Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet haalt en volgens mij ook alle reporters en baseball fans. ESPN schrijft het ene afzeikstukje na het andere over Bonds. Zijn stats moeten gewoon ongeldig verklaard worden. Dat doet recht aan Mays, Ruth en Aaron.
Misschien scheurt hij wel al zijn kruisbanden af vanavond......ik hoop het iig.
Maar die staan ook niet in het rijtje Ruth, Aaron en Maysquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar iedere goede slagman schijnt toch te gebruiken? Dat deden Sosa en McGuire toch ook?
Och, 8-2 is toch een prima start van het seizoen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
Aaaah, streak snapped. Julio, hij heeft nog geen scoreless inning gepitched.
Atlethische mannetjes, die Japannersquote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Jeroenus het volgende:
MLB.com -> zie de catch van Tadahito Iguchi (CWS) bij top plays.wat een worp.
De Yankeesquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Waar zijn de Yankees en hun stinkende fan-base? Op .500 en op de 4e plaats![]()
![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de Yankees spelers die irritant zijn maar het zijn de fans. Als het goed met ze gaan dan lopen ze op te scheppen hoe goed het team is. Gaat het slecht en worden ze daar op gewezen, dan is het gelijk: "but we have 26 titles".quote:Op zondag 16 april 2006 19:03 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De YankeesIk ben totaal niet onder de indruk van hun pitching.Johnson-Mussina is 'n goede 1-2 combo,maar de rest vd starters(Chacon,Wang en Wright) vind ik vrij middelmatig.Wang heeft zeker talent,Chacon deed 't vorig jaar aardig na z'n trade vd Rockies en Wright heeft één goed seizoen gehad(Braves).Farnsworth heeft tot nu toe Gordon niet kunnen vervangen en wat de Yankees in Sturtze zien vraag ik me nog steeds af!
Hun line-up is natuurlijk sterk,met name offensief,want defensief zijn ze niet echt bepaald goed te noemen...
Zou me niet verbazen als ze vanavond gesweept worden door de Twins....![]()
Ik vraag me af hoe je zo iets aanleert, submarine pitcher. Wel effectief trouwens. Een bal kan zo laag starten en hoog aankomen bij de plate van voor backspin zorgt. Zo krijg je veel pop-ups en fouls naar achteren.quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef Almighty het volgende:
[afbeelding]
De manier waarop Braford pitched is toch echt best vreemd te noemen. Kijk hoe laag hij bij de grond zit...
That's right!!!quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Sambal_HOT het volgende:
Die braves gaan eraan deze series!!!
[afbeelding]
De matchups zijn :quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Jeroenus het volgende:
Anyway, you're team is gonna take a beating this week.![]()
We zijn sowieso in West nog niet heel erg op stoom.quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen van de BoSox (7-6) door een walk-off HR van Mark Loretta.![]()
BS van Guardado![]()
Slaat Beltre nou écht .143-0 HR-0 RBI?!Damn,die begint gewoon echt 'n major bust te worden.Johjima is wel 'n goede aankoop (tot nu toe dan)....quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen van de BoSox (7-6) door een walk-off HR van Mark Loretta.![]()
BS van Guardado![]()
Willis voor Zambrano dat lijkt mij een prachtige deal voor de Marlins en de Mets. Van mij mogen ze dan ook Jorge Julio en Heath Bell er ook bij!quote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Slaat Beltre nou écht .143-0 HR-0 RBI?!Damn,die begint gewoon echt 'n major bust te worden.Johjima is wel 'n goede aankoop (tot nu toe dan)....
Trouwens,Willis en Cabrera schijnen on the trade block te staan.Daar blijft steeds meer minder van over,van die Marlins...![]()
Duaner "Dirty" Sanchezquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:44 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Willis voor Zambrano dat lijkt mij een prachtige deal voor de Marlins en de Mets. Van mij mogen ze dan ook Jorge Julio en Heath Bell er ook bij!
Zito schijnt ook misschien op de trade block te staan... Ik heb liever Willis, maar Zito is ook goed.
Ze denken dat Zito sowieso naar NY gaat. Misschien naar the mighty Mets of naar de Yankerds.
En Duaner Sanchez is on FIRE!![]()
9.1 innings gegooid 2 Hits 10 SO en 4 BB
Zambrano was weer eens dra-ma.quote:Op woensdag 19 april 2006 07:41 schreef Royal_Flush het volgende:
Kyle Davies.First career complete game.The kid's got talent....Andruw begint z'n power stroke weer te vinden.
Only bad news:wéér 'n blessure,nu Giles.....
Yankees.Als nou ook Randy Johnson al slecht begint te pitchen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |