Nou pas ?? Was de hele dag al thuisquote:
welk tempoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
bedoelde die andere mensjes hierquote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.
Sommige mensen moeten nog werken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou pas ?? Was de hele dag al thuis![]()
![]()
Was ook te merken, want het tempo werd ff opgeschroefd![]()
Verbitterd? Welnee... Waarom zou ik maar één dag per jaar laten merken dat ik van iemand hou, als ik dat iedere dag van het jaar kan doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde die andere mensjes hier
die hebben iets tegen valentijn
ik noem het verbitterd![]()
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Altijd mooi dat juist de mensen zonder relatie valentijn haten. En de echt gelukkige singles er veel minder of geen moeite mee hebben
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef _Fuffy_ het volgende:
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In groep acht was ik ook nog een gelukkige single.![]()
Tellen digitale kaartjes ook mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb niets tegen Valentijn, zolang ik maar veel kaartjes krijg.
Ja, want zinnige posts in SC's doen er toequote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Beter één vrouw in m'n bed, dan tien kaarten op de mat zeg ik altijd maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Precies. Waarom zou je het haten uit jaloezie. Want dat is het meestal. Commerciele zooi vind ik het ook verder.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik haat valentijn niet, maar het is wel waar dat het maar een grote commerciele zooi is
Ow kut, ik zie nu pas dat dit een post van jou was.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Cheer up, ik heb nog nooit iets gehad met valentijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |