Sluiter moet tegen Schalkenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
Raemon Sluiter, Andrea Seppi en Igor Andrejev moeten in ieder geval tegen een lucky loser.
maar Schalken doet dus niet meequote:
Yep het is zwaar klote. Ik heb er echt geen zin meer in. On top of that is mijn zoon nu ziek, het zou me niks verbazen als we straks (dinsdag/woensdag) helemaal niet meer kunnen gaanquote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
Mên, echt alle spelers die ik wilde zien doen niet mee: Federer, Baghdatis, Grosjean, Safin, Ljubicic.
en jan siemerink en paul haarhuis, misschien tom okker?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef Trancelocator het volgende:
Straks moet Richard Krajicek zelf nog meedoen. Dat zou op zich wel een bezienswaardigheid zijn.
Jammer van de afvallers, maar de show must go on.
Zo erg zal het toch niet worden, dat het omgevormd wordt tot een seniorentoernooi?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:50 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
en jan siemerink en paul haarhuis, misschien tom okker?
Staat vrouw Grosjean niet op het punt van bevallen?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Butra het volgende:
Over Grosjean ging al een paar dagen het gerucht dat-ie af zou zeggen, terwijl hij gisteren nog gewoon speelde. Blessure my ass.
Als dat zo is heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Staat vrouw Grosjean niet op het punt van bevallen?
ik hoorde het ook net op het sportjournaalquote:
Ik kan dat nog nergens bevestigd vinden..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ook Nadal komt niet...... Lekker als je een kaartje hebt zeg.
Er komt echt geen hond..
NOS Teletekst.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik kan dat nog nergens bevestigd vinden..
Schema voor morgen ook bekend, Sluiter - Meffert en Dent - Berdych in de avond. Die laatste is gewoon een mooie pot.
Teletekst. 655/1quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik kan dat nog nergens bevestigd vinden..
Schema voor morgen ook bekend, Sluiter - Meffert en Dent - Berdych in de avond. Die laatste is gewoon een mooie pot.
Op z'n zachts gezegd ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef Butra het volgende:
Godverdomme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |