Maar die kaartjes kosten dan ook aardig wat euro's minder. Ondanks dat ik tennisliefhebber ben en imo niet alleen wedstrijden van toptennissers leuke partijen opleveren heb ik zelf besloten niet naar Rotterdam af te reizen, ivm de hoge reiskosten (36 euro). Ik vind dat het het op dit moment niet waard is. Verkopen op Marktplaats wil me op dit moment echter niet lukken. Is ook niet meer dan logisch aangezien nog maar weinig mensen belangstelling hebben voor het toernooi...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik had toch wel gegaan, ik ben vooralsnog blij met het programma van morgen. Natuurlijk is het vreselijk jammer dat we geen 'toppers' te zien krijgen maar we gaan toch wel 2 leuke dagen tegemoet![]()
Ik ben niet zo iemand die puur en alleen voor 'toppers' naar een toernooi ga, ik ga rustig ook naar de challengers van Scheveningen![]()
quote:Even leek het dat ook Nikolay Davydenko zou worden geveld door de blessuregolf die voor aanvang van het toernooi leidde tot de afmelding van dertien spelers. In zijn partij tegen Thomas Hernych liet hij in de derde game van de tweede set een fysiotherapeut de baan opkomen om naar zijn pijnlijke linkervoet te kijken. Gelukkig viel de schade mee en kon de kalende Rus de wedstrijd uitspelen.
Da's zeker waar, ik kijk zelf eerlijk gezegd niet op een eurootje meer of minder. Zoals ik al een paar keer eerder vermeld heb in dit topic ga ik morgen met mn zoon en overmorgen met mn zoon en een leerling. Dus ik moet wel, ook al zou ik niet willen. Ik woon ook niet zo gek ver van Rotterdam, dat scheelt natuurlijk wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kosten dan ook aardig wat euro's minder. Ondanks dat ik tennisliefhebber ben en imo niet alleen wedstrijden van toptennissers leuke partijen opleveren heb ik zelf besloten niet naar Rotterdam af te reizen, ivm de hoge reiskosten (36 euro). Ik vind dat het het op dit moment niet waard is. Verkopen op Marktplaats wil me op dit moment echter niet lukken. Is ook niet meer dan logisch aangezien nog maar weinig mensen belangstelling hebben voor het toernooi...
hier!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
waar kan ik die livestream vinden?
En dan geeft de rus straks ook nog voor de volgende ronde op omdat ie toch teveel last van zijn enkel heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef okee6 het volgende:
Pech dat Sluiter zich verstapt heeft, gelukkig loopt die Rus nog wel
[..]
Hij Sluiter echt opgegeven?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Butra het volgende:
En hij geeft op. Hoe is het mogelijk.
Parmart of Meffert dus al in de kwartfinalequote:
Zal wel spannend worden. In het kwalificatietoernooi was het ook erg spannend tussen die 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Parmart of Meffert dus al in de kwartfinale.
Speelde Matieu slecht of Santoro goed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik had graag Mathieu verder zien gaan![]()
Verder wel een leuke dag gehad![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |