Nou pas ?? Was de hele dag al thuisquote:
welk tempoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
bedoelde die andere mensjes hierquote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.
Sommige mensen moeten nog werken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
Verbitterd? Welnee... Waarom zou ik maar één dag per jaar laten merken dat ik van iemand hou, als ik dat iedere dag van het jaar kan doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde die andere mensjes hier
die hebben iets tegen valentijn
ik noem het verbitterd![]()
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.![]()
Tellen digitale kaartjes ook mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb niets tegen Valentijn, zolang ik maar veel kaartjes krijg.
Ja, want zinnige posts in SC's doen er toequote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Beter één vrouw in m'n bed, dan tien kaarten op de mat zeg ik altijd maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Precies. Waarom zou je het haten uit jaloezie. Want dat is het meestal. Commerciele zooi vind ik het ook verder.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi is
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.
Dat geeft geen garanties voor morgenquote:
En dat veranderd de zaak omdat?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.![]()
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je het haten uit jaloezie. Want dat is het meestal. Commerciele zooi vind ik het ook verder.
Geen garanties voor vandaag ook, dacht ik zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat geeft geen garanties voor morgen![]()
oeh ik ben gevleit! of gevleid kies zelf maar want ik weet t niet hahaquote:
Meer dan jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat geeft geen garanties voor morgen![]()
Ah!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.![]()
Dat zeg ik ook, maar van allebei komt weinig terecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter één vrouw in m'n bed, dan tien kaarten op de mat zeg ik altijd maar!
* AirwiN mompelt iets over lijstjes uit wanhoop...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?![]()
Als ik 't kan, kan iedereen 't...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar van allebei komt weinig terecht.![]()
Nee, ik reageer alleen wat pinniger op bepaalde mensen. GF hoort niet bij dat gezelschap en dus zou ik dan niet zo gereageerd hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah!
jij ontloopt ook sommige mensen![]()
Niet uit wanhoop, meer uit puur dom geouwehoer tussen vriendinnenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over lijstjes uit wanhoop...
Haten?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Onderdrukte haatgevoelens jegens mijn persoon?
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef nozem het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen valentijn. Veel waarde hecht ik er echter niet aan, ook niet als ik iemand bemin. Het is gewoon een dag, dit jaar toevallig een dinsdag.
Dat moet jullie er echter niet van weerhouden om me massaal kaartjes te sturen.
Diequote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet uit wanhoop, meer uit puur dom geouwehoer tussen vriendinnen
Daar zal je oma blij mee zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.![]()
Stalker. Hoe kom je aan mijn adres?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.![]()
Die zag ik heus wel....heerlijk mensen die je serieus nemenquote:
Ik ga NU die Valentijnskaart voor jou uit de bus halen!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zag ik heus wel....heerlijk mensen die je serieus nemen
Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't kan, kan iedereen 't...![]()
Toyboy?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb morgenavond een 'date' met mijn toyboy, moet ik dan opeens romantisch gaan doen omdat het Valentijn is???
Goedzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga NU die Valentijnskaart voor jou uit de bus halen!![]()
Ah, dat maakt 't stukken moeilijker om een gelijkwaardig iemand te vinden. Ik, als plebs, heb keuze genoeg natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen..
Jij had liever gelezen dat ze een date had met d'r nozem?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Heb ik van Thisbe gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Stalker. Hoe kom je aan mijn adres?![]()
Die ligt al jaren onder de grond.quote:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.![]()
En neukertje vond ik ook zo plat.
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.![]()
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.![]()
Inkoppertje.quote:
Ik had het over je taalgebruik op FOK!, niet over de desbetreffende activiteiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Jamaar, jamaar het leuke ervan is juist dat het zo lekker ordinair is. De bedoeling is ook dat het morgen weer lekker ordinair wordt.
.
Ah, dacht alquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.quote:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
Ze is vergeten dat jullie verkering hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.![]()
Een Minnaar blijft slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Okay dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Neukertje dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Een Minnaar blijft slapen
Een neukertje mag voor het slapen weer weg
Nee, ik heb toevallig vorige week veel oude kleren naar het Leger des Heils gebracht.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.![]()
Da's een hele geruststellingquote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je al je fantasietjes over liefie_ gewoon in stand houden!![]()
Tijd voor een ander leven. De 'darkroomdays' zijn definitief voorbij dus? Goedzo, hopelijk heb je er geen souvenirs aan overgehouden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig vorige week veel oude kleren naar het Leger des Heils gebracht.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef nozem het volgende:
Tijd voor een ander leven. De 'darkroomdays' zijn definitief voorbij dus? Goedzo, hopelijk heb je er geen souvenirs aan overgehouden.![]()
Ik word zometeen trouwens de faculteit uit geschopt.
quote:Alleen
In Nederland wonen meer mannen alleen dan vrouwen. Een op de vier mannen woont zonder partner tegenover een op de vijf vrouwen. Volgens het CBS komt dit omdat er meer alleenstaande mannen zijn en omdat mannen langer bij hun ouders blijven wonen. Vrouwen verlaten eerder het ouderlijk huis. Daar staat wel tegenover dat zij vaker alleenstaand ouder zijn, omdat de kinderen na een scheiding veelal bij de moeder komen wonen.
De auteur van dat bericht spreekt zichzelf tegen.quote:
Ach, de meeste pubers gaan wel door een fase dat ze met uitzondering van etenstijd alleen wonen in het huis van hun ouders. Mannen rekken dat alleen iets langerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De auteur van dat bericht spreekt zichzelf tegen.![]()
neequote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?![]()
Mannen die niet gaan studeren ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, de meeste pubers gaan wel door een fase dat ze met uitzondering van etenstijd alleen wonen in het huis van hun ouders. Mannen rekken dat alleen iets langer.
Nou ja, de mannen die je nodig hebt om de statistiek in dat stukje rond te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mannen die niet gaan studeren ja.![]()
Een andere verklaring is dat vrouwen vaak een paar jaar jonger zijn dan hun partner en daardoor op jongere leeftijd gaan samenwonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de mannen die je nodig hebt om de statistiek in dat stukje rond te krijgen.
Bij mij bleven ze allemaal slapen. Vond t wel gezelligquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een Minnaar blijft slapen
Een neukertje mag voor het slapen weer weg
Dat vind ik juist een mooi woord.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze allemaal slapen. Vond t wel gezellig
Nooit iemand trws als minnares gezien... Klinkt zo vies![]()
joeyt geeft een aai op je bolletjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen wonen vaker alleen, omdat vrouwenzijn.
Nee, neukstertje klinkt smakelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef JoeyT het volgende:
Nooit iemand trws als minnares gezien... Klinkt zo vies![]()
komt van beminnen en dat vind ik veels te ver gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een mooi woord.![]()
V:rouwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen wonen vaker alleen, omdat vrouwenzijn.
een fbquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, neukstertje klinkt smakelijk.
Nee die neuken smakelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, neukstertje klinkt smakelijk.
Nou en? Beter een mooi Nederlands woord dan een lelijk anglicisme als het toyboy van Cc.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
komt van beminnen en dat vind ik veels te ver gaan![]()
Nou en? Het woord moet toch wel staan voor de inhoud.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou en? Beter een mooi Nederlands woord dan een lelijk anglicisme als het toyboy van Cc.![]()
Ook fb is een door Plato verworpen anglicisme, evenals het van Cc eigenlijk verwachte boytoy.quote:
Ik hoef geen garanties voor morgen ... Carpe diem!quote:
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou en? Het woord moet toch wel staan voor de inhoud.
Het lultempoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:
welk tempo
Blijf je zeuren over het aantal topicsquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het lultempo![]()
![]()
Hoeveelste SC topic is dit wel niet vandaag ??
Daarom gewoon scharrel, zoals elk zichzelf respecterend wezen zou zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.
Ik heb in jaren al niks meer gehad . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Het zesde, alhoewel het complot jegens Plato ervoor zorgde dat er één vrij korte tussen zat.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het lultempo![]()
![]()
Hoeveelste SC topic is dit wel niet vandaag ??
Dat is inderdaad beter dan die Engelse woorden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom gewoon scharrel, zoals elk zichzelf respecterend wezen zou zeggen![]()
Toyboy klinkt zo enorm gayquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blijf je zeuren over het aantal topics![]()
Laat me niet het S woord gebruiken
Oi ik ben modquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.![]()
En ??quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
Blijf je zeuren over het aantal topics![]()
Laat me niet het S woord gebruiken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.![]()
Ja, we doen het extra. Puur en alleen om jou te pesten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ??
Mag ik niet meer vreemd vinden dat wanneer ik een vrije dag heb, het aantal topics fors verdubbeld is dan op een reguliere werkdag van me ??![]()
![]()
Lekker belangrijk, het aantal topics per dagquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik niet meer vreemd vinden dat wanneer ik een vrije dag heb, het aantal topics fors verdubbeld is dan op een reguliere werkdag van me ??![]()
![]()
Lekker volwassen, constant users afzeikenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef webspider het volgende:
Lekker belangrijk, het aantal topics per dag![]()
Stel je niet zo aan kerel. Waar maak je je überhaupt druk om?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker volwassen, constant users afzeiken![]()
![]()
Ik denk dat ThunderChild een slechte dag heeft. Zo erg is dat niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kerel. Waar maak je je überhaupt druk om?![]()
Hij mag het voortaan wel even van tevoren laten weten, scheelt wat irritaties over en weerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat ThunderChild een slechte dag heeft. Zo erg is dat niet.
Maakt mij ook geen ene ruk uit, viel me alleen op maar dat mag kennelijk niet van het afzeikkliekje hier . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef melismay het volgende:
TC wat maakt het uit dat er zoveel topics door geen gegaan zijn en voor de rest... boieuh!
Maar we zullen er in het vervolg rekening mee houden, ik stel voor dat we nog maar één topic per dag openen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij mag het voortaan wel even van tevoren laten weten, scheelt wat irritaties over en weer
F5-moment van 23:59 - 0:01quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar we zullen er in het vervolg rekening mee houden, ik stel voor dat we nog maar één topic per dag openen.![]()
Dan zijn we daar ook weer klaar mee!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen ene ruk uit,
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit topic relativeert mijn leven zooo goed.
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zakquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
Joey is pro afzeikkliekjesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen ene ruk uit, viel me alleen op maar dat mag kennelijk niet van het afzeikkliekje hier . . .![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zak.
Het is wel waar, maar het helpt hem inderdaad niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zak.
Wat is er _Fuffy_?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef _Fuffy_ het volgende:
Omg.
Joey is pro welbekende feitenquote:
Placebo.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef webspider het volgende:
Waar is dat [afbeelding] knopje dan voor ?
'Lunchen'?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat is er _Fuffy_?Leuk fotoboek ook trouwens
Zullen we een keer samen afspreken
vriendinnetje van GF toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef _Fuffy_ het volgende:
Omg.
Voorkomen dat je net zoveel Feedbacktopics per dag krijgt als slowchattopicsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef webspider het volgende:
Waar is dat [afbeelding] knopje dan voor ?
Om de users een veilig gevoel te gevenquote:
Oh, ik heb de intelligentie van de admins onderschatquote:
Goed planquote:
Dat is op zich een hele kunst.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, ik heb de intelligentie van de admins onderschat![]()
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op mequote:
Het is R&P, het is dus vast EQquote:
Ik denk dat het andersom beter werkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op me![]()
quote:
Ik praat haar het bed inquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op me![]()
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Litpho het volgende:
Voorkomen dat je net zoveel Feedbacktopics per dag krijgt als slowchattopics.
Het Robbie Ricardo Archiefquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
Al die zogenaamde reports gaan linea recta richting dezelfde plaats als waar de search zich bevindt.
Oeioeioei... de umpth keer dat dit verklapt wordtquote:
Ze wilt flink geneukt worden... Denk dat je dat beter aan mij kan overlaten... Aah wtf ik doe alles welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom beter werkt.![]()
Al mijn denigrerende topicreports op Google!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die zogenaamde reports gaan linea recta richting dezelfde plaats als waar de search zich bevindt.
En weer gaat Joey mee...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef liefie_ het volgende:
pfff fuffy vergeet die jongenszullen wij gaan wat gaan eten
![]()
owkej dat klinkt wel als een redelijke dealquote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En weer gaat Joey mee...
Lekker int zuiden tijdens carnaval![]()
Mag je me leren dansenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de salsa lesDag allemaal
![]()
Die _Fuffy_ krijg ik nog wel
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan ben ik nooit honderd procent zeker geweest dat het een kloon was, itt. RR.
Moet ik je onderbroek schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik praat haar het bed inen jij mag inderdaad de rotzooi opruimen naderhand
![]()
Lijkt me een goede verdeling![]()
Ah, dat lag niet aan mij dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej dat klinkt wel als een redelijke heerlijke deal
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.![]()
wie?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijs![]()
Ik kom nooit in ONZ, maar volgens mij is Leen gewoon een domme boerengast.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijs![]()
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mag die GF sowieso niet zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoor![]()
We spreken gewoon af en dan zie ik t met eigen ogen...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoor![]()
Ja, wat een pauper is dat.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Nee. Echt zo'n HBO pauper scholiertje
whahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die het de hele tijd over "paupers" hebben, zijn zelf vaak niet de snuggerste en komen uit een lage sociale klasse![]()
Niet iedereen kan nou eenmaal uit de elitelaag van de bevolking komen. Je mag het als een groot voorrecht beschouwen dat je in een dergelijk gezin bent opgegroeid Thisbe.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die het de hele tijd over "paupers" hebben, zijn zelf vaak niet de snuggerste en komen uit een lage sociale klasse![]()
Mensen die zeiken over mensen die het woord 'pauper' gebruiken zijn nog ergerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Altijd nog beter dan 'op kot'quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef _Fuffy_ het volgende:
Je woont zeker ook 'op stand'?
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die het woord 'pauper' gebruiken zijn nog erger
Je woont zeker ook 'op stand'?
Dat doet me altijd aan een varkensstal denken.quote:
Hetgeen voor veel studentenhuizen niet eens zo'n beroerde omschrijving is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doet me altijd aan een varkensstal denken.![]()
Gelukkig zijn er voor dat soort mensen prijzen van "slechts" 1 miljoen zodat ze niet kunnen rentenierenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen haha
Touche! Omlaag en omhoog trappen is heel makkelijk, maar ondertussen wil iedereen stiekem in een groot huis wonenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen haha
Ik moet eerder aan een friettent denken. En een aangekoekte frituurpan is altijd wel te vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen voor veel studentenhuizen niet eens zo'n beroerde omschrijving is.
Wederom zelden een probleem in de studentenhuizen die ik ken. Alhoewel dat in veel gevallen ook het enige keukengereedschap was wat makkelijk te vinden wasquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Thisbe het volgende:
En een aangekoekte frituurpan is altijd wel te vinden![]()
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverdquote:
gelukkig anders krijg je van die flodder situatiesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voor dat soort mensen prijzen van "slechts" 1 miljoen zodat ze niet kunnen rentenieren.
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverd![]()
De geslaagde autohandelaar kan anders ook een kast van een huis kopen hoor,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig anders krijg je van die flodder situaties
Je wordt vanzelf verstandig Plato! Eens schud je het linkse imago van je af, en besef je dat je je geld beter aan tweede huis in Zwisterland kunt besteden dan aan weer een Melkertbaanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverd![]()
praat me er niet vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
De geslaagde autohandelaar kan anders ook een kast van een huis kopen hoor,.
Totdat je zelf in de WAO terechtkomt op het moment dat je familiekapitaal verdampt is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf verstandig Plato! Eens schud je het linkse imago van je af, en besef je dat je je geld beter aan tweede huis in Zwisterland kunt besteden dan aan weer een Melkertbaan![]()
Nou het is meer dat er iemand smijt met termen als "paupers", en dat ik opmerkte dat de mensen die het meest laatdunkend doen over "arbeiders" zelf vaak de grootste arbeiders zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Ik kom uit een arbeidersmilieu, maar heb me opgewerkt.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Mijn opa's hebben zich al opgewerkt tot de lagere middenklasse en mijn ouders zijn weer een stap verder gekomen. Rijk zijn we echter nog steeds niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Jij vindt 1 of meerdere schoonmaaksters in je huis normaal. Ik bedoel waar hebben we het dan overquote:
Mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.![]()
het maakt toch niet uit of je geld hebt of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Heerlijk, die verzuiling alhier,. Ik wordt er helemaal melancholisch van
.
Daarvoor heb je natuurlijk de bankrekening op de Kaaimaneilandenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Totdat je zelf in de WAO terechtkomt op het moment dat je familiekapitaal verdampt is.![]()
dat wil niet zeggen dat we super rijk zijn of zo hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Jij vindt 1 of meerdere schoonmaaksters in je huis normaal. Ik bedoel waar hebben we het dan over
De verzuiling is heel iets anders dan de klassestrijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Heerlijk, die verzuiling alhier,. Ik wordt er helemaal melancholisch van
.
Pauper is ook een lelijk woord. Gebruik danquote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef Thisbe het volgende:
Nou het is meer dat er iemand smijt met termen als "paupers", en dat ik opmerkte dat de mensen die het meest laatdunkend doen over "arbeiders" zelf vaak de grootste arbeiders zijn.![]()
Mensen met bankrekeningen in een belastingparadijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daarvoor heb je natuurlijk de bankrekening op de Kaaimaneilanden![]()
Zouden we binnenkort weer een heel nieuwe verzuiling krijgen in Europa?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De verzuiling is heel iets anders dan de klassestrijd.![]()
Natuurlijk, maar wat materiële rijkdom kon ik momenteel goed gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef Thisbe het volgende:
Maar Plato toch! Intellectuele rijkdom is toch het hoogste goed?![]()
preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat maakt het nu uit of iemand met een zilveren dan wel houten lepel in de mond geboren is. We bloeden allemaal rood.
/peace on earth mode.
En dat verschil heet de verTROSsingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
In zekere zin kun je dat wel stellen ja, zij het dat de contacten tussen de zuilen veel intensiever zijn geworden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Zouden we binnenkort weer een heel nieuwe verzuiling krijgen in Europa?
De Islamitische zuil, de Atheistische/Agnostische zuil, de Christelijke zuil, en ga zo maar door?
Jaja daar hebben we het al! Vuile kapitalist! Ik ben tenminste zuiver op de graat, en hou me niet bezig met geldquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wat materiële rijkdom kon ik momenteel goed gebruiken.![]()
Mensen die geld hebben hoeven zich daar ook niet mee bezig te houden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jaja daar hebben we het al! Vuile kapitalist! Ik ben tenminste zuiver op de graat, en hou me niet bezig met geld![]()
doe dan niet alsof je t niet wilt hebben... dat is zo foutquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mensen die geld hebben hoeven zich daar ook niet mee bezig te houden.![]()
Daar heb je gelijk in. Het was dan ook een grapjequote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het maakt toch niet uit of je geld hebt of niet?
als je maar niet doet alsof of af gaat geven op mensen die meer of minder hebben
Maar verschillende klassen zijn ook verschillende zuilen,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
had t ook meer tegen iedereen hierquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het was dan ook een grapje.
Dat zeg ik niet, ik pleit alleen voor gelijke kansen voor mensen die uit minder gegoede gezinnen komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe dan niet alsof je t niet wilt hebben... dat is zo fout
Jij vindt het raar als mensen geen schoonmaaksters hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe dan niet alsof je t niet wilt hebben... dat is zo fout
En daarmee de temperatuur van de oliequote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In zekere zin kun je dat wel stellen ja, zij het dat de contacten tussen de zuilen veel intensiever zijn geworden.
wat zegt dat over mijn financiele situatie?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Dus zit je op een forum aan te kloten. Doet verder weinig, mist de bus als je naar school moet en gaat ipv school in de stad jellybeans kopen![]()
Ik geloof dat we het wat dat betreft in Nederland redelijk voor elkaar hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik pleit alleen voor gelijke kansen voor mensen die uit minder gegoede gezinnen komen.
Och kom op Plato, jij wil echt wel veel meer verdienen dan de Turkse slager bij je om de hoek!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik pleit alleen voor gelijke kansen voor mensen die uit minder gegoede gezinnen komen.
Dat je een reality check nodig hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat zegt dat over mijn financiele situatie?
ik heb nooit gezegd dat ik arm ben
maar ook niet dat ik rijk ben
en niet alle mensen met geld stemmen vvd en niet alle vvd stemmers hebben geldquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het wat dat betreft in Nederland redelijk voor elkaar hebben.
Die hebben we tot op een bepaalde hoogte, maar dat is niet te danken aan de VVD.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och kom op Plato, jij wil echt wel veel meer verdienen dan de Turkse slager bij je om de hoek!
En gelijke kansen (zeker op het gebied van onderwijs) hebben we al in Nederland, we zitten hier niet in een derde wereldland![]()
Dat hangt ervan af wie je het vraagt. Vraag het aan de partijen aan de linkerkant van het spectrum en die zullen je vertellen dat er nog verschillende uitkomsten zijn wat tegen hun definitie van gelijke kansen ingaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel een behoorlijk sterk verband is tussen inkomen en politieke voorkeur.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en niet alle mensen met geld stemmen vvd en niet alle vvd stemmers hebben geld
omdat ik de bus mis en jellybeans eet heb ik een realty check nodig?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Dat je een reality check nodig hebt.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Frezer het volgende:
ja dat welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel een behoorlijk sterk verband is tussen inkomen en politieke voorkeur.
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat we het maar beter niet over politiek kunnen hebben Plato, dadelijk stroomt het topic weer leeg![]()
Rokjes?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef webspider het volgende:
Hopla, laten we het over Fuffy's favo onderwerp hebben
Het is dan ook mijn persoonlijke mening,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wie je het vraagt. Vraag het aan de partijen aan de linkerkant van het spectrum en die zullen je vertellen dat er nog verschillende uitkomsten zijn wat tegen hun definitie van gelijke kansen ingaat.
Dat punt deel ik dan ook wel met jequote:Op maandag 13 februari 2006 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn persoonlijke mening,.
dat is mijn punt!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef Thisbe het volgende:
Er zijn trouwens onzettend veel studentenhuizen met een schoonmaker hoor. Zeker de dispuutshuizen hier. En als je met z'n tienen betaalt, dan is zo'n schoonmaker echt niet duur hoor.![]()
Ja en nee. Ondernemers stemmen vaak VVD, maar hoogopgeleide mensen in loondienst (en zeker in overheidsdienst) met een goed inkomen stemmen doorgaans toch op partijen als de PvdA, D66 en GroenLinks.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel een behoorlijk sterk verband is tussen inkomen en politieke voorkeur.
Dat principe geldt natuurlijk altijd als je het over mensen hebt. Maar een beeld krijgen van de grote lijn kan ook handig zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
Beetje stom om er van uit te gaan dat iemand die kan kopen wat hij of zij wil ook meteen een bepaalde gedachtengang aanhangt
Als we een niet nader te noemen user moeten geloven draag je die veel te weinig.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef _Fuffy_ het volgende:
Nee, rokjes draag ik niet graag he. Veel te koud
Nou Plato, ben ik het voor EEN keer met je eens!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ondernemers stemmen vaak VVD, maar hoogopgeleide mensen in loondienst (en zeker in overheidsdienst) met een goed inkomen stemmen doorgaans toch op partijen als de PvdA, D66 en GroenLinks.
Je kunt het hier ook niet mee oneens zijn, want het is een bewezen statistisch verband.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou Plato, ben ik het voor EEN keer met je eens!Zeker in mijn vriendenkring gaat dit op. Op EEN uitzondering na dan, maar ik heb goede hoop dat deze lieverd ooit verstandig wordt
![]()
Aggossie!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, tot mijn grote verdriet moet ik jullie nu verlaten.![]()
Ga jij ook America's Next Top Model kijken?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, tot mijn grote verdriet moet ik jullie nu verlaten.![]()
Immer een geweldige combinatiequote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
bewezen statistisch
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij ook America's Next Top Model kijken?
Ik drukte me inderdaad niet goed uit, maar je snatp wat ik bedoel.quote:
Het zou ook zomaar kunnen dat jij vindt dat je altijd gelijk hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt het hier ook niet mee oneens zijn, want het is een bewezen statistisch verband.![]()
Wat betreft politiek ben ik dan ook de autoriteit van deze slowchat.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat jij vindt dat je altijd gelijk hebt![]()
Vooral in de sociale en maatschappij wetenschappen,quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat maakt 't stukken moeilijker om een gelijkwaardig iemand te vinden. Ik, als plebs, heb keuze genoeg natuurlijk...![]()
Jij kwam uit een gegoede familie toch?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kwam uit een gegoede familie toch?.
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?quote:
het is nogal moeilijk aan je vent zitten via een computer hoorquote:
Niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?
Ik vond ze alledrie net niks. De cranberry basilicum kon er nog wel een beetje mee door, maar de mango-peper miste peper (en eigenlijk ook mango).quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit toch lekker... en dan vooral die middelste.
Een beetje zomer in februari.
* Weer zapt naar ANTM
Dan nogquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is nogal moeilijk aan je vent zitten via een computer hoor
hij moet t toch echt zelf doen![]()
duh dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Dan nog
Straks haalt hij zich nog dingen in z'n hoofd
Kar, als ik het me goed meen te herinneren,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh dat is ook de bedoeling
geloof niet dat er veel aan is als ie er niet bij fantaseerd
Een martini jiggerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Frezer het volgende:
, nu heb ik trek gekregen in bitter lemon.
True!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kar, als ik het me goed meen te herinneren,.
Ik begin de indruk te krijgen dat je Twist hebt afgepakt van Melis!quote:
Alleen vanavond!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik begin de indruk te krijgen dat je Twist hebt afgepakt van Melis!
Wat was er mis?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef johnplayer het volgende:
Hallo, Ik heb goed nieuws
Na meer dan een week zijn mn schoonzus haar pasgeboren dochter eindelijk thuis
Nou, vorige week zaterdag om 5 uur brak het water/vliezen, dus moesten ze naar het ziekenhuis omdat het kind in een stuit lag.quote:
Echt hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik wilde alleen even behulpzaam zijn voor een nieuwe user
.
da's wel heftig ja :Squote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou, vorige week zaterdag om 5 uur brak het water/vliezen, dus moesten ze naar het ziekenhuis omdat het kind in een stuit lag.
om 6 uur s'avonds toch maar een keizersnee. kind geboren, maar een uur later verloor mn schoonzus zo veel bloed dat ze in een shock raakte en meteen weer opengemaakt werd. ze konden niet echt wat vinden, maar alles zag er op dat moment beter uit. later bleek het niet zo best te zijn en heeft ze in totaal 8 zakken bloed moeten krijgen. bleek die kleine ook nog niet eens zo goed te willen drinken. dus die moest ook een paar dagen op de coufeuse afdeling. maarrrrrr dat is nu allemaal over, en vanacht slaapt ze voor het eerst in haar eigen bedje
Ik ben de goedheid zelvequote:
Nou inderdaad, due vandaag was het een klein beetje feest >:Oquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef vibri het volgende:
[..]
da's wel heftig ja :S
Maar gelukkig dat 't nu goed gaat
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, due vandaag was het een klein beetje feest >:O
Eenschquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid zelve.
en TRU is zelden zo vermakelijk geweest
En al m'n andere klonen niet te vergetenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
MissMSX Mashi Vibri.
Het wordt er niet makkelijker op.
Zeldenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
En al m'n andere klonen niet te vergeten
Allemaal bannen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoi BloodhoundfromHell.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |