Er is nooit het verwijt geweest dat ze hebben gebruikt en ze zijn er nooit van verdacht. Bovendien was doping in die tijd niet op het niveau wat het nu is.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie zegt dat Aaron en Ruth nooit iets namen...
Wat is een pich-homer trouwens?
[..]
Ga je nou niet echt beter van spelen...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het enige wat Ruth veelvuldig gebruikte was alcohol.
Mart ..........quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
\Volgens Mart Smeets gebruikt(e) elke slagman.
Mart Smeetsquote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Tsja... dat klinkt wel leuk...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Heb jij dezeflde column gelezen als moi, want het staat niet in het mijne.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Nou hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef maril het volgende:
[..]
Heb jij dezeflde column gelezen als moi, want het staat niet in het mijne.
maar ik ben bereid hem te plaatsen hoor.
Oh, ik bedoelde niet die van de afgelpoen sportweek hoor. Deze is al van eerder.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef maril het volgende:
Prima ook goed geen probleem hoor, bespaart mij werk.
maar men moet wel de juiste dingen zeggen sof schrijven hij had het over Barry bonds en over het boek Game of Shadows.
Niet gehinderd door enige vorm van feitelijke onderbouwing bedenkt Mart Smeets een invalshoek die daarna op poëtische wijze wordt vormgegeven door dwaze uitspraken, grootspraak, leugens, verdraaïngen en als toetje een zeer subjectieve kijk op randverschijnselen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoor.
Mart zit er erg vaak naast maar heeft graag gelijk. Z'n 'bevindingen' van bijv. NBA en MLB zijn erg kort door de bocht en vaak slaat ie zelfs de plank mis.
Als je vaak wielrennen kijkt zie je ook dat zelfs bij die sport Mart het niet meer bij het rechte eind heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige vorm van feitelijke onderbouwing bedenkt Mart Smeets een invalshoek die daarna op poëtische wijze wordt vormgegeven door dwaze uitspraken, grootspraak, leugens, verdraaïngen en als toetje een zeer subjectieve kijk op randverschijnselen.
Ik mag Mart graag horen bij het wielrennen en schaatsen etc, maar zijn columns zijn vaak warrige wereldvreemde hersenspinsels van wat er gebeurt op Planet Mart.
Ik zie Mart als Sky Radio... je luistert er niet naar voor kwaliteit, maar omdat het lekker in het gehoor ligt, het is een soort van geluidsbehangquote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je vaak wielrennen kijkt zie je ook dat zelfs bij die sport Mart het niet meer bij het rechte eind heeft.
Wat is je bron dan wil dat graag teruglezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet die van de afgelpoen sportweek hoor. Deze is al van eerder.
en opnieuw een HR voor Mench.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Royal_Flush het volgende:
Nadat hij voor 'n nieuwe schoenen koos,heeft Kevin Mench vandaag voor de 6de game op rij 'n HR geslagen.Zo'n schoenen moet ik ook hebben.....![]()
met prima pitching van Verlander (opnieuw).quote:
Ze zijn in de pers in Boston nog steeds lovend over hem (in ieder geval de boston globe en de boston herald.)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Royal_Flush het volgende:
Johnny Damon returns to Fenway Park!Yanks @ Red Sox!Be prepared for a warm welcome...![]()
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze zijn in de pers in Boston nog steeds lovend over hem (in ieder geval de boston globe en de boston herald.)
Da's waar... "" Looks like Jesus, acts like Judas, throws like Mary" zijn natuurlijk wel leuke tekstenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.
Ik verwacht een heet onthaal voor Mr. Damon.
Just ask Mr.Boggs en Mr.Clemens....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar fans zijn vaak wat ongenuanceerder in hun mening.
Ik verwacht een heet onthaal voor Mr. Damon.
Binnenkort ga ik weer op vakantie. Lege koffer gaat mee voor o.a. veel nieuwe boeken. 'The boys of summer' stond al op m'n lijstje. Die andere nu dus ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb vandaag twee boeken over honkbal binnen gekregen. The boys of summer van Roger Kahn over de Brooklyn Dodgers en the teammates van David Halberstam over de vriendschap tussen Dom Dimaggio, Johnny Pesky, Bobby Doerr en Ted Williams. Leuk leesvoer voor een paar vrije dagen![]()
De biografie over Ty Cobb (van Al Stump) is ook zo'n heerlijk boek.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Terreros85 het volgende:
ik heb faithful niet gelezen, maar ik wist dat Stephen King een verstokte is. Ik zal eens kijken op bol.com. Daar heb ik die twee ook vandaan. Ik heb zo'n 30 bladzijden gelezen in the teammates, maar het leest echt heerlijk. Honkbal in de jaren 40 was volgens mij veel puurder dan dat het nu is.
Ik wil die van Ty Cobb nog wel eens lezen. Ik moet nodig maar eens naar de VS. Over een paar jaartjes maar eens. Nog geen geld voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
De biografie over Ty Cobb (van Al Stump) is ook zo'n heerlijk boek.
Of Say It Ain't So over Shoeless Joe Jackson. Prachtige boeken.
Je ziet daar altijd de mooiste (baseball-)boeken. Ik zit bijna altijd aan het maximale gewicht wat betreft m'n bagage.![]()
Ben nu bezig in de biografie van Babe Ruth, geschreven door Marshall Smelser. Best aardig om te lezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Phillies vs Giants of net andersom
ik zie van allerlei ballen het park uitgerost worden behalve die van Barry
die komt weer niet verder dan een pop-up en een IBB richting 1B
en bio van Ty Cobb is zeker een goed boek net zoals de bio van David Wells en Ball Four
Planet of the Umps van Ken Kaiser is zeker ook de moeite waard net zoals Veeck- As in Wreck over Bill Veeck voormailg owner of the Indians, Browns and White Sox
maar de meeste bio's die ik heb gelezen zijn een grote op de borst kloperij,zeker die van Pete Rose en Moneyball was ook niet om door te komen
en straks mijn Mariners @ de Angels.quote:
Zit die in Utrecht? en zoja waar?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ben nu bezig in de biografie van Babe Ruth, geschreven door Marshall Smelser. Best aardig om te lezen.
Laatst gewoon even de 'American Bookstore' binnengelopen en voor 25 euro een 4-tal boeken aangeschaft waarvan oa deze en het boek over Wells. De volgende keer dat ik weer in de buurt ben ga ik dat nog eens doen. Dan zal oa het boek van Canseco ook wel wat goedkoper zijn. Boys of summer staat ook nog op mijn lijstje.
Geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |