Wat is dat toch met die Braves bullpen?quote:Op maandag 10 april 2006 00:51 schreef Royal_Flush het volgende:
Reitsma met 'n blown save.Waarom ben ik niet verbaasd....![]()
Rich Harden, vorige jaar bijna een perfect gamequote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef fanneke het volgende:
4-6![]()
edit.
en daar blijft het bij. Jammer, Mariners laten 2 man in scoring positioning achter.![]()
bron: ESPNquote:Bonds is a self-absorbed, unlikable person who has an adversarial relationship with the world at large, and he has (almost certainly) used unethical, unnatural means to accomplish feats that actively hurt baseball. His statistical destruction of Ruth is metaphoric, but not in a good way. It's an indictment of modernity, even for people who don't give a damn about the past or the present.
Ja nou heeft ie ook al een serie op ESPN elke week, zo'n vervelende 'kijk mij eens zielig zijn' serie.quote:
en je bent bij lange na niet de enigequote:
Is dat zo'n reality show?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nou heeft ie ook al een serie op ESPN elke week, zo'n vervelende 'kijk mij eens zielig zijn' serie.
Keertje gezien per ongeluk, alleen maar krokodillentranen.
Bonds on Bondsquote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat zo'n reality show?hier hebben ze die zelfs al van John de Wolf
Frans Bauer was nog leuk, maar toen ik een keer Ozzy Ozborne had gezien, heb ik mezelf voorgenomen om dat soort dingen ooit meer te kijken (en dat is niet makkelijk want iedere zender heeft er minstens 1).
En ja als Bonds er ook een heeft, bevestigt dat alleen maar ik gelijk heb dat die series zuigen![]()
Yup, don't need to see that....quote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Bonds on Bonds
(New) 7:00 PM, 30 min
Tue 04/11/2006
ESPN 47
Sports/Documentary
TV14, English, 2006
The exploits of Giants slugger Barry Bonds are chronicled as he closes in on baseball's all-time home-run record. Bonds' personal life is also explored.
Het is weer genieten in Detroit merk ikquote:Op donderdag 13 april 2006 06:57 schreef popolon het volgende:
Op de radio net een stukje, ze praten over een .500 seizoen voor de Tigers.
Ik denk dat de Yankees eerder een .990 seizoen draaien dan dat.
Yankees, 2x met moeite winnen ze van de Royalsquote:Op donderdag 13 april 2006 06:57 schreef popolon het volgende:
Op de radio net een stukje, ze praten over een .500 seizoen voor de Tigers.
Ik denk dat de Yankees eerder een .990 seizoen draaien dan dat.
Vanavond Zambrano!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Yankees, 2x met moeite winnen ze van de Royals![]()
De Mets 6-1, beste record in baseball op het moment.![]()
Zambranoquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Vanavond Zambrano!![]()
Heb jij er een beetje vertrouwen in Jeroenus?
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet haalt en volgens mij ook alle reporters en baseball fans. ESPN schrijft het ene afzeikstukje na het andere over Bonds. Zijn stats moeten gewoon ongeldig verklaard worden. Dat doet recht aan Mays, Ruth en Aaron.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:18 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Bonds het record van Aaron nog verbreken? Zou wel zonde zijn... Al schijnt iedereen te gebruiken toch?
En de Mets zijn 7-1, nog steeds de beste in de MLBquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Vanavond Zambrano!![]()
Heb jij er een beetje vertrouwen in Jeroenus?
ik hoop het, heb hem vandaag in mijn fantasy team gezetquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Jeroenus het volgende:
Tommy Glavine gaat vanavond 7 innings en 2 ER denk ik, gesteund door 8 runs van de Mets.
Mets winnen met 4-3.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Jeroenus het volgende:
Tommy Glavine gaat vanavond 7 innings en 2 ER denk ik, gesteund door 8 runs van de Mets.
Wat een prestatie van Glavine.quote:Op zaterdag 15 april 2006 05:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mets winnen met 4-3.
Het werden uiteindelijk 6 innings voor Glavine. Met slecht 6 hits, 0 ER, 1 BB en 11 K's !
Hij is nu 2-0 (en een ERA van 1.50).
Glavine leverde me dus mooi 120 punten op.![]()
Enige wat hij bij de Braves heeft gepresteerd is:quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wat een prestatie van Glavine.Hopelijk blijft hij nog een jaar hierna zodat hij win nr. 300 bij de Mets kan halen. Jammer dat hij als een Brave (
) naar de HOF gaat.
Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet haalt en volgens mij ook alle reporters en baseball fans. ESPN schrijft het ene afzeikstukje na het andere over Bonds. Zijn stats moeten gewoon ongeldig verklaard worden. Dat doet recht aan Mays, Ruth en Aaron.
Misschien scheurt hij wel al zijn kruisbanden af vanavond......ik hoop het iig.
Maar die staan ook niet in het rijtje Ruth, Aaron en Maysquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?
Och, 8-2 is toch een prima start van het seizoen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
Aaaah, streak snapped. Julio, hij heeft nog geen scoreless inning gepitched.
Atlethische mannetjes, die Japannersquote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Jeroenus het volgende:
MLB.com -> zie de catch van Tadahito Iguchi (CWS) bij top plays.wat een worp.
De Yankeesquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Waar zijn de Yankees en hun stinkende fan-base? Op .500 en op de 4e plaats![]()
![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de Yankees spelers die irritant zijn maar het zijn de fans. Als het goed met ze gaan dan lopen ze op te scheppen hoe goed het team is. Gaat het slecht en worden ze daar op gewezen, dan is het gelijk: "but we have 26 titles".quote:Op zondag 16 april 2006 19:03 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De YankeesIk ben totaal niet onder de indruk van hun pitching.Johnson-Mussina is 'n goede 1-2 combo,maar de rest vd starters(Chacon,Wang en Wright) vind ik vrij middelmatig.Wang heeft zeker talent,Chacon deed 't vorig jaar aardig na z'n trade vd Rockies en Wright heeft één goed seizoen gehad(Braves).Farnsworth heeft tot nu toe Gordon niet kunnen vervangen en wat de Yankees in Sturtze zien vraag ik me nog steeds af!
Hun line-up is natuurlijk sterk,met name offensief,want defensief zijn ze niet echt bepaald goed te noemen...
Zou me niet verbazen als ze vanavond gesweept worden door de Twins....![]()
Ik vraag me af hoe je zo iets aanleert, submarine pitcher. Wel effectief trouwens. Een bal kan zo laag starten en hoog aankomen bij de plate van voor backspin zorgt. Zo krijg je veel pop-ups en fouls naar achteren.quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef Almighty het volgende:
[afbeelding]
De manier waarop Braford pitched is toch echt best vreemd te noemen. Kijk hoe laag hij bij de grond zit...
That's right!!!quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Sambal_HOT het volgende:
Die braves gaan eraan deze series!!!
[afbeelding]
De matchups zijn :quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Jeroenus het volgende:
Anyway, you're team is gonna take a beating this week.![]()
We zijn sowieso in West nog niet heel erg op stoom.quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen van de BoSox (7-6) door een walk-off HR van Mark Loretta.![]()
BS van Guardado![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |