 innings of niet soms?A's hebben natuurlijk wel goede pitchers,maar dan nog.Beltre heeft z'n vorm vd WBC zeker niet mee genomen...quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
1e run is er. 1-6 nu. Maar ze laten wel 3 honken bezet.
![]()
Beltre lijkt de vorm van vorig seizoen weer te pakken te hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens mij de eerste run na 28 innings of niet soms?A's hebben natuurlijk wel goede pitchers,maar dan nog.Beltre heeft z'n vorm vd WBC zeker niet meegenomen...![]()
Ook weer 'n teleurstellende outing van Pineiro.Kan me nog herinneren dat hij in z'n eerste 2/3 seizoenen voor de Mariners echt goed pitchte,maar de laatste tijd is 't gewoon niet veel meer.Hopelijk vind hij die vorm toch weer 'n keer terug...quote:Op maandag 10 april 2006 00:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Beltre lijkt de vorm van vorig seizoen weer te pakken te hebben...![]()
Overigens 2-6 nu(wel 2 out)
Wat is dat toch met die Braves bullpen?quote:Op maandag 10 april 2006 00:51 schreef Royal_Flush het volgende:
Reitsma met 'n blown save.Waarom ben ik niet verbaasd....![]()
Rich Harden, vorige jaar bijna een perfect gamequote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef fanneke het volgende:
4-6![]()
edit.
en daar blijft het bij. Jammer, Mariners laten 2 man in scoring positioning achter.![]()
bron: ESPNquote:Bonds is a self-absorbed, unlikable person who has an adversarial relationship with the world at large, and he has (almost certainly) used unethical, unnatural means to accomplish feats that actively hurt baseball. His statistical destruction of Ruth is metaphoric, but not in a good way. It's an indictment of modernity, even for people who don't give a damn about the past or the present.
Ja nou heeft ie ook al een serie op ESPN elke week, zo'n vervelende 'kijk mij eens zielig zijn' serie.quote:
en je bent bij lange na niet de enigequote:
Is dat zo'n reality show?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nou heeft ie ook al een serie op ESPN elke week, zo'n vervelende 'kijk mij eens zielig zijn' serie.
Keertje gezien per ongeluk, alleen maar krokodillentranen.
Bonds on Bondsquote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat zo'n reality show?hier hebben ze die zelfs al van John de Wolf
Frans Bauer was nog leuk, maar toen ik een keer Ozzy Ozborne had gezien, heb ik mezelf voorgenomen om dat soort dingen ooit meer te kijken (en dat is niet makkelijk want iedere zender heeft er minstens 1).
En ja als Bonds er ook een heeft, bevestigt dat alleen maar ik gelijk heb dat die series zuigen![]()
Yup, don't need to see that....quote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Bonds on Bonds
(New) 7:00 PM, 30 min
Tue 04/11/2006
ESPN 47
Sports/Documentary
TV14, English, 2006
The exploits of Giants slugger Barry Bonds are chronicled as he closes in on baseball's all-time home-run record. Bonds' personal life is also explored.
Het is weer genieten in Detroit merk ikquote:Op donderdag 13 april 2006 06:57 schreef popolon het volgende:
Op de radio net een stukje, ze praten over een .500 seizoen voor de Tigers.
Ik denk dat de Yankees eerder een .990 seizoen draaien dan dat.
Yankees, 2x met moeite winnen ze van de Royalsquote:Op donderdag 13 april 2006 06:57 schreef popolon het volgende:
Op de radio net een stukje, ze praten over een .500 seizoen voor de Tigers.
Ik denk dat de Yankees eerder een .990 seizoen draaien dan dat.
Vanavond Zambrano!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Yankees, 2x met moeite winnen ze van de Royals![]()
De Mets 6-1, beste record in baseball op het moment.![]()
Zambranoquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Vanavond Zambrano!![]()
Heb jij er een beetje vertrouwen in Jeroenus?
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet haalt en volgens mij ook alle reporters en baseball fans. ESPN schrijft het ene afzeikstukje na het andere over Bonds. Zijn stats moeten gewoon ongeldig verklaard worden. Dat doet recht aan Mays, Ruth en Aaron.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:18 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Bonds het record van Aaron nog verbreken? Zou wel zonde zijn... Al schijnt iedereen te gebruiken toch?
En de Mets zijn 7-1, nog steeds de beste in de MLBquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Vanavond Zambrano!![]()
Heb jij er een beetje vertrouwen in Jeroenus?
ik hoop het, heb hem vandaag in mijn fantasy team gezetquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Jeroenus het volgende:
Tommy Glavine gaat vanavond 7 innings en 2 ER denk ik, gesteund door 8 runs van de Mets.
Mets winnen met 4-3.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Jeroenus het volgende:
Tommy Glavine gaat vanavond 7 innings en 2 ER denk ik, gesteund door 8 runs van de Mets.
Wat een prestatie van Glavine.quote:Op zaterdag 15 april 2006 05:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mets winnen met 4-3.
Het werden uiteindelijk 6 innings voor Glavine. Met slecht 6 hits, 0 ER, 1 BB en 11 K's !
Hij is nu 2-0 (en een ERA van 1.50).
Glavine leverde me dus mooi 120 punten op.![]()
Enige wat hij bij de Braves heeft gepresteerd is:quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wat een prestatie van Glavine.Hopelijk blijft hij nog een jaar hierna zodat hij win nr. 300 bij de Mets kan halen. Jammer dat hij als een Brave (
) naar de HOF gaat.
Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet haalt en volgens mij ook alle reporters en baseball fans. ESPN schrijft het ene afzeikstukje na het andere over Bonds. Zijn stats moeten gewoon ongeldig verklaard worden. Dat doet recht aan Mays, Ruth en Aaron.
Misschien scheurt hij wel al zijn kruisbanden af vanavond......ik hoop het iig.
Maar die staan ook niet in het rijtje Ruth, Aaron en Maysquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?
Och, 8-2 is toch een prima start van het seizoen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
Aaaah, streak snapped. Julio, hij heeft nog geen scoreless inning gepitched.
Atlethische mannetjes, die Japannersquote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Jeroenus het volgende:
MLB.com -> zie de catch van Tadahito Iguchi (CWS) bij top plays.wat een worp.
De Yankeesquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Waar zijn de Yankees en hun stinkende fan-base? Op .500 en op de 4e plaats![]()
![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de Yankees spelers die irritant zijn maar het zijn de fans. Als het goed met ze gaan dan lopen ze op te scheppen hoe goed het team is. Gaat het slecht en worden ze daar op gewezen, dan is het gelijk: "but we have 26 titles".quote:Op zondag 16 april 2006 19:03 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De YankeesIk ben totaal niet onder de indruk van hun pitching.Johnson-Mussina is 'n goede 1-2 combo,maar de rest vd starters(Chacon,Wang en Wright) vind ik vrij middelmatig.Wang heeft zeker talent,Chacon deed 't vorig jaar aardig na z'n trade vd Rockies en Wright heeft één goed seizoen gehad(Braves).Farnsworth heeft tot nu toe Gordon niet kunnen vervangen en wat de Yankees in Sturtze zien vraag ik me nog steeds af!
Hun line-up is natuurlijk sterk,met name offensief,want defensief zijn ze niet echt bepaald goed te noemen...
Zou me niet verbazen als ze vanavond gesweept worden door de Twins....![]()
Ik vraag me af hoe je zo iets aanleert, submarine pitcher. Wel effectief trouwens. Een bal kan zo laag starten en hoog aankomen bij de plate van voor backspin zorgt. Zo krijg je veel pop-ups en fouls naar achteren.quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef Almighty het volgende:
[afbeelding]
De manier waarop Braford pitched is toch echt best vreemd te noemen. Kijk hoe laag hij bij de grond zit...
That's right!!!quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Sambal_HOT het volgende:
Die braves gaan eraan deze series!!!
[afbeelding]
De matchups zijn :quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Jeroenus het volgende:
Anyway, you're team is gonna take a beating this week.![]()
We zijn sowieso in West nog niet heel erg op stoom.quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen van de BoSox (7-6) door een walk-off HR van Mark Loretta.![]()
BS van Guardado![]()
Slaat Beltre nou écht .143-0 HR-0 RBI?!Damn,die begint gewoon echt 'n major bust te worden.Johjima is wel 'n goede aankoop (tot nu toe dan)....quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen van de BoSox (7-6) door een walk-off HR van Mark Loretta.![]()
BS van Guardado![]()
Willis voor Zambrano dat lijkt mij een prachtige deal voor de Marlins en de Mets. Van mij mogen ze dan ook Jorge Julio en Heath Bell er ook bij!quote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Slaat Beltre nou écht .143-0 HR-0 RBI?!Damn,die begint gewoon echt 'n major bust te worden.Johjima is wel 'n goede aankoop (tot nu toe dan)....
Trouwens,Willis en Cabrera schijnen on the trade block te staan.Daar blijft steeds meer minder van over,van die Marlins...![]()
Duaner "Dirty" Sanchezquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:44 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Willis voor Zambrano dat lijkt mij een prachtige deal voor de Marlins en de Mets. Van mij mogen ze dan ook Jorge Julio en Heath Bell er ook bij!
Zito schijnt ook misschien op de trade block te staan... Ik heb liever Willis, maar Zito is ook goed.
Ze denken dat Zito sowieso naar NY gaat. Misschien naar the mighty Mets of naar de Yankerds.
En Duaner Sanchez is on FIRE!![]()
9.1 innings gegooid 2 Hits 10 SO en 4 BB
Zambrano was weer eens dra-ma.quote:Op woensdag 19 april 2006 07:41 schreef Royal_Flush het volgende:
Kyle Davies.First career complete game.The kid's got talent....Andruw begint z'n power stroke weer te vinden.
Only bad news:wéér 'n blessure,nu Giles.....
Yankees.Als nou ook Randy Johnson al slecht begint te pitchen....
Er zijn zeven sportkanalen, ik zie dus ook geen probleem om elke avond/nacht 2 wedstrijden uit te zenden op Sport 7 en 8 bijvoorbeeld. Wie wil er nou dat klote snooker of golf zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef fanneke het volgende:
Zou Sport1 wel weten dat er meer teams zijn dan die kutyankees?
lees je de hele week dat ze de Braves-Mets gaan uitzenden...
vorige week hetzelfde. niet de wedstrijd die ze aangeven maar dat zooitje uit de Bronx.
Ze spelen ook niet in de minors.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer spelen de Arizona D'backs is de Minor League? Die wonnen enkele jaren geleden toch de World Series?
Aha, dan had NOS Teletekst het dus fout. Ik vond het al raar.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Er zijn zeven sportkanalen, ik zie dus ook geen probleem om elke avond/nacht 2 wedstrijden uit te zenden op Sport 7 en 8 bijvoorbeeld. Wie wil er nou dat klote snooker of golf zien.
Kut Andruw Jones, nep-Nederlander
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
[afbeelding]
The One Man Wrecking Crew : 5-12 4 HR-7 RBI
Trouwens,die throw van Diaz en 't veldspel van Peña Jr...![]()
quote:Apr 20 Lee will be out 8-10 weeks with a fractured wrist, ESPN Radio 1000 in Chicago reports. He'll be placed on the 15-day disabled list Friday.
Recommendation: Even when Lee returns, it's unclear whether he'll have all his power back right away as wrist injuries are tough on hitters. John Mabry and Todd Walker will likely share the first base job for the Cubs in the meantime.
Dat was geen Omar trade hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ha Scott Kazmir owns the red sox! Wat een goede pitcher is dat toch! Mets hebben hem getrade voor niemand minder dan Victor Zambrano. Way to go Omar!!!
![]()
Kazmir gooide in 5,5 innings een 4 hitter met 1 run tegen en moest uiteindelijk de wedstrijd verlaten met een blessure.
Pijnlijk nieuws voor de Cubs en de Finnish Negro's.
[..]
Aha dat scheelt weer! Omar heeft het dit jaar trouwens uitstekend gedaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat was geen Omar trade hoorDat was Jim Duqette. Dit wordt nog altijd gezien als de domste trade ooit.
Lo Duca kwam voor Gaby Hernandez of zoiets.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:20 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Aha dat scheelt weer! Omar heeft het dit jaar trouwens uitstekend gedaan.
Seo voor Sanchez lijkt een hele goede deal te zijn.
Delgado voor Jacabos en Petit blijkt ook een goede te zijn, vooral als je kijkt naar de tegenvallende Jacobs.
Nady voor Cameron is ook een hele goede!
Lo Duca voor ??? Is ook een super deal!
Benson voor Julio lijkt de slechtste trade, maar Julio zag er gisteren wel goed uit! Heel misschien dat dit toch nog goed uitpakt?
De Marlins hebben Willis aangeboden voor Wright.quote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef Jeroenus het volgende:
Victor Zambrano pisses me off. Willie Randolp vertikt het om hem uit de rotation te halen omdat men niet wil toegeven dat de Kazmir trade slecht was.
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...quote:Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Tijd voor de Yankees om eens even een mooie zegereeks op te bouwen.
Kom kom, een beetje vertrouwen erin hebben!quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik hoop gewoon dat de Braves de postseason halen,desnoods via de wildcard.Ik had vorig jaar eigenlijk al verwacht(met al die blessures & jong team) dat ze hun division niet zouden winnen...
Oh god, hij is er weer. Braves fansquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen!
John Rocker doesn't really rock... wat een kneus was/is dat zeg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh god, hij is er weer. Braves fansRooten voor mensen als John Rocker...
![]()
De Yankeesquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...
John Rockerquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh god, hij is er weer. Braves fansRooten voor mensen als John Rocker...
![]()
Op zich is de laatste tijd het geld niet het probleem, maar wie ze kopen... big name free agents... "But fame don't win no ball games". De huidige Yankees doen me denken aan het Real Madrid... big names, maar niet meer de drive om te winnen, geen cohesie...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De Yankees![]()
![]()
![]()
Alles is zo upgehyped bij die ploeg.Joe Torre is zo'n gewéldige manager.Valt nogal mee als je iemand als Steinbrenner achter je hebt staan die steeds met z'n chequebook klaar staat.De grootste paycheck in de ML en toch al 5 jaar no World Series win.....![]()
Dan gaan ze weer stakenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Misschien tijd voor een salary cap in de MLB om dit soort excessen uit te roeien.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
John Rocker![]()
Het frustreerd je wel dat de Braves al 14 jaar lang winnen he?![]()
Jeffrey Maier 10 jaar geleden:quote:When he reached over the right-field wall in the 1996 AL championship series, Maier deflected the ball before Baltimore's Tony Tarasco gloved it, and it wound up as a game-tying home run for Jeter. The New York Yankees won the game and began their run of four World Series titles in five years.
Is ook zo,maar de Braves doen tenminste wél elk jaar mee en halen tenminste de postseason.Je moet gewoon toegeven dat de Mets de laatste jaren gewoon underachievers zijn geweest.Geen één keer naar de postseason in de laatste 5 jaar(en slechts 2 keer in de laatste 15 jaar!)Met hun huidige roster moeten de Mets dit jaar de postseason halen,met minder neemt geen enkele Mets-fan genoegen...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
![]()
Weer zo'n Yankee-achtige reactie. "Maar wij hebben 26 world series ringen" -> "Maar wij hebben 14 keer de divisie op rij gewonnen".![]()
Hoeveel heb je er in World Series ringen omgezet? Toch één keer, toe maar. Net zoveel WS ringen als de Mets in de laatste 20 jaar. Choking in the playoffs.
Waar ontken ik dat de Mets underachieven in de laatste jaren? Maar goed, tweede plaats telt niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Is ook zo,maar de Braves doen tenminste wél elk jaar mee en halen tenminste de postseason.Je moet gewoon toegeven dat de Mets de laatste jaren gewoon underachievers zijn geweest.Geen één keer naar de postseason in de laatste 5 jaar(en slechts 2 keer in de laatste 15 jaar!)Met hun huidige roster moeten de Mets dit jaar de postseason halen,met minder neemt geen enkele Mets-fan genoegen...
Ik zit het ook te kijken en me groen en geel te ergeren. Wright had de runner kunnen taggen of rustig naar 1B gooien. Dit is al de zoveelste error van hem. Anders had Bonds nooit kunnen homeren. Het is eigenlijk te gek voor worden dat die dikke klootzak nog steeds mag spelen. Mr. Dopegebruiken, media-ontwijker en belastingontduiker. En die SF fans juichen ook nog voor die mongool. Al zijn statistieken zouden geschapt moeten worden. Als Bonds homered is het ook automatisch de top play op MLB.comquote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wright is weer eens de kneus van de avond. Tjonge jonge wat is hij verdedigend zwak zeg! Bonds heeft lekker HR 711 geslagen waardoor de Giants weer de stand gelijk trokken in de 9e inning. Ben benieuwd wat er gebeurt.
Wie zegt dat Aaron en Ruth nooit iets namen...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:04 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik zit het ook te kijken en me groen en geel te ergeren. Wright had de runner kunnen taggen of rustig naar 1B gooien. Dit is al de zoveelste error van hem. Anders had Bonds nooit kunnen homeren. Het is eigenlijk te gek voor worden dat die dikke klootzak nog steeds mag spelen. Mr. Dopegebruiken, media-ontwijker en belastingontduiker. En die SF fans juichen ook nog voor die mongool. Al zijn statistieken zouden geschapt moeten worden. Als Bonds homered is het ook automatisch de top play op MLB.comAch ja, die labiele mafkees Selig is natuurlijk de seniel om er wat aan te doen.
Bonds, ik hoop dat Wagner de volgende keer een 100 MPH fastball door je helm op je slaap werpt en dat ie ter plekke morsdood neervalt.
quote:It was Bonds' fourth career pinch-homer. Wagner became the 418th pitcher to surrender a homer to Bonds -- and blew his second chance save in the process. Bonds hadn't had a pinch-hit homer since Aug. 23, 2001, at Montreal.
Wanneer een speler in de wedstrijd komt als pinch-hitter en dan een homerun slaat noemen ze dat een pinch-homer.quote:
Er is nooit het verwijt geweest dat ze hebben gebruikt en ze zijn er nooit van verdacht. Bovendien was doping in die tijd niet op het niveau wat het nu is.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie zegt dat Aaron en Ruth nooit iets namen...
Wat is een pich-homer trouwens?
[..]
Ga je nou niet echt beter van spelen...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het enige wat Ruth veelvuldig gebruikte was alcohol.
Mart ..........quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
\Volgens Mart Smeets gebruikt(e) elke slagman.
Mart Smeetsquote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Tsja... dat klinkt wel leuk...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Heb jij dezeflde column gelezen als moi, want het staat niet in het mijne.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Nou hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef maril het volgende:
[..]
Heb jij dezeflde column gelezen als moi, want het staat niet in het mijne.
maar ik ben bereid hem te plaatsen hoor.
Oh, ik bedoelde niet die van de afgelpoen sportweek hoor. Deze is al van eerder.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef maril het volgende:
Prima ook goed geen probleem hoor, bespaart mij werk.
maar men moet wel de juiste dingen zeggen sof schrijven hij had het over Barry bonds en over het boek Game of Shadows.
Niet gehinderd door enige vorm van feitelijke onderbouwing bedenkt Mart Smeets een invalshoek die daarna op poëtische wijze wordt vormgegeven door dwaze uitspraken, grootspraak, leugens, verdraaïngen en als toetje een zeer subjectieve kijk op randverschijnselen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoor.
Mart zit er erg vaak naast maar heeft graag gelijk. Z'n 'bevindingen' van bijv. NBA en MLB zijn erg kort door de bocht en vaak slaat ie zelfs de plank mis.
Als je vaak wielrennen kijkt zie je ook dat zelfs bij die sport Mart het niet meer bij het rechte eind heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige vorm van feitelijke onderbouwing bedenkt Mart Smeets een invalshoek die daarna op poëtische wijze wordt vormgegeven door dwaze uitspraken, grootspraak, leugens, verdraaïngen en als toetje een zeer subjectieve kijk op randverschijnselen.
Ik mag Mart graag horen bij het wielrennen en schaatsen etc, maar zijn columns zijn vaak warrige wereldvreemde hersenspinsels van wat er gebeurt op Planet Mart.
Ik zie Mart als Sky Radio... je luistert er niet naar voor kwaliteit, maar omdat het lekker in het gehoor ligt, het is een soort van geluidsbehangquote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je vaak wielrennen kijkt zie je ook dat zelfs bij die sport Mart het niet meer bij het rechte eind heeft.
Wat is je bron dan wil dat graag teruglezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet die van de afgelpoen sportweek hoor. Deze is al van eerder.
en opnieuw een HR voor Mench.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Royal_Flush het volgende:
Nadat hij voor 'n nieuwe schoenen koos,heeft Kevin Mench vandaag voor de 6de game op rij 'n HR geslagen.Zo'n schoenen moet ik ook hebben.....![]()
met prima pitching van Verlander (opnieuw).quote:
Ze zijn in de pers in Boston nog steeds lovend over hem (in ieder geval de boston globe en de boston herald.)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Royal_Flush het volgende:
Johnny Damon returns to Fenway Park!Yanks @ Red Sox!Be prepared for a warm welcome...![]()
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze zijn in de pers in Boston nog steeds lovend over hem (in ieder geval de boston globe en de boston herald.)
Da's waar... "" Looks like Jesus, acts like Judas, throws like Mary" zijn natuurlijk wel leuke tekstenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.
Ik verwacht een heet onthaal voor Mr. Damon.
Just ask Mr.Boggs en Mr.Clemens....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.
Ik verwacht een heet onthaal voor Mr. Damon.
Binnenkort ga ik weer op vakantie. Lege koffer gaat mee voor o.a. veel nieuwe boeken. 'The boys of summer' stond al op m'n lijstje. Die andere nu dus ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb vandaag twee boeken over honkbal binnen gekregen. The boys of summer van Roger Kahn over de Brooklyn Dodgers en the teammates van David Halberstam over de vriendschap tussen Dom Dimaggio, Johnny Pesky, Bobby Doerr en Ted Williams. Leuk leesvoer voor een paar vrije dagen![]()
De biografie over Ty Cobb (van Al Stump) is ook zo'n heerlijk boek.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Terreros85 het volgende:
ik heb faithful niet gelezen, maar ik wist dat Stephen King een verstokte is. Ik zal eens kijken op bol.com. Daar heb ik die twee ook vandaan. Ik heb zo'n 30 bladzijden gelezen in the teammates, maar het leest echt heerlijk. Honkbal in de jaren 40 was volgens mij veel puurder dan dat het nu is.
Ik wil die van Ty Cobb nog wel eens lezen. Ik moet nodig maar eens naar de VS. Over een paar jaartjes maar eens. Nog geen geld voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
De biografie over Ty Cobb (van Al Stump) is ook zo'n heerlijk boek.
Of Say It Ain't So over Shoeless Joe Jackson. Prachtige boeken.
Je ziet daar altijd de mooiste (baseball-)boeken. Ik zit bijna altijd aan het maximale gewicht wat betreft m'n bagage.![]()
Ben nu bezig in de biografie van Babe Ruth, geschreven door Marshall Smelser. Best aardig om te lezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Phillies vs Giants of net andersom
ik zie van allerlei ballen het park uitgerost worden behalve die van Barry
die komt weer niet verder dan een pop-up en een IBB richting 1B
en bio van Ty Cobb is zeker een goed boek net zoals de bio van David Wells en Ball Four
Planet of the Umps van Ken Kaiser is zeker ook de moeite waard net zoals Veeck- As in Wreck over Bill Veeck voormailg owner of the Indians, Browns and White Sox
maar de meeste bio's die ik heb gelezen zijn een grote op de borst kloperij,zeker die van Pete Rose en Moneyball was ook niet om door te komen
en straks mijn Mariners @ de Angels.quote:
Zit die in Utrecht? en zoja waar?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ben nu bezig in de biografie van Babe Ruth, geschreven door Marshall Smelser. Best aardig om te lezen.
Laatst gewoon even de 'American Bookstore' binnengelopen en voor 25 euro een 4-tal boeken aangeschaft waarvan oa deze en het boek over Wells. De volgende keer dat ik weer in de buurt ben ga ik dat nog eens doen. Dan zal oa het boek van Canseco ook wel wat goedkoper zijn. Boys of summer staat ook nog op mijn lijstje.
Geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |