Is een databestand van een rioleringsbedrijf. Veel producten zullen ze niet hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[..]
Die zagen hun product wel zitten
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef SiemeN het volgende:
Mijn hond geeft zojuist aan zich .wav te voelen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
.vis ik ga me maar eens douchen.
Je kon er op wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kon wel wat ijsmeis.zip gebruiken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kon wel wat ijsmeis.zip gebruiken
door welk programma wordt dat gebruikt enzo ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
,stoned
Bij de buurman, in de shuur...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waar is dat te downloaden w/s ?
ooh kinkyquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef switchboy het volgende:
[..]
Bij de buurman, in de shuur...
Niet verder vertellen hoor!![]()
Wel een vuurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh kinky
Maar das niet downloaden..
en ik krijg er ook geen serial bij dan ..
.que files?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef SolidArt het volgende:
.kut
Al die files waar ik zometeen nog doorheen moet vanaf amsterdam tot den bosch
Weehquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik voel me meestal een beetje .lam (Netscape Media Player Streaming Audio Metafile)
Als ik weer wat fout doe, ben ik de .lul (OzWin CompuServe E-mail/Forum Access Upload)
Het is niet echt dat ik me zo voel, maar ik .wil (Windows Interface Language Script) wel een vriendin .oid (Prosa/OM Object Interaction Diagram) .plz (Lotus Freelance Presentation) eigenlijk![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe dat met de Duitsers gaat.. Zouden zij zich nou allemaal .mof (MSinfo (Microsoft)) voelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |