Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't kan, kan iedereen 't...![]()
Toyboy?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb morgenavond een 'date' met mijn toyboy, moet ik dan opeens romantisch gaan doen omdat het Valentijn is???
Goedzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga NU die Valentijnskaart voor jou uit de bus halen!![]()
Ah, dat maakt 't stukken moeilijker om een gelijkwaardig iemand te vinden. Ik, als plebs, heb keuze genoeg natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen. Ik ben beter dan iedereen..
Jij had liever gelezen dat ze een date had met d'r nozem?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef nozem het volgende:
Toyboy?![]()
Ik vind je best aardig CC, maar niet als je dit soort tenenkrommende woorden gebruikt.
Heb ik van Thisbe gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Stalker. Hoe kom je aan mijn adres?![]()
Die ligt al jaren onder de grond.quote:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog een overblijfsel van het thema van het vorige SC topic.![]()
En neukertje vond ik ook zo plat.
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Noem het dan een minnaar, dat klinkt verreweg het beste.![]()
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
We begrijpen allemaal wat je bedoelt, zonder dat het ordinair wordt.![]()
Inkoppertje.quote:
Ik had het over je taalgebruik op FOK!, niet over de desbetreffende activiteiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Jamaar, jamaar het leuke ervan is juist dat het zo lekker ordinair is. De bedoeling is ook dat het morgen weer lekker ordinair wordt.
.
Ah, dacht alquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.quote:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer te romantisch Madame Bovary.
Ze is vergeten dat jullie verkering hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nah nee, heb te horen gekregen dat ze 't vergeten is...
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de winkels al dicht.![]()
Een Minnaar blijft slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Okay dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
Nee, Plato heeft gelijk. Minnaar is beter, veel beter.
Neukertje dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Een Minnaar blijft slapen
Een neukertje mag voor het slapen weer weg
Nee, ik heb toevallig vorige week veel oude kleren naar het Leger des Heils gebracht.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, je hebt vast wel iets soortgelijks in de kast hangen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |