http://baseball.fantasysports.yahoo.com/b1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Almighty het volgende:
Vriend van me heeft een rotisserie league uogezet. Het is geen fokleague, maar misschien wel leuk voor geinteresseerden. Mocht ie deze week nog niet helemaal vol zijn, dab vul ik hem aan met wat amerikanen die wel willen spelen.
Tuurlijk Mitt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:29 schreef mitt het volgende:
Even ingeschreven voor de Fok! league
ik ga net als voorgaande jaren niet voor de winst, maar voor mijn eigen spelers
Nu met 9 man, die vriend van me die hem heeft opgezet heeft de draft tijd verplaatst. Nu over 2 days, 5 hours. Dus, nog lang niet te laat om je in te schrijven. Het is een rotisserie league met inmiddels 9 man.quote:
Gaat goed, nu al met 10 man. Die andere league zit ook al goed vol met 10 man.quote:
Ga je trouwens komende zomer nog nieuwe MLB merchandise halen? Replica/Authentic jersey's of caps?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef fanneke het volgende:
Hee-Seop Choi naar Red Sox. Wordt dringen daar op het eerste honk.
Heb ik gisteren m'n team samengesteld voor Ultimate Fantasy Baseball op mlb.com kan ik al meteen de eerste speler wegstrepen. Reed(Mariners) breekt z'n pols en gaat meteen de DL op.![]()
Natuurlijk. Kaartjes voor Padres-Cardinals, Angels-Orioles en de Dodgers-MARINERS (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:25 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ga je trouwens komende zomer nog nieuwe MLB merchandise halen? Replica/Authentic jersey's of caps?
Mlb.tv en dan per maand...ik denk dat ik in juni weinig ga kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef Sambal_HOT het volgende:
He hoe gaan de meeste van jullie eigenlijk de wedstrijden volgen?
Zijn er streams via sopcast enz?
Of hebben juliie NASN?
Of sport 1 (alleen elke woensdag een mlb wedstrijd)
Of via MLB.tv
Ik ga denk ik weer voor MLB.TV en dan voor een heel seizoen.
Ik hoop wel dat ik er donderdagavond bij kan zijn...
[afbeelding]
En nu verdomme zo snel mogelijk NASN op de kabelquote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef Royal_Flush het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan is 't E-I-N-D-L-I-J-K "let's play ball......"![]()
Ik vind Glavine niet zo zeker de laatste tijd. Hopelijk kunnen we de Nats outsluggen en maakt Soriano nog wat errorsquote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef Sambal_HOT het volgende:
Vanavond Nationals @ Mets ik kan niet wachten!!!
[afbeelding]
Nieuwe Mets stadion 2009
Dan moet je wel 'n freak zijn,om Cubs fan te zijn....quote:Op maandag 3 april 2006 14:55 schreef popolon het volgende:
Een vriend van me is naar de opener van the Cubs in Cincinnati, helemaal Cubs freak.
en hij ging dus de verkeerde op...quote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Ja ach, als je in Chicago bent geboren kun je twee kanten op.
Maar successupporters heb je helaas in elke sport en in elk land.quote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
Voor jou misschien.
't Is nu natuurlijk CWS overal, die bandwagon is vrij groot geworden.
Daar heb je net zo veel kans op als mijn Marinersquote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef popolon het volgende:
Dat klopt.
Mij maakt 't niet uit, zo lang de Tigers maar in de Worldseries komen.
Als Beltre nou eindelijk eens laat zien waarom de Mariners zoveel geld voor hem hebben betaald.De starting pitching zit met Moyer,Hernandez en Washburn toch wel vrij goed...quote:Op maandag 3 april 2006 17:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar heb je net zo veel kans op als mijn Mariners![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |