Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
Het was een parttime baantjequote:
Je moet je bek houdenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietHij zei dat er in deze SC alleen al mensen waren tussen wie het niet zo goed ging en toen dacht ik dat hij ook op mij doelde
Laat maar, het was een misverstand. De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
ow neej dat maakt me niet uit hoor, als ik bezig ben om niet te fokkenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, jammer voor jou dat dit forum niet op A4 formaat komt(hmm, maar wel leuk voor de mobiele foon..) ...admins!?
Bij mij is t zo, dat ik maandag, dinsdag en woensdag vrij vaak afgeleid ben door werk, en dat do en vrij gewoon nix te bieden hebben..
Ik vrees altijd dat ik geen dagen over hou om met kerst op te nemen. 20 dagen zijn zo op..
-Deze keer maar es in plannen..- (als ik nog zo lang hier blijf..)
Spreek me niet tegen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
Rellen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
watje, dan moet je ook blijvenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
R.I.P Romance..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
krijg ik dan ook mn picknick?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
Je kan ook eten tijdens het fo!ken..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariėr!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg ik dan ook mn picknick?![]()
die had ik toch nog een tegoed van je?
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!quote:
ik heb nog crumpets over!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariėr!![]()
Vort, in je mand jij!quote:
Oh? Dus niet om een picknick zonder vleeswaren?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!![]()
Picknicken...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog crumpets over!
die zijn perfect voor een picknick!!
daar lig ik al lieverdquote:
Braaf zo.quote:
lekker knus is het iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij thuis en heb je t wel naar je zin daar
Word je post uit Amersfoort nog doorgestuurd? Je wilt die vrouwelijke aanbidders aldaar niet teleurstellen natuurlijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Shit, vergeten een grotere brievenbus aan te vragen voor morgen.
notebookje bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
boekje erbij
jammer zag al allemaal scenes voor me jou in combi met slagroom en aarbeitjes en zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Picknicken...![]()
Je was toch alleen maar benieuwd naar mijn bedprestaties?
die staat naast me op tafeltjequote:
Ik heb geen hulpmiddelen nodig voor goede prestaties...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jammer zag al allemaal scenes voor me jou in combi met slagroom en aarbeitjes en zo
naja dan niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker knus is het idd
kaarsjes aan, aromabrandertje aan, boekje erbij
oeh nou word ik helemaal nieuwsgierigquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen hulpmiddelen nodig voor goede prestaties...![]()
Klootzakquote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
en frezer: binnen picknicken natuurlijk!!!!
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zitquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan verkiest deze onromanticus wel een tafel met stoelen boven een kleedje op de grond.
lekker in de ballenbakquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan verkiest deze onromanticus wel een tafel met stoelen boven een kleedje op de grond.
He.. lekker burgerlijk.. waarom niet de gulden middenweg..op z'n japans..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn echte stalkers weten me echt wel te vinden hoor. Er staan er nog 5 voor de deur.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word je post uit Amersfoort nog doorgestuurd? Je wilt die vrouwelijke aanbidders aldaar niet teleurstellen natuurlijk?
Ohhhh... het is dus altijd al je intentie geweest om mij te... ohhh...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zit
oh, mijnes is zo klein, dat ik toch niets ontvangquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
ga gamenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
pff..nog 30 minuten er er is hier geen bibs te doen...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ohhhh... het is dus altijd al je intentie geweest om mij te... ohhh...![]()
had je die dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
ssst anders gaat mn brave reputatie er zo aan
Voeg me dan ook toe op MSN, dan kunnen we ongeneerd vuige taal uitslaan naar elkaar!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
*als ik nou es dat boekje omruil voor een warm dampend bad?*quote:
klinkt niet slechtquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*als ik nou es dat boekje omruil voor een warm dampend bad?*
*massage*
*Voorlees- even het woord van vanmiddag, in een daad voegen-*
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeėn morgen de meeste post krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de hond alvast laten inslapen, zodat de postbode mij niet kan ontgaan..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, mijnes is zo klein, dat ik toch niets ontvang
Ik denk Q!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeėn morgen de meeste post krijgt.![]()
Dat zeg jij.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zit
Ik heb mijn liefdes verklaring van de belasting vandaag gehad!; 800 euries terug!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeėn morgen de meeste post krijgt.![]()
Deze:quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef liefie_ het volgende:
als ik een vriendje heb ben ik hetero en als ik een vriendin heb ben ik lesbisch haha naja laat maar
Op de tafel is ook een optiequote:
mijn brave!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb de hond alvast laten inslapen, zodat de postbode mij niet kan ontgaan..![]()
(note aan dierenbescherming:dat zou ik een nooit aan willen doen)
14.gif.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef liefie_ het volgende:
als ik een vriendje heb ben ik hetero en als ik een vriendin heb ben ik lesbisch haha naja laat maar
Flikker hem uit het raam wil je!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een collega
die 1 kat de nek omgedraaid heeft omdat hij er geen 5 wil hebben
hij heeft er 2 en zijn vriendin 3, dus nu moeten er maar 2 het hoekje om
echt daar kan ik zo kwaad om worden
Die heb ik gelukkig gemist!quote:
dat bedoel ikquote:
plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoorquote:
quote:
Typische reactie van een dierenvriend; ze hebben geen respect voor mensenlevens.quote:
Kun je al je fantasietjes over liefie_ gewoon in stand houden!quote:
Dat kun je niet menen! Gatver!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je wel heeeel lang niet opgelet!quote:
Plato, mijn vriend!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoor
zet er dan eentje 'gratis af te halen' ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben ik riooljournalist voor.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
Plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoor
Je ava helpt ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je wel heeeel lang niet opgelet!
Het neemt geen overdreven vormen aan hoor. Maar als mensen een huisdier nemen moeten ze ook de verantwoordelijkheid er voor nemen. Het is geen stoel oid die je te veel hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typische reactie van een dierenvriend; ze hebben geen respect voor mensenlevens.![]()
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.quote:
juist jahquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zet er dan eentje 'gratis af te halen' ofzo
Wat een dierenbeul
Jottum.quote:
Waarschijnlijk was hij gewoon aan het proberen om jou op de kast aan het jagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Daar is opzich ook niets mis meequote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.![]()
En ik van jou! Die post van jou heeft weer een hoop opgeleverd!quote:
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genietenquote:
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genieten
Ik heb zelf een poes gehad, die mishandeld was door (vermoedelijk een man, aangezien ze geen problemen met vriendinnen van me). Haar staart was afgeknipt en ze had een groot trauma.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
Dat kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.![]()
oh, oh... jij bent er in getrapt..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
Ik heb leuke valentijn cadeaus gekocht
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?![]()
quote:
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]tenminste iemand die aan valentijn doet!!
Kleine kut cadeaus waar niemand iets aan heeftquote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
oh, oh... jij bent er in getrapt..
Maar eh, watte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |