Er zijn zeven sportkanalen, ik zie dus ook geen probleem om elke avond/nacht 2 wedstrijden uit te zenden op Sport 7 en 8 bijvoorbeeld. Wie wil er nou dat klote snooker of golf zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef fanneke het volgende:
Zou Sport1 wel weten dat er meer teams zijn dan die kutyankees?
lees je de hele week dat ze de Braves-Mets gaan uitzenden...
vorige week hetzelfde. niet de wedstrijd die ze aangeven maar dat zooitje uit de Bronx.
Ze spelen ook niet in de minors.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer spelen de Arizona D'backs is de Minor League? Die wonnen enkele jaren geleden toch de World Series?
Aha, dan had NOS Teletekst het dus fout. Ik vond het al raar.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Er zijn zeven sportkanalen, ik zie dus ook geen probleem om elke avond/nacht 2 wedstrijden uit te zenden op Sport 7 en 8 bijvoorbeeld. Wie wil er nou dat klote snooker of golf zien.
Kut Andruw Jones, nep-Nederlander
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
[afbeelding]
The One Man Wrecking Crew : 5-12 4 HR-7 RBI
Trouwens,die throw van Diaz en 't veldspel van Peña Jr...![]()
quote:Apr 20 Lee will be out 8-10 weeks with a fractured wrist, ESPN Radio 1000 in Chicago reports. He'll be placed on the 15-day disabled list Friday.
Recommendation: Even when Lee returns, it's unclear whether he'll have all his power back right away as wrist injuries are tough on hitters. John Mabry and Todd Walker will likely share the first base job for the Cubs in the meantime.
Dat was geen Omar trade hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ha Scott Kazmir owns the red sox! Wat een goede pitcher is dat toch! Mets hebben hem getrade voor niemand minder dan Victor Zambrano. Way to go Omar!!!
![]()
Kazmir gooide in 5,5 innings een 4 hitter met 1 run tegen en moest uiteindelijk de wedstrijd verlaten met een blessure.
Pijnlijk nieuws voor de Cubs en de Finnish Negro's.
[..]
Aha dat scheelt weer! Omar heeft het dit jaar trouwens uitstekend gedaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat was geen Omar trade hoorDat was Jim Duqette. Dit wordt nog altijd gezien als de domste trade ooit.
Lo Duca kwam voor Gaby Hernandez of zoiets.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:20 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Aha dat scheelt weer! Omar heeft het dit jaar trouwens uitstekend gedaan.
Seo voor Sanchez lijkt een hele goede deal te zijn.
Delgado voor Jacabos en Petit blijkt ook een goede te zijn, vooral als je kijkt naar de tegenvallende Jacobs.
Nady voor Cameron is ook een hele goede!
Lo Duca voor ??? Is ook een super deal!
Benson voor Julio lijkt de slechtste trade, maar Julio zag er gisteren wel goed uit! Heel misschien dat dit toch nog goed uitpakt?
De Marlins hebben Willis aangeboden voor Wright.quote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef Jeroenus het volgende:
Victor Zambrano pisses me off. Willie Randolp vertikt het om hem uit de rotation te halen omdat men niet wil toegeven dat de Kazmir trade slecht was.
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...quote:Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Tijd voor de Yankees om eens even een mooie zegereeks op te bouwen.
Kom kom, een beetje vertrouwen erin hebben!quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik hoop gewoon dat de Braves de postseason halen,desnoods via de wildcard.Ik had vorig jaar eigenlijk al verwacht(met al die blessures & jong team) dat ze hun division niet zouden winnen...
Oh god, hij is er weer. Braves fansquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen!
John Rocker doesn't really rock... wat een kneus was/is dat zeg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh god, hij is er weer. Braves fansRooten voor mensen als John Rocker...
![]()
De Yankeesquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...
John Rockerquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh god, hij is er weer. Braves fansRooten voor mensen als John Rocker...
![]()
Op zich is de laatste tijd het geld niet het probleem, maar wie ze kopen... big name free agents... "But fame don't win no ball games". De huidige Yankees doen me denken aan het Real Madrid... big names, maar niet meer de drive om te winnen, geen cohesie...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De Yankees![]()
![]()
![]()
Alles is zo upgehyped bij die ploeg.Joe Torre is zo'n gewéldige manager.Valt nogal mee als je iemand als Steinbrenner achter je hebt staan die steeds met z'n chequebook klaar staat.De grootste paycheck in de ML en toch al 5 jaar no World Series win.....![]()
Dan gaan ze weer stakenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Misschien tijd voor een salary cap in de MLB om dit soort excessen uit te roeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |