dat is een flinke tegenvallerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef okee6 het volgende:
Onvermeld nieuws uit het dubbeltoernooi
[..]
Het is live op Nederland 1. Of heb je geen tv in de buurt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
kan iemand me de live link geven ? Met live beelden
wist ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is live op Nederland 1. Of heb je geen tv in de buurt?
Nu wel.quote:
Wel lullig? Ronduit schandalig. Maar goed, dat was wel te verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wel lullig voor Krajicek dat de spelers die bij hem afzegden nu - vermoedelijk - wel spelen.
Ik schreef dat het lullig is voor Krajicek. Het is toch niet schandalig voor Krajicek?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef Butra het volgende:
[..]
Wel lullig? Ronduit schandalig. Maar goed, dat was wel te verwachten natuurlijk.
Ik heb deze week toch ook wel een stuk meer respect gekregen voor Davydenko. Ondanks kleine pijntjes gewoon spelen, en toch ook nog even zijn mening laten horen over al die afzeggingen.
Wat mij betreft zijn al die gasten volgend jaar niet welkom, maar goed, daar zal Kraai het niet mee eens zijn.![]()
Pff, je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik schreef dat het lullig is voor Krajicek. Het is toch niet schandalig voor Krajicek?![]()
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef Postlezer het volgende:
Finale tussen Stepanek en C. Rochus![]()
Zoals Rochus speelde geef ik hem wel een kans morgen. (ik dacht dat hij zoiets alleen op gravel kon)
Hij lijkt inderdaad op een eend. Ik vind 'm vrij irritant. Doet me denken aan Petr Korda, al was die nog wel iets irritanter vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Butra het volgende:
[..]
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.
waarom eend?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Butra het volgende:
[..]
Nieminen speelde ook wel erg zwak hoor. Die eend wint gewoon vandaag.
Stepanek is een soort van gemuteerd mens-eend, dat zie je tochquote:
Hij is wel erg lelijk, maar ik zie geen snavel.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Stepanek is een soort van gemuteerd mens-eend, dat zie je toch
Point taken.quote:
Wat een k*tfinale tot nu toe zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:32 schreef XL het volgende:
Live op NL1
Ik had bijna kaartjes gekocht. Een paar uur voordat ik het geld wilde overmaken hoorde ik dat Federer afzegde. Toen heb ik ze maar niet gekocht.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:50 schreef XL het volgende:
Je zou maar grof geld betaald hebben voor zo'n finale kaartje.
Eerste set is bijna klaar, er is nog geen rally geweest![]()
Het ziet er niet uit. Wat een identiteitloos hoofd heeft 'ie ook. Hij straalt echt niks uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef XL het volgende:
Dat shirt van die belg kan ook echt niet....
Zonder enig model en nog te groot ook.
Als mijn tegenstander er zo uit ziet vreet ik hem op.... puur op imagequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Wat een identiteitloos hoofd heeft 'ie ook. Hij straalt echt niks uit.
Stepanek die op de grond viel na zijn overwinning...van 45 minuten...
![]()
Vervelend zeg, had je wel betaald voor die dubbel?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef ForzaRob het volgende:
ik ben alweer terug uit Ahoy, had geen zin meer in de dubbel na die drama finale.
Rochus met z'n uitstraling van een aardappel., Vip lounge zat ook weer vol met aardappelen alleen dan hele hete
Dat is ook in scene gezet hoor zodat de kijkers nog iets hebben om naar terug te kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
De streaker tijdens de huldiging was volgens mij het hoogtepunt.
Ja fantastisch. 2 x achter elkaar zelfs.quote:
Was dat een unicum? Had het nog nooit eerder gezien. Wel vaak één acegame, maar geen twee achter elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ja fantastisch. 2 x achter elkaar zelfs.
Al waren ze in mijn ogen niet allemaal onhoudbaar en zeker niet onraakbaar.
Ik heb er wel eens 3 op rij geslagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een unicum? Had het nog nooit eerder gezien. Wel vaak één acegame, maar geen twee achter elkaar.
Stomme ATPquote:Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
De ATP zal hem wel niet geregistreerd hebben![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |