http://www.nrc.nl/binnenland/article220531.ecequote:Een groot deel van de vliegtuigen die mogelijk geheime vluchten hebben uitgevoerd met terreurgevangenen voor de CIA, is de afgelopen jaren in Nederland geland of in het Nederlandse luchtruim geweest.
Wat is je probleem? In elk topic wat je opent loop je te schreeuwen dat Amerika fascisten zijn, misschien kan je ze beter in Onzin openenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef pseudo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/article220531.ece
De fascisten zijn op dreef.![]()
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Jozzy het volgende:
Goeie zaak, mooi dat we meegeholpen hebben aan het vervoeren van vieze terroristen.
In de ogen van de schaapjes zal het wel onzinnig overkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Danzig het volgende:
[..]
Wat is je probleem? In elk topic wat je opent loop je te schreeuwen dat Amerika fascisten zijn, misschien kan je ze beter in Onzin openen
Voel ik aan mn water.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?
Ik vertrouw de Amerikanen? Jij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?
Ja, en in de ogen van paranoide mensen zit er een heel complot achter. Zullen best een paar terreurverdachten bij zitten die onschuldig zitten. Maar er zitten ook moordenaars en allerlei ander gespuis tussen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
In de ogen van de schaapjes zal het wel onzinnig overkomen.
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja, en in de ogen van paranoide mensen zit er een heel complot achter. Zullen best een paar terreurverdachten bij zitten die onschuldig zitten. Maar er zitten ook moordenaars en allerlei ander gespuis tussen.
Yeah...... right.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik vertrouw de Amerikanen? Jij?![]()
Leg eens uit, pseudo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef pseudo het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.
Absoluut. Onvoorwaardelijk.quote:
'De Fascisten zijn op dreef' .... ergens denk ik dan aan een lokale toneelvoorstelling in een drents dorpje begin 80'er jaren, waar de regissuer uit amsterdam het lokale amateurtoneelgezelschap laat kennismaken met het culturele theaterlandschap zoals dat nà 'Aktie Tomaat' ontstaan is ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
. Waarom is dit nog niet beland tussen de discussies over Robbert van den Google en rudiaanse mathematica? Laat iemand tenminste pseudo de vriendelijke wenk geven dat ''de fascisten zijn op dreef'' geen aanzet tot discussie is en dat wij liefst het hele artikel zien.
Bedoel je al die figuren die inmiddels zijn vrijgelaten na maandenlang vernederd en gemarteld te zijn en die uiteindelijk niets verkeerd hadden gedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Goede zaak dat de Amertikanen een stel van die leipo's aanpakken.
Is gewoon een keuze:quote:
Vraag me af waar het fout is gegaan met jou ,voor of na de navelstrengquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is gewoon een keuze:
Of je laat een stel schuldigen onterecht lopen wegens te weinig bewijs zoals in NL.
Of je laat een stel onschuldigen onterecht zitten zoals de Amerikanen doen.
Gezien de ernst van eea. geef ik de Amerikanen geen ongelijk.
Goed argumentquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Vraag me af waar het fout is gegaan met jou ,voor of na de navelstreng
Het vertrouwen wat mensen in de goedheid van andere mensen hebben nog iets ongegronderquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef pseudo het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |