http://www.nrc.nl/binnenland/article220531.ecequote:Een groot deel van de vliegtuigen die mogelijk geheime vluchten hebben uitgevoerd met terreurgevangenen voor de CIA, is de afgelopen jaren in Nederland geland of in het Nederlandse luchtruim geweest.
Wat is je probleem? In elk topic wat je opent loop je te schreeuwen dat Amerika fascisten zijn, misschien kan je ze beter in Onzin openenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef pseudo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/article220531.ece
De fascisten zijn op dreef.![]()
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Jozzy het volgende:
Goeie zaak, mooi dat we meegeholpen hebben aan het vervoeren van vieze terroristen.
In de ogen van de schaapjes zal het wel onzinnig overkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Danzig het volgende:
[..]
Wat is je probleem? In elk topic wat je opent loop je te schreeuwen dat Amerika fascisten zijn, misschien kan je ze beter in Onzin openen
Voel ik aan mn water.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?
Ik vertrouw de Amerikanen? Jij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het terroristen zijn?
Ja, en in de ogen van paranoide mensen zit er een heel complot achter. Zullen best een paar terreurverdachten bij zitten die onschuldig zitten. Maar er zitten ook moordenaars en allerlei ander gespuis tussen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef pseudo het volgende:
[..]
In de ogen van de schaapjes zal het wel onzinnig overkomen.
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja, en in de ogen van paranoide mensen zit er een heel complot achter. Zullen best een paar terreurverdachten bij zitten die onschuldig zitten. Maar er zitten ook moordenaars en allerlei ander gespuis tussen.
Yeah...... right.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik vertrouw de Amerikanen? Jij?![]()
Leg eens uit, pseudo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef pseudo het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.
Absoluut. Onvoorwaardelijk.quote:
'De Fascisten zijn op dreef' .... ergens denk ik dan aan een lokale toneelvoorstelling in een drents dorpje begin 80'er jaren, waar de regissuer uit amsterdam het lokale amateurtoneelgezelschap laat kennismaken met het culturele theaterlandschap zoals dat nà 'Aktie Tomaat' ontstaan is ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
. Waarom is dit nog niet beland tussen de discussies over Robbert van den Google en rudiaanse mathematica? Laat iemand tenminste pseudo de vriendelijke wenk geven dat ''de fascisten zijn op dreef'' geen aanzet tot discussie is en dat wij liefst het hele artikel zien.
Bedoel je al die figuren die inmiddels zijn vrijgelaten na maandenlang vernederd en gemarteld te zijn en die uiteindelijk niets verkeerd hadden gedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Goede zaak dat de Amertikanen een stel van die leipo's aanpakken.
Is gewoon een keuze:quote:
Vraag me af waar het fout is gegaan met jou ,voor of na de navelstrengquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is gewoon een keuze:
Of je laat een stel schuldigen onterecht lopen wegens te weinig bewijs zoals in NL.
Of je laat een stel onschuldigen onterecht zitten zoals de Amerikanen doen.
Gezien de ernst van eea. geef ik de Amerikanen geen ongelijk.
Goed argumentquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Vraag me af waar het fout is gegaan met jou ,voor of na de navelstreng
Het vertrouwen wat mensen in de goedheid van andere mensen hebben nog iets ongegronderquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef pseudo het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat mensen in de geheime diensten hebben is totaal ongegrond.
Ik wel, vooral als je pretendeert juist WEL een rechtsstaat te zijn ;') .quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is gewoon een keuze:
Of je laat een stel schuldigen onterecht lopen wegens te weinig bewijs zoals in NL.
Een heel goed argument, geen speld tussen te krijgen.quote:
Het interessante is dat de mensen die dit zeggen, vaak degenen zijn die het hoogst van de toren blazen als ze zelf onschuldig opgepakt zouden worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Is gewoon een keuze:
Hoeveel grote aanslagen zijn er hier gepleegd sinds 9/11?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef fayle het volgende:
Over hoe de inval in Afghanistan en Irak het internationaal terrorisme een halt toe zou roepen - dat het er allemaal nog wat drukker op geworden is, betekent toch alleen dat je nog wat harder moet optreden?
"Daar ga ik van uit"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef RuL0R het volgende:
Hoeveel grote aanslagen zijn er hier gepleegd sinds 9/11?
Die zijn op 1 hand te tellen en ik ga er van uit dat het er aanzienlijk meer zouden zijn als al die idioten niet meteen richting Irak waren gegaan om hun "broeders" te helpen.
Of je hebt een blaasonsteking. Ga naar een dokter.quote:
Pretentie lijkt altijd meer/beter dan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als je pretendeert juist WEL een rechtsstaat te zijn ;') .
Dat is idd. erg interessant; JIJ zou dus niet protesteren als je onterecht zou worden opgepakt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef fayle het volgende:
[..]
Het interessante is dat de mensen die dit zeggen, vaak degenen zijn die het hoogst van de toren blazen als ze zelf onschuldig opgepakt zouden worden.
..
Ik wel!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is idd. erg interessant; JIJ zou dus niet protesteren als je onterecht zou worden opgepakt?
De kans is inderdaad groot dat de CIA a 75.000$ per vlucht voor de lol onschuldige tulbanden gaat rondvliegen. Je moet toch wat, niet waar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Mikado het volgende:
Gezien de mate van rechtvaardigen van mensenrechtenschendigen door bovenstaande heren stel ik voor beide ook maar op zo'n vlucht mee te sturen. Hier staat al voldoende bewijs om te zien dat deze 2 heren het niet zo nauw nemen met burgerrechten en bladibadiblabushalgebra zijn beide terroristen.
Instappen jongens, daar hebben jullie vast geen bezwaar tegen. En jullie mogen je eigen behandeling van jullie eigen voorkeur met vertrouwen tegemoet zien.
Ze doen het nu ook. En als ze niet onschuldig zijn, waarom is de VS dan bang om ze voor een rechtbank te zetten? Ze verkrachten nu hun eigen rechtsysteem.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef klez het volgende:
[..]
De kans is inderdaad groot dat de CIA a 75.000$ per vlucht voor de lol onschuldige tulbanden gaat rondvliegen. Je moet toch wat, niet waar?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Mikado het volgende:
Gezien de mate van rechtvaardigen van mensenrechtenschendigen door bovenstaande heren stel ik voor beide ook maar op zo'n vlucht mee te sturen. Hier staat al voldoende bewijs om te zien dat deze 2 heren het niet zo nauw nemen met burgerrechten en bladibadiblabushalgebra zijn beide terroristen.
Instappen jongens, daar hebben jullie vast geen bezwaar tegen. En jullie mogen je eigen behandeling van jullie eigen voorkeur met vertrouwen tegemoet zien.
Nee hoor. Er zijn al veel grote aanslagen verijdeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef fayle het volgende:
[..]
"Daar ga ik van uit"
En daar heb je geen feitelijke onderbouwing voor. Dat is helder.
Nou, dan ga ik er maar eens van uit, dat Nederland zonder bemoeienis met Irak uberhaupt niet op de terrorisme lijsten zou voorkomen;
dat Spanje en Groot Brittanie niet toevalligerwijs ook bij deze acties betrokken waren en als zodanig een target;
en dat het aantal aanslagen buiten Europa enorm is toegenomen -
en het toeval wil dat het laatste punt met cijfers te onderbouwen valt;
en dat de internationale steun voor de VS ook binnen islamitische landen die nu als vijandig of broednesten van terroristen beschouwd worden enorm groot was net na 9/11;
en dat zelfs voormalig trouwe medewerkers van het Pentagon momenteel naar buiten brengen dat binnen de geheime diensten in de VS grote twijfel bestond over de gevolgen van de inval in Irak voor de voedingsbodem voor terroristen én dat deskundigen van universiteit tot pentagon, binnen en buiten de VS constateren, dát de war on terror de wereld er beslist niet veiliger opgemaakt heeft.
Kortom, het is heel fijn dat je de feiten zo leuk weet om te keren en dat je onderbuik graag meepraat, maar verder zijn je woorden zonder enige inhoudelijke onderbouwing.
![]()
En jij bent er eentje van de domme aanpak. Gewoon doen en niet nadenken. Vooral niet nadenken. En wi zegt dat ik van de zachte aanpak ben? Als er oorlog uitbreekt ren ik direct naar jou huis om mijn eerste verzetsdaad uit te voeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent meer voor een zachte aanpak.Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Alles gaat volgens de wet hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Mikado het volgende:
[..]
Ze doen het nu ook. En als ze niet onschuldig zijn, waarom is de VS dan bang om ze voor een rechtbank te zetten? Ze verkrachten nu hun eigen rechtsysteem.
Nee hoor. Dat is een principiële discussie die zeker gevoerd moet worden, maar niet ten koste van duizenden onschuldige burgers. Een bestuurder die als het om veiligheid gaat niet beseft dat er een grijs gebied is, is geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Mikado het volgende:
[..]
Ze doen het nu ook. En als ze niet onschuldig zijn, waarom is de VS dan bang om ze voor een rechtbank te zetten? Ze verkrachten nu hun eigen rechtsysteem.
Ze komen voor een militaire rechtbank. De informatie die deze verdachten hebben is te afbreukgevoelig voor lopende operatie's om voor een openbare rechtbank naar buiten te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Mikado het volgende:
[..]
Dus je mag duizenden mensen kansloos oppakken als er 1000den onschuldige Amerikanen eventueel slachtoffer kunnen worden? Waarom doet Bush dan niets aan milieumaatregelen? Die smoggolven in LA of Arsenicum in drinkwater? Daar vallen wel meer dan 1000den onschuldige slachtoffers en daarvoor hoef je slechts een 10-tal regeringsmedewerkers aan hun ballen op te hangen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:58 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is een principiële discussie die zeker gevoerd moet worden, maar niet ten koste van duizenden onschuldige burgers. Een bestuurder die als het om veiligheid gaat niet beseft dat er een grijs gebied is, is geen knip voor de neus waard.
Je verhaal suggereert dat er een bepaalde logica of rechtvaardiging is voor terorristische aanslagen op onschuldigen; een misverstand dat zich steeds verder lijkt te verspreiden in het Westen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef fayle het volgende:
[..]
"Daar ga ik van uit"
En daar heb je geen feitelijke onderbouwing voor. Dat is helder.
Nou, dan ga ik er maar eens van uit, dat Nederland zonder bemoeienis met Irak uberhaupt niet op de terrorisme lijsten zou voorkomen;
dat Spanje en Groot Brittanie niet toevalligerwijs ook bij deze acties betrokken waren en als zodanig een target;
en dat het aantal aanslagen buiten Europa enorm is toegenomen -
en het toeval wil dat het laatste punt met cijfers te onderbouwen valt;
en dat de internationale steun voor de VS ook binnen islamitische landen die nu als vijandig of broednesten van terroristen beschouwd worden enorm groot was net na 9/11;
en dat zelfs voormalig trouwe medewerkers van het Pentagon momenteel naar buiten brengen dat binnen de geheime diensten in de VS grote twijfel bestond over de gevolgen van de inval in Irak voor de voedingsbodem voor terroristen én dat deskundigen van universiteit tot pentagon, binnen en buiten de VS constateren, dát de war on terror de wereld er beslist niet veiliger opgemaakt heeft.
Kortom, het is heel fijn dat je de feiten zo leuk weet om te keren en dat je onderbuik graag meepraat, maar verder zijn je woorden zonder enige inhoudelijke onderbouwing.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |