JA!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef mitt het volgende:
Tussen al het Olympische geweld start 20 februari een van de grootste Nederlandse sportevenement, het ABN Amro World Tennis Tournament:
::: Marat Safin
::: Sjeng Schalken
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de publieke belangstelling zal zijn, zo tijdens de OS.
Dat zei mijn 7 jarige zoon ook al.. 'mam bel Richard effe, zeg maar dat ik WEL kan spelen'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef XL het volgende:
Richard, als je mensen nodig hebt kan ik me volgende week nog wel vrijmaken.
Heb een beetje last van mijn linkerknie, maar moet wel gewoon kunnen spelen.
Dan hoop ik dat ik hem lootquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zei mijn 7 jarige zoon ook al.. 'mam bel Richard effe, zeg maar dat ik WEL kan spelen'![]()
Dat vroeg ik me ook af?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef MarkG het volgende:
Waar is dit allemaal te vinden dan, dat Lopez en Ljubicic niet komen?
Er zijn geen wildcards meer over. Plaatsen door afzeggingen werden gewoon opgevuld door de alternative list (spelers wiens ranking net te laag is om direct tot het toernooi toegelaten te worden), en omdat de qualies nu begonnen zijn zal bij een volgende afzegging een lucky loser uit de qualies die plaats innemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:05 schreef Cheesecake het volgende:
Stomme Marat...stomme Roger...stomme Ivan....
Het zal wel erg kort dag worden, maar hopelijk lukt het Krajicek om nog een paar spelers van redelijk niveau te strikken...Ik zou het zelf wel leuk vinden als Nando Verdasco naar Rotterdam zou komen. Aangezien hij goed bevriend is met Rafael Nadal en (volgens mijn zus althans) volgende week geen toernooi speelt, kan hij misschien nog Rotterdam komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:08 schreef Butra het volgende:
[..]
Er zijn geen wildcards meer over. Plaatsen door afzeggingen werden gewoon opgevuld door de alternative list (spelers wiens ranking net te laag is om direct tot het toernooi toegelaten te worden), en omdat de qualies nu begonnen zijn zal bij een volgende afzegging een lucky loser uit de qualies die plaats innemen.
Al zou ik Verdasco ook graag in Rotterdam zien.
Mijn zoon zat te huilen en geloof me, hij huilt nog niet als z'n hoofd in tweeën ligtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:17 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mijn zus was zo teleurgesteld gister, ze moest bijna janken.
Dagelijks samenvatten. De eerste halve finale en de finale live.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Volgens mij gaat de NOS uitzenden.
J.
Nee het schema word altijd zo rond 7 uur 's avonds bekend gemaakt, voor de volgende dag zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef H.Flick het volgende:
Sluiter tegen Schalken
Ze hadden beter met warme en koude balletjes kunnen werken. Zijn de speeldata ook al bekend? Ik wil graag weten wat ik maandagavond te zien krijg.
quote:Blessures Schalken en Grosjean
19-2-2006 | 13:36:40
Sluiter maandagavond tegen qualifier
Maandagavond treedt Raemon Sluiter aan tegen een qualifier of ‘lucky loser’ uit het kwalificatietoernooi van het ABN AMRO World Tennis Tournament dat gisteren en vandaag plaatsvond. Aanvankelijk lootte de Rotterdammer tegen Sjeng Schalken, maar die meldde zich zojuist wegens een blessure af na een training. Ook Grosjean meldde zich gisteravond laat af bij de toernooidirecteur Richard Krajicek.
Richard Krajicek: “Dit is voor ons én Sjeng flink balen. Hij was fit en zeer gemotiveerd naar Ahoy’ gekomen en we hadden een spetterende wedstrijd op maandagavond op het programma staan. Aan de andere kant moeten we niet vergeten dat we nog steeds drie toptien spelers in het toernooi hebben: Nadal, Davidenko en Ferrer.”
Later vanmiddag wordt de definitieve seeding bekendgemaakt.
Tel daarbij een nog niet fitte Nadal tegen Srichapan in de eerste ronde bij op, dan is het helemaal niks meerquote:
Sluiter moet tegen Schalkenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
Raemon Sluiter, Andrea Seppi en Igor Andrejev moeten in ieder geval tegen een lucky loser.
maar Schalken doet dus niet meequote:
Yep het is zwaar klote. Ik heb er echt geen zin meer in. On top of that is mijn zoon nu ziek, het zou me niks verbazen als we straks (dinsdag/woensdag) helemaal niet meer kunnen gaanquote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
Mên, echt alle spelers die ik wilde zien doen niet mee: Federer, Baghdatis, Grosjean, Safin, Ljubicic.
en jan siemerink en paul haarhuis, misschien tom okker?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef Trancelocator het volgende:
Straks moet Richard Krajicek zelf nog meedoen. Dat zou op zich wel een bezienswaardigheid zijn.
Jammer van de afvallers, maar de show must go on.
Zo erg zal het toch niet worden, dat het omgevormd wordt tot een seniorentoernooi?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:50 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
en jan siemerink en paul haarhuis, misschien tom okker?
Staat vrouw Grosjean niet op het punt van bevallen?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Butra het volgende:
Over Grosjean ging al een paar dagen het gerucht dat-ie af zou zeggen, terwijl hij gisteren nog gewoon speelde. Blessure my ass.
Als dat zo is heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Staat vrouw Grosjean niet op het punt van bevallen?
ik hoorde het ook net op het sportjournaalquote:
Ik kan dat nog nergens bevestigd vinden..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ook Nadal komt niet...... Lekker als je een kaartje hebt zeg.
Er komt echt geen hond..
NOS Teletekst.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik kan dat nog nergens bevestigd vinden..
Schema voor morgen ook bekend, Sluiter - Meffert en Dent - Berdych in de avond. Die laatste is gewoon een mooie pot.
Teletekst. 655/1quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Schema voor morgen ook bekend, Sluiter - Meffert en Dent - Berdych in de avond. Die laatste is gewoon een mooie pot.
Op z'n zachts gezegd ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef Butra het volgende:
Godverdomme.
Met een (zieke) zoon van 7 bij me, en woensdag zelfs een van m'n leerlingen? Terwijl ik nog auto moet rijden?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Droopie het volgende:
Het begint nu alleen maar grappig te worden.
En mensen die een kaartje gekocht hebben
je kan er ook gaan zuipen.
Gelukkig ga ik morgen. Sluiter is leuk omdat het een Nederlander is en die tweede lijkt me ook wel een aardige wedstrijd.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Henman heeft een goede sitequote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef thijsdetweede het volgende:
Weten we al zeker dat Tim Henman meedoet?
quote:Tim Henman flew out to Rotterdam on Sunday hopeful of being able to compete in the ABN AMRO World Tennis Tournament after practising well over the past few days.
“I wanted to really push myself in practice this week,” explained the 31-year-old.
“The problem in Marseille was that I wasn’t really able to do that until the day before I was due to play, and my back reacted badly to me serving flat out so I wasn’t able to play there.
“This week I’ve made a conscious effort not to hold back when playing practice sets and so far I haven’t had any adverse reaction to doing that, which is obviously good news.
“I also didn’t want to fly all the way out there only to find I wasn’t able to play again, so I’ve trained and practised hard with that in mind and my back feels fine.
“Hopefully, that means that I’ve got a good chance of being able to play.”
Henman has been drawn against former Australian Open champion Thomas Johansson in the first round, and the Swede will provide a stern test of Henman’s capabilities.
“Rotterdam is a big tournament and there are very few players in the draw that aren’t dangerous in one form or another,” said the British number one.
“Thomas is a tough competitor and it will be a difficult match for me.
“I’m hoping for a Tuesday start so that I’ll have time to get used to the conditions, although I’ve got a pretty good idea as to what to expect having played there plenty of times in the past.
“It’s a good tournament and it's run very well, so I’m looking forward to arriving.”
Blijkbaar al een tijdje niet geüpdatet die site.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef XL het volgende:
[..]
Henman heeft een goede site
[..]
“Rotterdam is a big tournament and there are very few players in the draw that aren’t dangerous in one form or another,” said the British number one.
Artikel van vanmiddag inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar al een tijdje niet geüpdatet die site.![]()
Oh, maar veel veranderd sinds vanmiddag. Henmans woorden zijn steeds minder van toepassing.quote:
Uit beleefdheid zal Henman over elk toernooi zeggen dat het sterk bezet is en dat er veel toppers zijn. Vorige week Marseille was natuurlijk wel aardig bezet, maar daar won ook wildcard-speler Clement.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, maar veel veranderd sinds vanmiddag. Henmans woorden zijn steeds minder van toepassing.
Nee woensdag zijn er meestal ook nog wat 1e ronde wedstrijden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef MarkG het volgende:
Worden er trouwens dinsdag 12 singles gespeeld? Morgen worden er namelijk in de 1e ronde 4 gespeeld, dus blijven er 12 singles over..
dat zou je toch ook niet zeggen van de ORDINA OPEN, die is ook vaak slecht bezet.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat een top challenger worden.
Wat zeg je, is dit een ATP toernooi?
Dat zou je zo niet zeggen.
Er zijn gewoon andere spelers toegevoegd aan het speelschema om de gaten op te vullen. Iedereen speelt gewoon de eerste ronde.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:51 schreef Fiduci het volgende:
Nadal ook afgemeld.. blijft weinig over zo er zijn nu al 4 lucky losers ofzo die zonder te spelen door zin naar de 2e ronde.. Ook apart zodadelijk in de kwartfinale zonder te spelen
Ik ga zaterdag naar de halve finales hoop dat het wat moois wordt.
Rusedski ook snel en makkelijk door.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef mitt het volgende:
Gilles Simon al naar de tweede ronde
klasse!
Zal best, maar da's wel armoede met anderhalve ton en 250 atp punten (=kwartfinale op een grandslam) in zn pocket.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef H.Flick het volgende:
De winnaar van dit jaar is toch een beetje de kampioen van de armoede.
Voor Sluiter is het mooi als hij de halve finales haalt, maar ik ben alleen maar boos en loop de hele dag al te mokken over het toernooi en alles en iedereen die er mee te maken heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:39 schreef At_Fundum het volgende:
We klagen wel over het aantal afzeggingen, maar ik zie gewoon kansen voor Sluiter![]()
Lees een stukje terug en je leest een aantal van die reactiesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zult hier maar veel geld voor hebben uitgegeven in de hoop 'één van de toppers' in actie te zien. Zit je opgescheept met een veredelde challenger entry list.
Ik had toch wel gegaan, ik ben vooralsnog blij met het programma van morgen. Natuurlijk is het vreselijk jammer dat we geen 'toppers' te zien krijgen maar we gaan toch wel 2 leuke dagen tegemoetquote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zult hier maar veel geld voor hebben uitgegeven in de hoop 'één van de toppers' in actie te zien. Zit je opgescheept met een veredelde challenger entry list.
En een goeie kwaliteit ook.quote:
Henman is cool.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef Butra het volgende:
[..]
En een goeie kwaliteit ook.![]()
Ik zie dat ze Henman speciaal voor mij bewaren (woensdag). Hadden ze echt niet hoeven doen hoor.![]()
Maar die kaartjes kosten dan ook aardig wat euro's minder. Ondanks dat ik tennisliefhebber ben en imo niet alleen wedstrijden van toptennissers leuke partijen opleveren heb ik zelf besloten niet naar Rotterdam af te reizen, ivm de hoge reiskosten (36 euro). Ik vind dat het het op dit moment niet waard is. Verkopen op Marktplaats wil me op dit moment echter niet lukken. Is ook niet meer dan logisch aangezien nog maar weinig mensen belangstelling hebben voor het toernooi...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik had toch wel gegaan, ik ben vooralsnog blij met het programma van morgen. Natuurlijk is het vreselijk jammer dat we geen 'toppers' te zien krijgen maar we gaan toch wel 2 leuke dagen tegemoet![]()
Ik ben niet zo iemand die puur en alleen voor 'toppers' naar een toernooi ga, ik ga rustig ook naar de challengers van Scheveningen![]()
quote:Even leek het dat ook Nikolay Davydenko zou worden geveld door de blessuregolf die voor aanvang van het toernooi leidde tot de afmelding van dertien spelers. In zijn partij tegen Thomas Hernych liet hij in de derde game van de tweede set een fysiotherapeut de baan opkomen om naar zijn pijnlijke linkervoet te kijken. Gelukkig viel de schade mee en kon de kalende Rus de wedstrijd uitspelen.
Da's zeker waar, ik kijk zelf eerlijk gezegd niet op een eurootje meer of minder. Zoals ik al een paar keer eerder vermeld heb in dit topic ga ik morgen met mn zoon en overmorgen met mn zoon en een leerling. Dus ik moet wel, ook al zou ik niet willen. Ik woon ook niet zo gek ver van Rotterdam, dat scheelt natuurlijk wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kosten dan ook aardig wat euro's minder. Ondanks dat ik tennisliefhebber ben en imo niet alleen wedstrijden van toptennissers leuke partijen opleveren heb ik zelf besloten niet naar Rotterdam af te reizen, ivm de hoge reiskosten (36 euro). Ik vind dat het het op dit moment niet waard is. Verkopen op Marktplaats wil me op dit moment echter niet lukken. Is ook niet meer dan logisch aangezien nog maar weinig mensen belangstelling hebben voor het toernooi...
hier!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
waar kan ik die livestream vinden?
En dan geeft de rus straks ook nog voor de volgende ronde op omdat ie toch teveel last van zijn enkel heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef okee6 het volgende:
Pech dat Sluiter zich verstapt heeft, gelukkig loopt die Rus nog wel
[..]
Hij Sluiter echt opgegeven?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Butra het volgende:
En hij geeft op. Hoe is het mogelijk.
Parmart of Meffert dus al in de kwartfinalequote:
Zal wel spannend worden. In het kwalificatietoernooi was het ook erg spannend tussen die 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Parmart of Meffert dus al in de kwartfinale.
Speelde Matieu slecht of Santoro goed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik had graag Mathieu verder zien gaan![]()
Verder wel een leuke dag gehad![]()
Wat had hij aan zeg. Tering.quote:
Normaal gesproken is het al niet mijn keuze wat ie aanheeft.... maar dit ging wel erg ver.quote:
Wat had 'ie aan dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het al niet mijn keuze wat ie aanheeft.... maar dit ging wel erg ver.
Extreem strak, zoals gebruikelijk.quote:
En ik kan geen kinderstemmetjes meer horen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
maar ik kan geen ballen meer zien![]()
Ik heb me geërgerd aan bepaalde ondermaatse personen. De 2 die ik bij me had waren beduidend beter opgevoed dan het gros van de onvolwassen die aanwezig waren vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef Butra het volgende:
[..]
En ik kan geen kinderstemmetjes meer horen.
Ook weer een hele rits foto's gemaakt, altijd leuk om terug te zien.
Gohquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef Juan Zueco het volgende:
Dent houdt er mee op na de verloren tb.
J.
Oh, lelijk zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Extreem strak, zoals gebruikelijk.
Maar nu met lelijke lijnen erop die zijn spieren accentueerden. Een soort wandeld biologie-project.
Pascal Maria of iemand anders? Leuke vent vind ik datquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey er stond gisteravond een scheids te tennissen
En verder wil ik het NIET hebben over dat hoofd van Davydenko. Die gast kon zo uit een James Bond film gekropen zijn.
Dat Djokovic een talent is, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:06 schreef mitt het volgende:
Leuk dat Djokovic het juist in Rotterdam goed doet![]()
Hij ruikt een halve finaleplaats...quote:
Ik weet het niet, hij heeft inmiddels weer teruggebrokenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef XL het volgende:
[..]
Hij ruikt een halve finaleplaats...
Denk alleen niet dat hij hem gaat krijgen.
Stepanek zit hem wel een beetje hopeloos in de backhand van Djokovic te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij heeft inmiddels weer teruggebroken
Ik heb het ook niet zo op met het spel van Stepanekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef XL het volgende:
[..]
Stepanek zit hem wel een beetje hopeloos in de backhand van Djokovic te houden![]()
Maar ik zie het wel gewoon goedkomen voor Radek.
Ik speel op dezelfde lelijke manier als Stepanek....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op met het spel van Stepanek
Als Stepanekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik speel op dezelfde lelijke manier als Stepanek....
Verder mag ik hem ook niet.
Nou goed, mijn backhand is wat dominanter.... maar ik zou er meer mee moeten doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als Stepanek. Ik identificeer mijn spel meer met dat van Djokovic. Gewoon voor de ballen gaan.
![]()
Hij speelt onvoorspelbaar, dat is zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef Juan Zueco het volgende:
Hij speelt niet lelijk. Gedegen en niet bang om voor de volley te gaan. Zie het liever dan die base-line plakkers.
J.
Radek kan dit wel.quote:
Komt me wel aardig uit, had al in de kroeg moeten zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik blijf het jammer vinden, een tiebreak in de beslissende set.
Das waar, maar dan mis je wel Olivierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef XL het volgende:
[..]
Komt me wel aardig uit, had al in de kroeg moeten zijn![]()
In de kroeg wachten andere Belgische vrienden, Jupiler bijvoorbeeld en Hoegaarden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Das waar, maar dan mis je wel Olivier
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef XL het volgende:
[..]
In de kroeg wachten andere Belgische vrienden, Jupiler bijvoorbeeld en Hoegaarden.
Ik denk dat hij op de Masters in Parijs Bercy zijn eerste ATP-titel paktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef mitt het volgende:
Zonde, maar hij komt er wel.
Daar tekenen Novak en ik wel voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de Masters in Parijs Bercy zijn eerste ATP-titel pakt![]()
quote:Thomas Johansson kan drie tot vier maanden niet in actie komen. De Zweed liep donderdag tijdens de training in Rotterdam een blessure aan zijn oog op en is inmiddels geopereerd.
De oud-winnaar van de Australian Open zou vrijdag in de kwartfinales van het dubbelspel spelen met Mario Ancic, maar bij de training een dag eerder schampte een bal zijn oog. Aanvankelijk dacht Johansson dat het wel meeviel, maar in het ziekenhuis bleek dat er een stuk netvlies was losgekomen.
De Zweed (31) is in Het Oogziekenhuis in Rotterdam geopereerd en mag nu drie weken niet vliegen. Hij zal drie tot vier maanden niet kunnen tennissen.
dat is een flinke tegenvallerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef okee6 het volgende:
Onvermeld nieuws uit het dubbeltoernooi
[..]
Het is live op Nederland 1. Of heb je geen tv in de buurt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
kan iemand me de live link geven ? Met live beelden
wist ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is live op Nederland 1. Of heb je geen tv in de buurt?
Nu wel.quote:
Wel lullig? Ronduit schandalig. Maar goed, dat was wel te verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wel lullig voor Krajicek dat de spelers die bij hem afzegden nu - vermoedelijk - wel spelen.
Ik schreef dat het lullig is voor Krajicek. Het is toch niet schandalig voor Krajicek?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef Butra het volgende:
[..]
Wel lullig? Ronduit schandalig. Maar goed, dat was wel te verwachten natuurlijk.
Ik heb deze week toch ook wel een stuk meer respect gekregen voor Davydenko. Ondanks kleine pijntjes gewoon spelen, en toch ook nog even zijn mening laten horen over al die afzeggingen.
Wat mij betreft zijn al die gasten volgend jaar niet welkom, maar goed, daar zal Kraai het niet mee eens zijn.![]()
Pff, je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik schreef dat het lullig is voor Krajicek. Het is toch niet schandalig voor Krajicek?![]()
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef Postlezer het volgende:
Finale tussen Stepanek en C. Rochus![]()
Zoals Rochus speelde geef ik hem wel een kans morgen. (ik dacht dat hij zoiets alleen op gravel kon)
Hij lijkt inderdaad op een eend. Ik vind 'm vrij irritant. Doet me denken aan Petr Korda, al was die nog wel iets irritanter vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Butra het volgende:
[..]
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.
waarom eend?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Butra het volgende:
[..]
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.
Stepanek is een soort van gemuteerd mens-eend, dat zie je tochquote:
Hij is wel erg lelijk, maar ik zie geen snavel.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Stepanek is een soort van gemuteerd mens-eend, dat zie je toch
Point taken.quote:
Wat een k*tfinale tot nu toe zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:32 schreef XL het volgende:
Live op NL1
Ik had bijna kaartjes gekocht. Een paar uur voordat ik het geld wilde overmaken hoorde ik dat Federer afzegde. Toen heb ik ze maar niet gekocht.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:50 schreef XL het volgende:
Je zou maar grof geld betaald hebben voor zo'n finale kaartje.
Eerste set is bijna klaar, er is nog geen rally geweest![]()
Het ziet er niet uit. Wat een identiteitloos hoofd heeft 'ie ook. Hij straalt echt niks uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef XL het volgende:
Dat shirt van die belg kan ook echt niet....
Zonder enig model en nog te groot ook.
Als mijn tegenstander er zo uit ziet vreet ik hem op.... puur op imagequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Wat een identiteitloos hoofd heeft 'ie ook. Hij straalt echt niks uit.
Stepanek die op de grond viel na zijn overwinning...van 45 minuten...
![]()
Vervelend zeg, had je wel betaald voor die dubbel?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef ForzaRob het volgende:
ik ben alweer terug uit Ahoy, had geen zin meer in de dubbel na die drama finale.
Rochus met z'n uitstraling van een aardappel., Vip lounge zat ook weer vol met aardappelen alleen dan hele hete
Dat is ook in scene gezet hoor zodat de kijkers nog iets hebben om naar terug te kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
De streaker tijdens de huldiging was volgens mij het hoogtepunt.
Ja fantastisch. 2 x achter elkaar zelfs.quote:
Was dat een unicum? Had het nog nooit eerder gezien. Wel vaak één acegame, maar geen twee achter elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ja fantastisch. 2 x achter elkaar zelfs.
Al waren ze in mijn ogen niet allemaal onhoudbaar en zeker niet onraakbaar.
Ik heb er wel eens 3 op rij geslagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een unicum? Had het nog nooit eerder gezien. Wel vaak één acegame, maar geen twee achter elkaar.
Stomme ATPquote:Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
De ATP zal hem wel niet geregistreerd hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |