Ga jij ook America's Next Top Model kijken?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, tot mijn grote verdriet moet ik jullie nu verlaten.![]()
Immer een geweldige combinatiequote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
bewezen statistisch
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij ook America's Next Top Model kijken?
Ik drukte me inderdaad niet goed uit, maar je snatp wat ik bedoel.quote:
Het zou ook zomaar kunnen dat jij vindt dat je altijd gelijk hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt het hier ook niet mee oneens zijn, want het is een bewezen statistisch verband.![]()
Wat betreft politiek ben ik dan ook de autoriteit van deze slowchat.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat jij vindt dat je altijd gelijk hebt![]()
Vooral in de sociale en maatschappij wetenschappen,quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat maakt 't stukken moeilijker om een gelijkwaardig iemand te vinden. Ik, als plebs, heb keuze genoeg natuurlijk...![]()
Jij kwam uit een gegoede familie toch?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kwam uit een gegoede familie toch?.
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?quote:
het is nogal moeilijk aan je vent zitten via een computer hoorquote:
Niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?
Ik vond ze alledrie net niks. De cranberry basilicum kon er nog wel een beetje mee door, maar de mango-peper miste peper (en eigenlijk ook mango).quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit toch lekker... en dan vooral die middelste.
Een beetje zomer in februari.
* Weer zapt naar ANTM
Dan nogquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is nogal moeilijk aan je vent zitten via een computer hoor
hij moet t toch echt zelf doen![]()
duh dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Dan nog
Straks haalt hij zich nog dingen in z'n hoofd
Kar, als ik het me goed meen te herinneren,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik te min? Omdat jouw pa in een grotere wagen rijdt dan de mijne?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh dat is ook de bedoeling
geloof niet dat er veel aan is als ie er niet bij fantaseerd
Een martini jiggerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Frezer het volgende:
, nu heb ik trek gekregen in bitter lemon.
True!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kar, als ik het me goed meen te herinneren,.
Ik begin de indruk te krijgen dat je Twist hebt afgepakt van Melis!quote:
Alleen vanavond!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik begin de indruk te krijgen dat je Twist hebt afgepakt van Melis!
Wat was er mis?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef johnplayer het volgende:
Hallo, Ik heb goed nieuws
Na meer dan een week zijn mn schoonzus haar pasgeboren dochter eindelijk thuis
Nou, vorige week zaterdag om 5 uur brak het water/vliezen, dus moesten ze naar het ziekenhuis omdat het kind in een stuit lag.quote:
Echt hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik wilde alleen even behulpzaam zijn voor een nieuwe user
.
da's wel heftig ja :Squote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou, vorige week zaterdag om 5 uur brak het water/vliezen, dus moesten ze naar het ziekenhuis omdat het kind in een stuit lag.
om 6 uur s'avonds toch maar een keizersnee. kind geboren, maar een uur later verloor mn schoonzus zo veel bloed dat ze in een shock raakte en meteen weer opengemaakt werd. ze konden niet echt wat vinden, maar alles zag er op dat moment beter uit. later bleek het niet zo best te zijn en heeft ze in totaal 8 zakken bloed moeten krijgen. bleek die kleine ook nog niet eens zo goed te willen drinken. dus die moest ook een paar dagen op de coufeuse afdeling. maarrrrrr dat is nu allemaal over, en vanacht slaapt ze voor het eerst in haar eigen bedje
Ik ben de goedheid zelvequote:
Nou inderdaad, due vandaag was het een klein beetje feest >:Oquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef vibri het volgende:
[..]
da's wel heftig ja :S
Maar gelukkig dat 't nu goed gaat
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, due vandaag was het een klein beetje feest >:O
Eenschquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid zelve.
en TRU is zelden zo vermakelijk geweest
En al m'n andere klonen niet te vergetenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
MissMSX Mashi Vibri.
Het wordt er niet makkelijker op.
Zeldenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
En al m'n andere klonen niet te vergeten
Allemaal bannen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoi BloodhoundfromHell.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef vibri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |