quote:ABCNEWS PLANS AIRING OF SADDAM TAPES TONIGHT: Saddam talking with his advisors about hitting Washington with WMD, hiding weapons, etc... Developing...
In 1991 ofzo, ja, en dat men het maar niet moest doen... Staatspropaganda. De verkiezingen komen er aan, de regering ligt onder vuur, elke dag nieuwe schandalen.quote:
Sorry, ABN AMRO Toernooi voor mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef sizzler het volgende:
Dinsdag 21 februari - debat met Zalm over de Nederlandse economie.
Minimeet anyone?
Merci, ik raak er helemaal opgewonden van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
Wat lief.
Hier heb je er eentje terug
[afbeelding]
Waar en hoe laat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef sizzler het volgende:
Dinsdag 21 februari - debat met Zalm over de Nederlandse economie.
Minimeet anyone?
Gouda centrum (5 min lopen vanaf centraal). Vanaf 20:00 in café De Zalm (toepasselijk). Weet niet tot hoelaat. Misschien leuk om om 19:00 af te spreken op centraal, een biertje te drinken in de Zalm en dan naar het debat.quote:
Vrijheidquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Merci, ik raak er helemaal opgewonden van.
[afbeelding]
Hij's nog wel aan het bidden!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Merci, ik raak er helemaal opgewonden van.
[afbeelding]
Klinkt leuk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gouda centrum (5 min lopen vanaf centraal). Vanaf 20:00 in café De Zalm (toepasselijk). Weet niet tot hoelaat. Misschien leuk om om 19:00 af te spreken op centraal, een biertje te drinken in de Zalm en dan naar het debat.
Dubbel, ze bedondert de boel. En toch krijgt ze de steun. Om vervolgens te miepen dat de regering geld over de balk gooit.quote:
a.s. dinsdagavond. 19:00 op Gouda centraal, 19:30 in De Zalm, 20:00 debat met minister Zalm.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer zou dit plaats moeten vinden?
quote:
[ bron ]quote:At one point Saddam muses how vulnerable D.C. would be to a "biological" attack, but adds that Iraq wouldn't do it. (...) But intel agencies are skeptical. The tapes were taken without permission from an FBI-run translation center, officials say, and are years old. Two government officials, requesting anonymity because of the sensitive subject, say the tapes in no way prove that WMD stockpiles or programs existed at the time of the U.S. invasion or were moved to another country before U.S. troops arrived.
Kijk maar. Ik ga sowieso.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]hohoho, ik zeg het volgende week wel.
in dat geval klinkt het inderdaad goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]hohoho, ik zeg het volgende week wel.
Dan ga je na het biertje toch weer weg?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
in dat geval klinkt het inderdaad goed![]()
Sorry Sizzler, ik ben wel geinteresseerd in jou, maar niet in Zalm noch Gouda
Sorry, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
a.s. dinsdagavond. 19:00 op Gouda centraal, 19:30 in De Zalm, 20:00 debat met minister Zalm.
Nah, misschien als M gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan ga je na het biertje toch weer weg?![]()
Ik ga je Abugraibenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben alleen wel bang voor RQ.
Jou moet ik hebben. Kom je ooit nog naar Leiden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, woensdag sta ik om 6.00 op... sja, en de laatste trein gaat waarschijnlijk om half vier 's middags weer naar het noorden.
Hmm...quote:
Ik geef geen commentaar dan "de onzuiverheid is in mij".quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jou moet ik hebben. Kom je ooit nog naar Leiden?
om 6 uur opstaan is stoer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, woensdag sta ik om 6.00 op... sja, en de laatste trein gaat waarschijnlijk om half vier 's middags weer naar het noorden.
Zit je dan weer in de UB?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Sorry, dan kan ik niet.
Bij vrouwen beschouw ik dat als ''ja'', bij jou dus ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar dan "de onzuiverheid is in mij".
dat hadden ze met ons stroomnet moeten doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Dat Amerikaans imperalisme wordt nu toch echt te zot voor woorden, gaan ze de Lego pretparken van Lego overkopen zodat Lego ze vervolgens weer kan gaan leasen. Wat crapshit is dat weer.
Als je daar maar wel gedraagd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, in een heuse collegezaal, PTT'er.
Gewoon je schoenen aan houden dat is een begin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat kan ik niet.
And the winner is..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tussen al die rechtse rakkers?
Dat wordt eerder andersom.
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Is dat niet een goede manier om politieke geschillen op te lossen? Weg met de discussie.
right...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=tafkahs&word2=richard+quest
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=sgp&word2=pvdaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef zakjapannertje het volgende:
de VVD in beter tijden
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=vvd&word2=pvda
Ja daarom nieuwe fight.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
Tsja, links is een Engels woord...
+ CIA-vluchten dikwijls via Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Yildiz het volgende:
Jezus, ik keek net een uurtje CNN, ik ben gelijk helemaal depri.
Cheney die zonder vergunning gaat schieten, iemand neerschiet, het een dag later meld.
Teringzooi met dat H5N1, met sandalen in het bloed.
Teringzooi.
Zooi.?
!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Yildiz het volgende:
Cheney die zonder vergunning gaat schieten, iemand neerschiet, het een dag later meld.?
quote:Marco Pastors is lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam bij de gemeenteraadsverkiezingen. Ook overweegt hij de landelijke politiek in te gaan met een eigen partij, genaamd: Niet Lullen Maar Poetsen (NLMP).
(op Nova dadelijk)quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Nederlandse Mongolide Populist
heerlijk he, die Rotterdamse aanpak, niet lullen, maar poetsen. Dat lijkt me een goede voor op straatquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Nederlandse Mongolide Populist
Meer streepdassen op straat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heerlijk he, die Rotterdamse aanpak, niet lullen, maar poetsen. Dat lijkt me een goede voor op straat![]()
Van mij mag die Pastors gestolen worden, de kutmongool. Niks Rotterdams aan die lijert met die kutdasquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heerlijk he, die Rotterdamse aanpak, niet lullen, maar poetsen. Dat lijkt me een goede voor op straat![]()
Laatste tijd niet meer op MSN gezien dius geen idquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe is het met Ype?
Geen idee, al meer dan een half jaar niet meer gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe is het met Ype?
Pils op?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef Yildiz het volgende:
Fuck, ik moet ver fietsen zo.
Rot voor je. Ik heb mijn haren gekamd, mijn tanden gepoetst, mijn schoenen ook, en ik ga er zo vandoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef Yildiz het volgende:
Fuck, ik moet ver fietsen zo.
oeh, vrouwenhandel. Ik denk niet dat Verdonk dat zo zou willenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik snap die Taida sowieso niet. Met zo'n uiterlijk vindt ze zo een Nederlandse vent met wie ze kan trouwen.
Je baard dan? Neem je die ongekamd mee?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rot voor je. Ik heb mijn haren gekamd, mijn tanden gepoetst, mijn schoenen ook, en ik ga er zo vandoor.
Maar Oudkerk wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
oeh, vrouwenhandel. Ik denk niet dat Verdonk dat zo zou willen
Goed dat je het zegt, die is er af.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je baard dan? Neem je die ongekamd mee?![]()
Doel heiligt de middelen moet je maar denkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
oeh, vrouwenhandel. Ik denk niet dat Verdonk dat zo zou willen
-Velvet Jones ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die is er af.
Get drunk and be somebody!
Voor bier moet ik meer dan 3 km fietsen vandaag, en das kut.quote:
Die tijd zal mij ook ooit toekomen, denk ik. Ik ga maar eens mijn haar en tanden doen ja, schoenen? neeehhh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rot voor je. Ik heb mijn haren gekamd, mijn tanden gepoetst, mijn schoenen ook, en ik ga er zo vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |