quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hoorde ik dat no goed??? Werd Lo Duca uitgefloten?
Vage shit heb ik iets gemist???
Kan iemand mij inlichten?
Heb gelezen dat Zambrano en Julio uitgefloten werden.
Dacht ook iets te horen bij Lo Duca, zal het morgen wel weer terugkijken.
Hopelijk daalt hierdoor de waarde van Zito en kunnen de Mets hem halverwege het seizoen voor weinig oppikken en gelijk een contract extension van 5yr 50m of 55m aanbieden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
Paar dikke scores vandaag, Cubs 16-7 tegen de Reds.
Yankees staan op dit moment met 11-1 voor tegen Oakland in de 7e.
Dan moeten ze eens een closer halen. Farnsworth zijn ze ook al kwijt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:48 schreef Royal_Flush het volgende:
Ongelooflijk weer,die Braves' bullpen.Geven ze nog bijna 'n 11-5 voorsprong in de laatste 2 innings uit handen.....![]()
Smoltz maar weer als closer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens een closer halen. Farnsworth zijn ze ook al kwijt.
komt ie echt op de kabel? zou wel vet zijnquote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef fanneke het volgende:
En nu verdomme zo snel mogelijk NASN op de kabel![]()
Zou deze maand gebeuren.
Lekkere start in de ML voor Johjima;2 wedstrijden op rij 'n HR....quote:
Idd,'n HR in z'n allereerste at-bat voor de Reds!Trouwens,Junior ook met z'n eerste HR van 't seizoen...quote:
...en vandaag winnen de Mariners weer, 6-4quote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef maartena het volgende:
Anaheim Angels wonnen maandag van de Seattle Mariners met 5-4, en gisteren verloren ze van dezelfde ploeg met 10-8. Ik heb maar delen van de wedstrijden gezien trouwens, was wel weer leuk om te zien!
Ik vind hem nou niet bepaald het type 'grote speler' zoals DiMaggio. Ik hoop ook dat het snel tot een einde komt.quote:Op donderdag 6 april 2006 03:27 schreef fanneke het volgende:
Jimmy Rollins verlengt z'n Hitting-Streak naar 38 wedstrijden.
De op 7 na langste Streak in de MLB historie.
quote:DETROIT -- Jerome Bettis is scheduled to throw the first pitch at the Detroit Tigers' home opener, a few homers away from where he helped the Pittsburgh Steelers win the Super Bowl.
The Tigers will host the World Series champion Chicago White Sox on Monday afternoon.
Bettis, the NFL's fifth-leading rusher, closed his 13-year career two months ago with a title after Pittsburgh beat Seattle at Ford Field, which is adjacent to the Tigers' Comerica Park. The Detroit native often displays his affection for his hometown team by wearing a baseball cap adorned with an Old English D.
Detroit mayor Kwame Kilpatrick will also throw out a ceremonial first pitch to Wayne County Executive Robert Ficano.
The Contours will sing the national anthem.
1951 Joe DiMaggio(Yankees) 56quote:Op donderdag 6 april 2006 03:27 schreef fanneke het volgende:
Jimmy Rollins verlengt z'n Hitting-Streak naar 38 wedstrijden.
De op 7 na langste Streak in de MLB historie.
Heb je het gelezen, Jeroenus?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Felix Hernandez is 19 jaar oud.
Vorig jaar had hij prima cijfers!!!
77 strikouts in 84 innings = 0,92 SO per inning!!!
ERA van 2.62!!!
En dit allemaal bij seattle die laatste werden in AL West. (69W - 93L)
Gisteren 5 innings 4 strike outs en 1 ER.
D1t is echt wel een hype waard!
Felix Hernandez
![]()
Drie keer tegen de Royals en één keer tegen de Rangers. Dat zijn geen teams die bekend staan om geweldige pitchersquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Royal_Flush het volgende:
Zo,de Tigers hebben al 16(!) HR's geslagen in slechts 4 wedstrijden.....![]()
Tegen KC spelen is gewoon gratis een win krijgen. Daarnaast is Texas een hitters park pur sang. Slechts 2 spelers hadden 20 of meer HR's afgelopen seizoen bij de Tigers (20 en 21). Daarnaast haalde niemand de 100 RBI's. Dus ik weet niet op je echt van sluggers kunt spreken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Drie keer tegen de Royals en één keer tegen de Rangers. Dat zijn geen teams die bekend staan om geweldige pitchers. Tigers hebben wel een paar goeie sluggers: Shelton, Young, Ordonez en Pudge
Whoooohoooo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Royal_Flush het volgende:
Zo,de Tigers hebben al 16(!) HR's geslagen in slechts 4 wedstrijden.....![]()
Dat gaat me godverdomme veel punten kostenquote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Jake Peavy onder de voet gelopen tegen Colorado. 7 runs in één inning.
Fuck...quote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
De Braves staan inmiddels weer voorRenteria laat tot nu toe wel zien waarom de Braves hem gehaald hebben...
Ben benieuwd of de Mariners vandaag eindelijk weer kunnen scoren!Ze hebben nog 2 innings de tijd...
1e run is erquote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Ben benieuwd of de Mariners vandaag eindelijk weer kunnen scoren!Ze hebben nog 2 innings de tijd...
Volgens mij de eerste run na 28 innings of niet soms?A's hebben natuurlijk wel goede pitchers,maar dan nog.Beltre heeft z'n vorm vd WBC zeker niet mee genomen...quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
1e run is er. 1-6 nu. Maar ze laten wel 3 honken bezet.
![]()
Beltre lijkt de vorm van vorig seizoen weer te pakken te hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens mij de eerste run na 28 innings of niet soms?A's hebben natuurlijk wel goede pitchers,maar dan nog.Beltre heeft z'n vorm vd WBC zeker niet meegenomen...![]()
Ook weer 'n teleurstellende outing van Pineiro.Kan me nog herinneren dat hij in z'n eerste 2/3 seizoenen voor de Mariners echt goed pitchte,maar de laatste tijd is 't gewoon niet veel meer.Hopelijk vind hij die vorm toch weer 'n keer terug...quote:Op maandag 10 april 2006 00:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Beltre lijkt de vorm van vorig seizoen weer te pakken te hebben...![]()
Overigens 2-6 nu(wel 2 out)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |