Nou pas ?? Was de hele dag al thuisquote:
welk tempoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
bedoelde die andere mensjes hierquote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.
Sommige mensen moeten nog werken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
Verbitterd? Welnee... Waarom zou ik maar één dag per jaar laten merken dat ik van iemand hou, als ik dat iedere dag van het jaar kan doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde die andere mensjes hier
die hebben iets tegen valentijn
ik noem het verbitterd![]()
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.![]()
Tellen digitale kaartjes ook mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb niets tegen Valentijn, zolang ik maar veel kaartjes krijg.
Ja, want zinnige posts in SC's doen er toequote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Beter één vrouw in m'n bed, dan tien kaarten op de mat zeg ik altijd maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Precies. Waarom zou je het haten uit jaloezie. Want dat is het meestal. Commerciele zooi vind ik het ook verder.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi is
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.
Dat geeft geen garanties voor morgenquote:
En dat veranderd de zaak omdat?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.![]()
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je het haten uit jaloezie. Want dat is het meestal. Commerciele zooi vind ik het ook verder.
Geen garanties voor vandaag ook, dacht ik zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat geeft geen garanties voor morgen![]()
oeh ik ben gevleit! of gevleid kies zelf maar want ik weet t niet hahaquote:
Meer dan jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat geeft geen garanties voor morgen![]()
Ah!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.![]()
Dat zeg ik ook, maar van allebei komt weinig terecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter één vrouw in m'n bed, dan tien kaarten op de mat zeg ik altijd maar!
* AirwiN mompelt iets over lijstjes uit wanhoop...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?![]()
Als ik 't kan, kan iedereen 't...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar van allebei komt weinig terecht.![]()
Nee, ik reageer alleen wat pinniger op bepaalde mensen. GF hoort niet bij dat gezelschap en dus zou ik dan niet zo gereageerd hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah!
jij ontloopt ook sommige mensen![]()
Niet uit wanhoop, meer uit puur dom geouwehoer tussen vriendinnenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over lijstjes uit wanhoop...
Haten?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Onderdrukte haatgevoelens jegens mijn persoon?
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef nozem het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen valentijn. Veel waarde hecht ik er echter niet aan, ook niet als ik iemand bemin. Het is gewoon een dag, dit jaar toevallig een dinsdag.
Dat moet jullie er echter niet van weerhouden om me massaal kaartjes te sturen.
Diequote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet uit wanhoop, meer uit puur dom geouwehoer tussen vriendinnen
Daar zal je oma blij mee zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.![]()
Stalker. Hoe kom je aan mijn adres?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb mijn kaart (in een prachtige roze envelop) al lang op de bus gedaan.![]()
Die zag ik heus wel....heerlijk mensen die je serieus nemenquote:
Ik ga NU die Valentijnskaart voor jou uit de bus halen!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zag ik heus wel....heerlijk mensen die je serieus nemen
Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't kan, kan iedereen 't...![]()
Toyboy?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb morgenavond een 'date' met mijn toyboy, moet ik dan opeens romantisch gaan doen omdat het Valentijn is???
Goedzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga NU die Valentijnskaart voor jou uit de bus halen!![]()
Ah, dat maakt 't stukken moeilijker om een gelijkwaardig iemand te vinden. Ik, als plebs, heb keuze genoeg natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen..
Jij had liever gelezen dat ze een date had met d'r nozem?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Heb ik van Thisbe gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Stalker. Hoe kom je aan mijn adres?![]()
Die ligt al jaren onder de grond.quote:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.![]()
En neukertje vond ik ook zo plat.
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.![]()
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.![]()
Inkoppertje.quote:
Ik had het over je taalgebruik op FOK!, niet over de desbetreffende activiteiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Jamaar, jamaar het leuke ervan is juist dat het zo lekker ordinair is. De bedoeling is ook dat het morgen weer lekker ordinair wordt.
.
Ah, dacht alquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.quote:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
Ze is vergeten dat jullie verkering hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.![]()
Een Minnaar blijft slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Okay dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Neukertje dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Een Minnaar blijft slapen
Een neukertje mag voor het slapen weer weg
Nee, ik heb toevallig vorige week veel oude kleren naar het Leger des Heils gebracht.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.![]()
Da's een hele geruststellingquote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je al je fantasietjes over liefie_ gewoon in stand houden!![]()
Tijd voor een ander leven. De 'darkroomdays' zijn definitief voorbij dus? Goedzo, hopelijk heb je er geen souvenirs aan overgehouden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig vorige week veel oude kleren naar het Leger des Heils gebracht.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef nozem het volgende:
Tijd voor een ander leven. De 'darkroomdays' zijn definitief voorbij dus? Goedzo, hopelijk heb je er geen souvenirs aan overgehouden.![]()
Ik word zometeen trouwens de faculteit uit geschopt.
quote:Alleen
In Nederland wonen meer mannen alleen dan vrouwen. Een op de vier mannen woont zonder partner tegenover een op de vijf vrouwen. Volgens het CBS komt dit omdat er meer alleenstaande mannen zijn en omdat mannen langer bij hun ouders blijven wonen. Vrouwen verlaten eerder het ouderlijk huis. Daar staat wel tegenover dat zij vaker alleenstaand ouder zijn, omdat de kinderen na een scheiding veelal bij de moeder komen wonen.
De auteur van dat bericht spreekt zichzelf tegen.quote:
Ach, de meeste pubers gaan wel door een fase dat ze met uitzondering van etenstijd alleen wonen in het huis van hun ouders. Mannen rekken dat alleen iets langerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De auteur van dat bericht spreekt zichzelf tegen.![]()
neequote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus nu geloof jij dat ik een happy single ben?![]()
Mannen die niet gaan studeren ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, de meeste pubers gaan wel door een fase dat ze met uitzondering van etenstijd alleen wonen in het huis van hun ouders. Mannen rekken dat alleen iets langer.
Nou ja, de mannen die je nodig hebt om de statistiek in dat stukje rond te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mannen die niet gaan studeren ja.![]()
Een andere verklaring is dat vrouwen vaak een paar jaar jonger zijn dan hun partner en daardoor op jongere leeftijd gaan samenwonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de mannen die je nodig hebt om de statistiek in dat stukje rond te krijgen.
Bij mij bleven ze allemaal slapen. Vond t wel gezelligquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een Minnaar blijft slapen
Een neukertje mag voor het slapen weer weg
Dat vind ik juist een mooi woord.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze allemaal slapen. Vond t wel gezellig
Nooit iemand trws als minnares gezien... Klinkt zo vies![]()
joeyt geeft een aai op je bolletjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen wonen vaker alleen, omdat vrouwenzijn.
Nee, neukstertje klinkt smakelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef JoeyT het volgende:
Nooit iemand trws als minnares gezien... Klinkt zo vies![]()
komt van beminnen en dat vind ik veels te ver gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een mooi woord.![]()
V:rouwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen wonen vaker alleen, omdat vrouwenzijn.
een fbquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, neukstertje klinkt smakelijk.
Nee die neuken smakelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, neukstertje klinkt smakelijk.
Nou en? Beter een mooi Nederlands woord dan een lelijk anglicisme als het toyboy van Cc.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
komt van beminnen en dat vind ik veels te ver gaan![]()
Nou en? Het woord moet toch wel staan voor de inhoud.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou en? Beter een mooi Nederlands woord dan een lelijk anglicisme als het toyboy van Cc.![]()
Ook fb is een door Plato verworpen anglicisme, evenals het van Cc eigenlijk verwachte boytoy.quote:
Ik hoef geen garanties voor morgen ... Carpe diem!quote:
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou en? Het woord moet toch wel staan voor de inhoud.
Het lultempoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:
welk tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |